Wauw wat ziet dit er goed uit! Ik wil ook wel een keer zelf loempia’s en/of dumplings maken!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb vandaag mijn maagcapaciteit getest en hij doet het nog.. Naast ontbijt van havermout met 2 peren en 1 appel ook nog 2 pruimen, een hele meloen, 200g aardbeien, een grote beker softijs met karamel en twix en een verse red velvet koek met witte chocolade (van Van der Sterre) ook nog een 3-gangen diner. Maar die was heerlijk en alles was huisgemaakt.
Beef dumplings met gestoofde uien, kipdumplings en loempia's.
[ link | afbeelding ]
Mijn bord; char siu met rijst en groenten. Hier kreeg ik nog een pot heerlijke huisgemaakte sambal bij en heb de halve pot opgegeten.
[ link | afbeelding ]
Vriends kom; char siu noedelsoep.
[ link | afbeelding ]
Mango cheesecake.
[ link | afbeelding ]
Passievrucht/mango bubbletea.
[ link | afbeelding ]
Klinkt goed, ga ik ook eens uitproberen!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:00 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Normaal eet mijn steak het liefst rood, maar deze waren zeer gemarmerd, dus werd het Medium, zodat het vet mooi zacht en gesmolten was. Goddelijk lekker. Door de Mayo een prachtige korst.
Waar was dit, het ziet er heerlie de peerlie uit manquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb vandaag mijn maagcapaciteit getest en hij doet het nog.. Naast ontbijt van havermout met 2 peren en 1 appel ook nog 2 pruimen, een hele meloen, 200g aardbeien, een grote beker softijs met karamel en twix en een verse red velvet koek met witte chocolade (van Van der Sterre) ook nog een 3-gangen diner. Maar die was heerlijk en alles was huisgemaakt.
Beef dumplings met gestoofde uien, kipdumplings en loempia's.
[ link | afbeelding ]
Mijn bord; char siu met rijst en groenten. Hier kreeg ik nog een pot heerlijke huisgemaakte sambal bij en heb de halve pot opgegeten.
[ link | afbeelding ]
Vriends kom; char siu noedelsoep.
[ link | afbeelding ]
Mango cheesecake.
[ link | afbeelding ]
Passievrucht/mango bubbletea.
[ link | afbeelding ]
Dordrecht - T&Lunchquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 23:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar was dit, het ziet er heerlie de peerlie uit man![]()
Van whiskymout?quote:
Nee deze inderdaad niet zelf gebrouwen maar van een bevriende brouwerij gekregenquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:18 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Van whiskymout?
Ah. Turfgerookte mout.
https://www.handelshoop.n(...)-peated-dubbel-33cl/
Meh. Komt op hetzelfde neer.
Ik dacht misschien zelf gebrouwen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |