Oke boomerquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:33 schreef golfer het volgende:
Dat gebleher van die omroeper levert bij zoveel irritatie op dat ik ga zappen naar het rustige golftoernooi.
Daar heb je andere kanalen voor makker.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:33 schreef TheVulture het volgende:
Het mag van mij nog wel wat obscuurder... dat ze ook nog wat attributen uit bepaalde lichaamsdelen trekken
Ook hier geldt uiteraard: ieder z'n meugquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:33 schreef golfer het volgende:
Dat gebleher van die omroeper levert bij zoveel irritatie op dat ik ga zappen naar het rustige golftoernooi.
Het is net Sophie's Choicequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:29 schreef heywoodu het volgende:
Finale hiervan is straks bezig tijdens de finale van de 400m horden, dat worden wel keuzes.
Die Marokkaanse wint het op uiterlijk inderdaad.quote:
Misschien omdat ze vaker korte kapsels hebben.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:35 schreef TheVulture het volgende:
Waarom zien zoveel Chinese dames er toch uit alsof ze ook bij de mannen mee kunnen doen. Bij het 3*3 basketball had ik ook al mijn twijfels
Jij leest niet mee?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:36 schreef TheVulture het volgende:
Oh er zit ook een verhaal in de bewegingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |