Dat zeg ik ook altijd als ik iemand voor nazi uitmaakt. "Dat zegt mijn psychisch begaafde hamster"quote:
Nou, neequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had nog liever van België verloren.
Gelukkig verlies jij niet want je doet niet mee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had nog liever van België verloren.
Liever met goed spel zilver dan met anti-hockey goud.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:12 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik er graag naar kijk, maar het is aan NL om er doorheen te spelen. China hanteert beste tactiek so far. Mourinho won er ook veel prijzen mee
Snel rondtikken, van kant wisselen, positiewisselingen, iig geen statisch spelquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:09 schreef XLVNB het volgende:
[..]
Hoe wil je iets creëren als er 11 chinezen in de cirkel staan te wachten? Dan kan je niet veel meer dan voetjes zoeken en ballen erin pompen.
En vind je het spel goed nu?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:14 schreef kilon het volgende:
[..]
Liever met goed spel zilver dan met anti-hockey goud.
Zeg ik nu heel makkelijk omdat we achterstaan hoor. En we spelen niet goed dus we verdienen het goud op het moment ook echt niet
Lees ook even de tweede helft terugquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 21:15 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
En vind je het spel goed nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |