Deze was precies wat ik al eerder postte en echt van de Albert Heijn.quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:27 schreef Molo het volgende:
Ah, heel ander iets dan wat je je postte dus. Ja die matige nepsoorten van de Plus zijn toch minder.
Volgende keer dan maar wel echt Appie, of Pataks herself
Dan klopt hun ingrediëntenlijst in de app niet (meer)quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Plus:
met groentemix met zoete aardappel, 20% zilvervliesrijst, 11% kruidenpasta en spinazie
quote:
Pizza of curry laten bezorgenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:31 schreef junkiesietze het volgende:
Gister tonijn pastasalade gegeten, wat kan ik vandaag eten waar ik de oven of het gas niet voor aan hoef te zetten?
Knap zeg, 2 dagen eten zonder weinig inhoud (fruit)quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 15:47 schreef lojanda het volgende:
Vanmorgen koffie kwark met een kiwi en wat frambozen. Vanmiddag een stuk watermeloen en 2 wilde perziken. Vanavond witlof tonijn salade met een stukje kabeljauw. Lekker makkelijk weer vandaag want het is nog steeds veel te warm.
Die klopt wél.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan klopt hun ingrediëntenlijst in de app niet (meer)
Wat kutquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die klopt wél.
Er zijn 2 verspakketten voor Kip/curry madras bij de AH:
1. Gesneden verspakket Indiase kip madras. Met groenten die al voorgesneden zijn. Daar zit de zoete aardappel in.
2. Indiase curry madras verspakket. Met groenten die je zelf nog moet snijden. Daar zit géén zoete aardappel i.
Oh dit ziet er heerlijk uit!quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:49 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
(Glas)noodles soepje met shitake, chinese roerbakgroenten en gemarineerde kip.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:52 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gebakken aardappelpartjes in de schil, gebraden krokante scharrel kipschnitzels en daarbij een bladsalade met komkommer, tomaat, ei en een honing-mosterddressing.
Wij kregen gisteren op het werk een perenijsjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |