ja dat was wel een apart figuur die at ook 6 haringen met een red bull en een pilsje weg in de vroege ochtendquote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Iwanius. Die ging voornamelijk naar dure sterrententen en liet dan sommige gerechten 2 of 3x uitserveren.
Mafaldinequote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:25 schreef junkiesietze het volgende:
spaghetti vanavond, wat is de beste pasta vorm? ik heb meestal gewoon slierten, soms tagliatelle.
waar ben je eigenlijk?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:27 schreef Molo het volgende:
Hier chips met brie en truffelsmaak ()
Best lekker ook nog
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wespen eten overigens ook mee, zeer veel van die klerebeesten overal
[ Bericht 0% gewijzigd door Molo op 14-08-2024 14:55:02 ]Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Dit ja neptruffel, zwaar overheersend. Gelukkig ruikt het er vooral naar en smaakt het voornamelijk naar de briepoederquote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:30 schreef Karzai het volgende:
truffel vind ik eigenlijk niet zo heel lekker, heel klein beetje tis al snel overheersend
vlinder pastaquote:Op woensdag 14 augustus 2024 14:25 schreef junkiesietze het volgende:
spaghetti vanavond, wat is de beste pasta vorm? ik heb meestal gewoon slierten, soms tagliatelle.
Die was leuk ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:46 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
De foto's zijn juist gewenst. Wat ik altijd doe in dit topic is snel doorbladeren of ik een foto zie waarvan ik denk, hee, dat is iets om zelf ook uit te proberen.
Verder hadden we hier vroeger een user, weet niet meer hoe hij heet, die ging altijd naar de Chinees of naar een terras met een dikke sigaar en een biertje. Die zorgde wel voor sfeer.
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:00 schreef golfer het volgende:
Voor vanavond maak ik een Spaanse aardappeltortilla met chorizo, crispy mais met chilipeper en tuinerwtjes.
Ok.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:09 schreef Boca_Raton het volgende:
Vandaag lieve mensen was het weer tijd voor mijn dagelijkse portie aardappelen, spinazie en zowaar een ronde Mikeytt*. Het is mijn krachtvoer. Ik leef er op.![]()
* gehaktbal
Milky Barquote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:22 schreef Curiosity het volgende:
Lunch was.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Weer even wat lekkere producten gekocht bij 1 van mijn favoriete winkels.
Van de week in ieder geval sloppy joe maken en dan op de overheerlijke buns.
Vanavond gehakt burrito,'s.
Dankzij jou is je vriend opnieuw verslaafd aan dropquote:Op woensdag 14 augustus 2024 19:14 schreef Kanaroe het volgende:
Vrienden op bezoek gehad, in de tuin eerst koffie en thee met koek en drop (de vriend woont al jaren in de VS en is ex-dropverslaafde)
Toen bier, wijn, fris, nootjes en chips. Kaas, worst en toastjes eiersalade, toen nog bitterballen en andere gefrituurde snacks en nu hoef ik geen avondeten meer, burpppp
Wel lekker buiten kunnen zitten, heerlijk fris
Helaas is hij diabeet en hartpatiënt, dus teeny weeny suikervrije dropjes voor hem gehaaldquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dankzij jou is je vriend opnieuw verslaafd aan drop
Lief dat je een schaal suikervrije dropjes neerzet, ook al mag hij zondigen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:26 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Helaas is hij diabeet en hartpatiënt, dus teeny weeny suikervrije dropjes voor hem gehaald
In de VS niet verkrijgbaar of heul duur
Als hij naar NL komt 'mag' hij zondigen van zichzelf
Saint Agur, mijn lievelings blauwschimmelquote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:21 schreef Molo het volgende:
Saint Agur op broodje, glas Dornfelder erbij
Ja zeiden wij hier gisteravond ook tegen elkaar. Stelt nooit teleur, is gewoon echt àltijd lekker. Pittig èn romig, heerlijkquote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:05 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Saint Agur, mijn lievelings blauwschimmel
Duitsland? Ik snap sommig Duits gebak niet zo. Zoals streuselkuchen, maanzaadcake (beide droog, alsof het te lang is gebakken) en meer. Groot van formaat maar geef mij maar Hollands gebak (geen supermarktvlaai alleen).quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja zeiden wij hier gisteravond ook tegen elkaar. Stelt nooit teleur, is gewoon echt àltijd lekker. Pittig èn romig, heerlijk![]()
Net broodje casselerrib op en een stukje streuselbroodje, die laatste was een beetje meh (heb liever koek dat iets zoetigs op een gistbroodje, vind dat net als gistbodem bij vlaaien teleurstellend en saai altijd).
Yes!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Duitsland? Ik snap sommig Duits gebak niet zo. Zoals streuselkuchen, maanzaadcake (beide droog, alsof het te lang is gebakken) en meer. Groot van formaat maar geef mij maar Hollands gebak (geen supermarktvlaai alleen).
Verjaardag was buiten onder de parasols en was fijn/gezellig. Ik koos appeltaart (was goed!) en voor lunch was er een pan kippensoep en broodjes kipgrillworst en kaas.
Om een of andere reden heeft het oosten van Frankrijk ook gebak en croissants in de categorie "does not spark joy", alsof je in duitsland bent.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Duitsland? Ik snap sommig Duits gebak niet zo. Zoals streuselkuchen, maanzaadcake (beide droog, alsof het te lang is gebakken) en meer. Groot van formaat maar geef mij maar Hollands gebak (geen supermarktvlaai alleen).
Verjaardag was buiten onder de parasols en was fijn/gezellig. Ik koos appeltaart (was goed!) en voor lunch was er een pan kippensoep en broodjes kipgrillworst en kaas.
Ik ook niet hoor, als het gebak zelf maar niet droog of flauw van smaak is (zompig vind ik prima). Cream cheese frosting vind ik wel een plus want cheesecakequote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes!
Maanzaadcake kan een hit of een miss zijn vind ik, het hoort niet zompig te zijn maar ook niet droog.
Ik hou er wel van, is ook van Poolse bakkerijen heel lekker. Sowieso fan van gebak zonder fondant, icing of crème erop enzo.
Maar smaak verschilt natuurlijk
Dat is heel jammer. Is dat omdat ze tegen een ander land aanzitten misschien?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Om een of andere reden heeft het oosten van Frankrijk ook gebak en croissants in de categorie "does not spark joy", alsof je in duitsland bent.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:40 schreef golfer het volgende:
Vanavond: kipvis, patat en appelmoes, oftewel gebakken kabeljauwhaas, daarbij wat uitgebakken stukjes chorizo en een paar grote gebakken gamba's met patat van Friethoes en appelcompote.
Geweldig altijd van die ouderwetse kerstpakketten met een boel dingen erin die je nooit zelf zou kopen maar wel leuk zijn om te proberenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:35 schreef Karzai het volgende:
Koffie, yoghurt en banaan
Voor vanavond heb ik deze pasta, nog een overblijfsel van het kerstpakket
[ afbeelding ]
Ziet er goed uitquote:
Geinig wel, dat is exact wat ik niet lekker vind aan gebakquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, als het gebak zelf maar niet droog of flauw van smaak is (zompig vind ik prima). Cream cheese frosting vind ik wel een plus want cheesecake
Koekbodems zoals bij appel- of monchoutaart of slof () vind ik zo (Hollands) lekker!
[..]
Dat is heel jammer. Is dat omdat ze tegen een ander land aanzitten misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |