SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach maar natuurlijk. Je pist 'per ongeluk' in iemands' smoel/over iemand heen... Dikke bullshit als je het mij vraagt. Heeft meer weg van een dronken actie of iets van dien aard.
Neemt niet weg dat moord niet goed te praten valt. Treurig zoals dit gelopen is.
Bron
Ook in moeilijke tijden.
Nergens voor nodig. Tekeer gaan over links moslims kan altijd en overal.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:15 schreef Dven het volgende:
Voordat ik hier een oordeel over vel wil ik eerst de afkomst weten van zowel dader als slachtoffer.
Doodslag zou wel moeten volstaan inderdaad.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:07 schreef Gibson88 het volgende:
Ach maar natuurlijk. Je pist 'per ongeluk' in iemands' smoel/over iemand heen... Dikke bullshit als je het mij vraagt. Heeft meer weg van een dronken actie of iets van dien aard.
Neemt niet weg dat moord niet goed te praten valt.
Heeft de naam te danken aan dat er daklozen en junks als zombie bij lopen. Dit door de drugs die men daar tot zich neemt.quote:
In sommige delen van Amsterdam is het daklozenprobleem zo groot dat je in dronken staat best per ongeluk over zo iemand heen kan plassen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:07 schreef Gibson88 het volgende:
Ach maar natuurlijk. Je pist 'per ongeluk' in iemands' smoel/over iemand heen... Dikke bullshit als je het mij vraagt. Heeft meer weg van een dronken actie of iets van dien aard.
Waar in de buurt zat je ? Ik kwam zo nu en dan in de Leiduinstraatquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:56 schreef Hyperdude het volgende:
Buurt is wel achteruit gegaan sinds ik ben vertrokken.
[ afbeelding ]
Goeie slijterij, btw.![]()
Ik kan mij daar dus totaal geen voorstelling bij maken dat je dat niet doorhebt. Maar misschien ben ik wel ontzettend preuts. Anderzijds ik woon er niet en kan daardoor ook geen geheel beeld schetsen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In sommige delen van Amsterdam is het daklozenprobleem zo groot dat je in dronken staat best per ongeluk over zo iemand heen kan plassen.
Een tragisch voorval zoals deze in Amsterdam zat er aan te komen.
En nu ligt ie zelf onder een zeil.quote:Op hetzelfde moment dook er volgens hem een man onder een zeil vandaan, die in een portiek had liggen slapen. De man stak het slachtoffer volgens de vriend direct neer.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:53 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Heeft de naam te danken aan dat er daklozen en junks als zombie bij lopen. Dit door de drugs die men daar tot zich neemt.
Ik vind dat beeld altijd zo schattig wat aan die straat staat. Blijkbaar heet die hond Pontus:quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:56 schreef Hyperdude het volgende:
[ afbeelding ]
Ook dat, maar is volgens mij nog strafbaar ook.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:14 schreef Harvest89 het volgende:
Misschien handig om niet op mensen te plassen. Dat is gewoon vernederend.
Haarlemmermeerstraat. Vlakbij bushalte lijn 15. Schat 100 meter vanaf plein.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:28 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Waar in de buurt zat je ? Ik kwam zo nu en dan in de Leiduinstraat
Sommigen betalen grif geld om op zich te laten plassen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:14 schreef Harvest89 het volgende:
Misschien handig om niet op mensen te plassen. Dat is gewoon vernederend.
Kan mij iets voorstellen van katje lam, donker/schemer enz., maar bewust pissen is ook goed mogelijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:19 schreef FlippingCoin het volgende:
Over mensen heen pissen, vooral daklozen die niet bijzonder veel te verliezen hebben, scoort vooral hoog op de fuck around and find out index.
...
Ik kom niet dagelijks in Amsterdam, maar is het al zo erg geworden dat je bij een willekeurige wildplaspartij goede kans hebt een zwerver te raken?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:24 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Kan mij iets voorstellen van katje lam, donker/schemer enz., maar bewust pissen is ook goed mogelijk.
Als je heel wild plast, als ware je lid een losgeslagen tuinslang op volle druk, kan ik me daar wel wat bij voorstellen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik kom niet dagelijks in Amsterdam, maar is het al zo erg geworden dat je bij een willekeurige wildplaspartij goede kans hebt een zwerver te raken?
Uit de spoiler in de OP:quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik kom niet dagelijks in Amsterdam, maar is het al zo erg geworden dat je bij een willekeurige wildplaspartij goede kans hebt een zwerver te raken?
quote:Daklozenopvang
Voor de gevel waar het gebeurde is een afdakje. Daklozen slapen hier wel vaker, vertelt een bewoner die spreekt van het ’zombieplein’. „Ze lopen hier overal.” In de buurt zit een opvang voor daklozen, zegt ze. Maar vaak genoeg slapen de daklozen ook op straat.
Ook een andere omwonende vertelt over de hardnekkige daklozenoverlast in de buurt. Er wordt veel gebedeld en soms gaat dat er vrij agressief aan toe, zegt hij. „Ze moeten die mensen gewoon helpen.” Andere bewoners hoorden vannacht geschreeuw.
nou zelfs dan nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Als je heel wild plast, als ware je lid een losgeslagen tuinslang op volle druk, kan ik me daar wel wat bij voorstellen.
Hm oke, een ongeluk zou het wel volledig anders maken natuurlijk!quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nou zelfs dan niet
hoeveel bereik heb jij dan? asking for a friend.
quote:
"Ik wilde tegen een boom pissen, maar er lag een dakloze in een portiek en toen piste ik helemaal per ongeluk zomaar over hem heen"quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hm oke, een ongeluk zou het wel volledig anders maken natuurlijk!
Risico van het vak, goorlap.quote:Het verhaal gaat dat het slachtoffer voorafgaand aan de steekpartij over de verdachte heen zou hebben geplast, maar de politie kan dat nog niet bevestigen.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:07 schreef Gibson88 het volgende:
AMSTERDAM - In Amsterdam is in de nacht van donderdag op vrijdag een 23-jarige man overleden door een steekpartij. De politie heeft meteen een verdachte aangehouden.
De steekpartij vond rond 02.00 uur plaats op het Hoofddorpplein, in Amsterdam-Zuid. Het slachtoffer werd nog gereanimeerd door hulpdiensten en een traumateam, maar overleed ter plaatse aan zijn verwondingen.
Kort na de steekpartij hield de politie de verdachte aan. Dit is een 55-jarige man zonder vaste woon- of verblijfplaats. Hij zou eerder op het plein hebben liggen slapen onder een zeil. Het verhaal gaat dat het slachtoffer voorafgaand aan de steekpartij over de verdachte heen zou hebben geplast, maar de politie kan dat nog niet bevestigen.
Het Parool sprak vrienden van het slachtoffer, die ’s ochtends verslagen op het plein bijeen kwamen. Zij vertellen dat zij er aan het chillen waren, zoals zo vaak. Het slachtoffer zou een plek hebben gezocht om te plassen, bijvoorbeeld tegen een boom, toen hij ineens werd neergestoken. Als hij over of vlakbij de dakloze man zou hebben geplast, zou dat zeker per ongeluk zijn geweest, stellen zij.
In de spoiler 'side'-infoDat zijn inderdaad geen halve maatregelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach maar natuurlijk. Je pist 'per ongeluk' in iemands' smoel/over iemand heen... Dikke bullshit als je het mij vraagt. Heeft meer weg van een dronken actie of iets van dien aard.
Neemt niet weg dat moord niet goed te praten valt. Treurig zoals dit gelopen is.
Bron
Door zo een zeil kan ik me eigenlijk best voorstellen dat iemand zich vergist. Vooral als het donker is.
[ Bericht 10% gewijzigd door Jacy-Jacy op 10-08-2024 08:10:53 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 08:08 schreef Bugno3 het volgende:
Mooi dat alle boertjes diep uit de provincie nu weer doen alsof het Hoofddorpplein een ghetto van Inglewood-achtige proporties is. Terwijl we je er voor een huisje gewoon ¤8k per m2 betaalt
OT: Over een zwerver heenpissen, dan verdien je met je verheven gedrag wat mij betreft elke cm van een mes tus je ribben.Citeer die posts even, ik zie ze niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Die Toko daarnaast is ook prima.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:56 schreef Hyperdude het volgende:
[ afbeelding ]
(Ook) Patricia Paay had hier een moord voor gedaan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Sommigen betalen grif geld om op zich te laten plassen.
Houden ook goed lang vol. Beide waren er ook al voor 2000. Zat stukje verderop ook prima banketbakker. Die zit er ook nog, zie ik.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |