https://nos.nl/l/2532510quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:17 schreef Faraday01 het volgende:
Ik val er net in, hoe werkt de puntentelling?
Zeker!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:17 schreef Faraday01 het volgende:
Als jij het weet dan wij ook.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:17 schreef Faraday01 het volgende:
Voor mij wel iigquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat weet niemand. Na iedere ronde is het weer een complete verrassing wat de uitslag is
Nee is leuk, laat je niet gekmaken door al die zuurpruimen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:15 schreef Martino11 het volgende:
[..]
Probeer alleen wat toelichting te geven hoor haha, maar we kunnen ook allemaal slechte grappen maken in dit topic, laat het dan maar weten dan hou ik mijn mond
Tot nu toe zie ik wel verschil bij de meeste battles. Het wordt lastiger als de zwakkeren weg zijn.quote:
Ik zat me wel net af te vragen of kledingkeus de jury beļnvloedt. Kun je ook proberen met hele originele kleding aan te komen, bijvoorbeeld? Voor een puntje extra?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:18 schreef kilon het volgende:
Ik krijg de indruk dat veel van de NOC's niet een wisten dat deze sport op het programma stond, anders hoefden ze niet een willekeurige trui uit de kast te pakken.
Negen juryleden geven een score voor techniek, vocabulaire (verscheidenheid in moves), originaliteit, uitvoering en muzikaliteit (beweeg je op de muziek).quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:17 schreef Faraday01 het volgende:
Ja bij die vorige ook zeker wel maar hoe je nou punten geeft of zo geen ideequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:20 schreef kilon het volgende:
[..]
Tot nu toe zie ik wel verschil bij de meeste battles. Het wordt lastiger als de zwakkeren weg zijn.
Lekker negeren die luiquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:15 schreef Martino11 het volgende:
[..]
Probeer alleen wat toelichting te geven hoor haha, maar we kunnen ook allemaal slechte grappen maken in dit topic, laat het dan maar weten dan hou ik mijn mond
Ik heb je een onschuldig antwoord gegeven.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:21 schreef Faraday01 het volgende:
Ik dacht een onschuldige vraag te stellen
De slechte grappen horen er wel bij vind ik, maar ik vind het wel oprecht leuk dat er ook iemand is die in elk geval snapt waar we naar kijken en daar ook gewoon daadwerkelijk nuttige dingen over kan postenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:15 schreef Martino11 het volgende:
[..]
Ik wil meer echte termen horen, geen geintje. Help ons!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:11 schreef Martino11 het volgende:
Logistx ziet er flashy uit, maar dat is het lastige met breakdancen. Originaliteit van de moves is slechts 1/5 van de punten, andere dingen zijn net zo belangrijk
Ja ik ook! Dan doen wij de slechte grappen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De slechte grappen horen er wel bij vind ik, maar ik vind het wel oprecht leuk dat er ook iemand is die in elk geval snapt waar we naar kijken en daar ook gewoon daadwerkelijk nuttige dingen over kan posten
Goed idee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
Ik overweeg er een drankje bij te pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |