ik mocht kiezenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Wij kregen gisteren op het werk een perenijsje![]()
Al het personeel en alle patiënten van mijn zkh
Terrasmansquote:
Ja nu wel, populaire zaak, ben gewoon bij twee anderen aangeschovenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heb je geen tafeltje gekregen?
Ik kan wel goed een aantal dagen teren op enkel fruit. In de zomer vind ik het echt heerlijk en totaal geen straf.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Knap zeg, 2 dagen eten zonder weinig inhoud (fruit)![]()
Misschien kan ik dat ook maar stel ik me aan.
In ieder geval duizelig vandaag door de hitte van gisteren/vannacht dus ik ga soep eten, of noedels. Iets zouts in ieder geval.
Juist leuk al die foto’squote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:35 schreef Karzai het volgende:
ik heb de fotoos maar weer even weggehaald, wil niet al teveel het topic vervuilen
Neeee foto’s zijn juist een aanwinst in dit topic.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:35 schreef Karzai het volgende:
ik heb de fotoos maar weer even weggehaald, wil niet al teveel het topic vervuilen
De foto's zijn juist gewenst. Wat ik altijd doe in dit topic is snel doorbladeren of ik een foto zie waarvan ik denk, hee, dat is iets om zelf ook uit te proberen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 22:35 schreef Karzai het volgende:
Iwanius. Die ging voornamelijk naar dure sterrententen en liet dan sommige gerechten 2 of 3x uitserveren.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:46 schreef Vincent_student het volgende:
Verder hadden we hier vroeger een user, weet niet meer hoe hij heet, die ging altijd naar de Chinees of naar een terras met een dikke sigaar en een biertje. Die zorgde wel voor sfeer.
Oh ja, nu weet ik het weer!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 13:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Iwanius. Die ging voornamelijk naar dure sterrententen en liet dan sommige gerechten 2 of 3x uitserveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |