Dat is net als zeggen dat je graag naar een geparkeerde bus kijkt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:08 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Sorry maar Nederland creert toch helemaal niks of ligt het aan mij? Waarom verdient NL te winnen? Je kunt China ook credits geven voor goed achterover leunen en het achterin dicht houden, ze hoeven geen open huis te houden of sprankelend te spelen
Ah daar is de act weer.quote:
Zei niemand onironisch, ooit.quote:
Mourinho litequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:05 schreef tong80 het volgende:
Triest hoe destructief de Chinezen spelen. Wat een kutcoach hebben die.
Ik gun dat jij je teen stoot aan een tafelpoot.quote:
Omdat mensen blind juichen voorquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:08 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Sorry maar Nederland creert toch helemaal niks of ligt het aan mij? Waarom verdient NL te winnen? Je kunt China ook credits geven voor goed achterover leunen en het achterin dicht houden, ze hoeven geen open huis te houden of sprankelend te spelen
Wel een goed VERHAAL. Chef Pieter is tevreden!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:10 schreef alpeko het volgende:
Dit zou wel de ultieme choke zijn om dat woord maar eens te gebruiken.
Ach sommige users zijn altijd voor de tegenstander van Nederland of voor de sporter waar iedereen in het topic een afkeer van heeft. Rinse and repeat met die act.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zei niemand onironisch, ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |