abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214640389
AMSTERDAM - In Amsterdam is in de nacht van donderdag op vrijdag een 23-jarige man overleden door een steekpartij. De politie heeft meteen een verdachte aangehouden.

De steekpartij vond rond 02.00 uur plaats op het Hoofddorpplein, in Amsterdam-Zuid. Het slachtoffer werd nog gereanimeerd door hulpdiensten en een traumateam, maar overleed ter plaatse aan zijn verwondingen.

Kort na de steekpartij hield de politie de verdachte aan. Dit is een 55-jarige man zonder vaste woon- of verblijfplaats. Hij zou eerder op het plein hebben liggen slapen onder een zeil. Het verhaal gaat dat het slachtoffer voorafgaand aan de steekpartij over de verdachte heen zou hebben geplast, maar de politie kan dat nog niet bevestigen.

Het Parool sprak vrienden van het slachtoffer, die ’s ochtends verslagen op het plein bijeen kwamen. Zij vertellen dat zij er aan het chillen waren, zoals zo vaak. Het slachtoffer zou een plek hebben gezocht om te plassen, bijvoorbeeld tegen een boom, toen hij ineens werd neergestoken. Als hij over of vlakbij de dakloze man zou hebben geplast, zou dat zeker per ongeluk zijn geweest, stellen zij.

In de spoiler 'side'-info

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach maar natuurlijk. Je pist 'per ongeluk' in iemands' smoel/over iemand heen... Dikke bullshit als je het mij vraagt. Heeft meer weg van een dronken actie of iets van dien aard.

Neemt niet weg dat moord niet goed te praten valt. Treurig zoals dit gelopen is.

Bron :')
Ook in moeilijke tijden.
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 12:15:05 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_214640486
Voordat ik hier een oordeel over vel wil ik eerst de afkomst weten van zowel dader als slachtoffer.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_214640544
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 12:15 schreef Dven het volgende:
Voordat ik hier een oordeel over vel wil ik eerst de afkomst weten van zowel dader als slachtoffer.
Nergens voor nodig. Tekeer gaan over links moslims kan altijd en overal.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 12:18:51 #4
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_214640568
Per ongeluk over iemand heen pissen lijkt mij ook sterk.
Dat iemand dan boos wordt kan je verwachten.
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 12:23:29 #5
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_214640634
Ah, een zwerver.

En je merkt gelijk dat er door die aaibaarheidsfactor weer gebagatelliseerd wordt uit bepaalde hoek.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_214640636
Die dakloze heeft nu ineens wel een dak boven zijn hoofd en drie keer per dag een maaltijd.

Mission accomplished.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_214640670

Een vriend van het slachtoffer was erbij toen het gebeurde, zegt hij. Ze waren aan het ‘chillen’, zoals ze dat zo vaak doen op het Hoofddorpplein. Ze waren op zoek naar een plek om te plassen. Hij zegt dat het slachtoffer dat tegen een boom wilde doen. Op hetzelfde moment dook er volgens hem een man onder een zeil vandaan, die in een portiek had liggen slapen. De man stak het slachtoffer volgens de vriend direct neer.
blablablabla
pi_214640687
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 12:07 schreef Gibson88 het volgende:
Ach maar natuurlijk. Je pist 'per ongeluk' in iemands' smoel/over iemand heen... Dikke bullshit als je het mij vraagt. Heeft meer weg van een dronken actie of iets van dien aard.

Neemt niet weg dat moord niet goed te praten valt.
Doodslag zou wel moeten volstaan inderdaad.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 12:44:00 #9
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_214640862
Geen steekvest dragen in de Randstad :') ngmi
pi_214640866
Zombieplein :?
pi_214640979
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 12:44 schreef Bofjijff het volgende:
Zombieplein :?
Heeft de naam te danken aan dat er daklozen en junks als zombie bij lopen. Dit door de drugs die men daar tot zich neemt.
Ook in moeilijke tijden.
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 12:56:20 #12
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_214641019
Buurt is wel achteruit gegaan sinds ik ben vertrokken. :@

Goeie slijterij, btw. ^O^

[ Bericht 54% gewijzigd door Hyperdude op 09-08-2024 13:02:33 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_214641072
Zombie steekt wildplasser dood, politie boos omdat ze hem geen boete meer kunnen geven.

Misschien een idee om meer openbare toiletten neer te zetten en daklozen beter op te vangen.
pi_214641108
quote:

In sommige delen van Amsterdam is het daklozenprobleem zo groot dat je in dronken staat best per ongeluk over zo iemand heen kan plassen.

Een tragisch voorval zoals deze in Amsterdam zat er aan te komen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_214641534
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 12:56 schreef Hyperdude het volgende:

[ afbeelding ]

Waar in de buurt zat je ? Ik kwam zo nu en dan in de Leiduinstraat :P
Ook in moeilijke tijden.
pi_214641825
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 13:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
In sommige delen van Amsterdam is het daklozenprobleem zo groot dat je in dronken staat best per ongeluk over zo iemand heen kan plassen.

Een tragisch voorval zoals deze in Amsterdam zat er aan te komen.
Ik kan mij daar dus totaal geen voorstelling bij maken dat je dat niet doorhebt. Maar misschien ben ik wel ontzettend preuts. Anderzijds ik woon er niet en kan daardoor ook geen geheel beeld schetsen.
Ook in moeilijke tijden.
pi_214641841
quote:
Op hetzelfde moment dook er volgens hem een man onder een zeil vandaan, die in een portiek had liggen slapen. De man stak het slachtoffer volgens de vriend direct neer.
En nu ligt ie zelf onder een zeil.
pi_214641874
Amsterdam. Wat een open riool is dat toch. :')
pi_214641887
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 12:53 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Heeft de naam te danken aan dat er daklozen en junks als zombie bij lopen. Dit door de drugs die men daar tot zich neemt.
quote:

[ afbeelding ]

Ik vind dat beeld altijd zo schattig wat aan die straat staat. Blijkbaar heet die hond Pontus:

Pontus heeft de moord zien gebeuren ;(
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 14:04:53 #20
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_214641900
Nou ik vind de moord wel aardig goed te praten.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 14:14:00 #21
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_214641979
Misschien handig om niet op mensen te plassen. Dat is gewoon vernederend.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_214642021
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 14:14 schreef Harvest89 het volgende:
Ook dat, maar is volgens mij nog strafbaar ook.
Ook in moeilijke tijden.
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 14:18:05 #23
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_214642027
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 13:28 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Waar in de buurt zat je ? Ik kwam zo nu en dan in de Leiduinstraat :P
Haarlemmermeerstraat. Vlakbij bushalte lijn 15. Schat 100 meter vanaf plein.
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 14:19:04 #24
459912 FlippingCoin
pi_214642032
Over mensen heen pissen, vooral daklozen die niet bijzonder veel te verliezen hebben, scoort vooral hoog op de fuck around and find out index.

Weinig medelijden mee.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_214642073
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 14:14 schreef Harvest89 het volgende:
Sommigen betalen grif geld om op zich te laten plassen.
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 14:24:00 #26
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_214642115
quote:
16s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 14:19 schreef FlippingCoin het volgende:
Over mensen heen pissen, vooral daklozen die niet bijzonder veel te verliezen hebben, scoort vooral hoog op de fuck around and find out index.

...
Kan mij iets voorstellen van katje lam, donker/schemer enz., maar bewust pissen is ook goed mogelijk.
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 14:25:30 #27
459912 FlippingCoin
pi_214642127
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 14:24 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Kan mij iets voorstellen van katje lam, donker/schemer enz., maar bewust pissen is ook goed mogelijk.
Ik kom niet dagelijks in Amsterdam, maar is het al zo erg geworden dat je bij een willekeurige wildplaspartij goede kans hebt een zwerver te raken?
pi_214642141
quote:
16s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 14:25 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ik kom niet dagelijks in Amsterdam, maar is het al zo erg geworden dat je bij een willekeurige wildplaspartij goede kans hebt een zwerver te raken?
Als je heel wild plast, als ware je lid een losgeslagen tuinslang op volle druk, kan ik me daar wel wat bij voorstellen.
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 14:28:35 #29
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_214642152
quote:
16s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 14:25 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Uit de spoiler in de OP:

quote:
Daklozenopvang
Voor de gevel waar het gebeurde is een afdakje. Daklozen slapen hier wel vaker, vertelt een bewoner die spreekt van het ’zombieplein’. „Ze lopen hier overal.” In de buurt zit een opvang voor daklozen, zegt ze. Maar vaak genoeg slapen de daklozen ook op straat.

Ook een andere omwonende vertelt over de hardnekkige daklozenoverlast in de buurt. Er wordt veel gebedeld en soms gaat dat er vrij agressief aan toe, zegt hij. „Ze moeten die mensen gewoon helpen.” Andere bewoners hoorden vannacht geschreeuw.
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 14:29:37 #30
459912 FlippingCoin
pi_214642165
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 14:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Als je heel wild plast, als ware je lid een losgeslagen tuinslang op volle druk, kan ik me daar wel wat bij voorstellen.
nou zelfs dan niet :+

hoeveel bereik heb jij dan? asking for a friend. :@
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 14:30:27 #31
459912 FlippingCoin
pi_214642186
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 14:28 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Uit de spoiler in de OP:
[..]

Hm oke, een ongeluk zou het wel volledig anders maken natuurlijk!
pi_214642221
quote:
16s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 14:29 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
nou zelfs dan niet :+

hoeveel bereik heb jij dan? asking for a friend. :@
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 14:33:41 #33
459912 FlippingCoin
pi_214642224
quote:
_O-
pi_214642538
quote:
16s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 14:30 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Hm oke, een ongeluk zou het wel volledig anders maken natuurlijk!
"Ik wilde tegen een boom pissen, maar er lag een dakloze in een portiek en toen piste ik helemaal per ongeluk zomaar over hem heen"

Ja, want bomen staan tegenwoordig in portieken. /s

Wat een lulverhaal zeg. Als hij echt tegen een boom wilde pissen, stond hij dus niet in of naast een portiek. Geloofwaardigheid weg, en dan geloof ik eerlijk gezegd ook niet meer dat hij die dakloze onder dat zeil niet opmerkte.
"Pools are perfect for holding water"
pi_214654162
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 04:20:21 #36
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_214654240
quote:
Het verhaal gaat dat het slachtoffer voorafgaand aan de steekpartij over de verdachte heen zou hebben geplast, maar de politie kan dat nog niet bevestigen.
Risico van het vak, goorlap. :r :r
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_214654728
quote:
AMSTERDAM - In Amsterdam is in de nacht van donderdag op vrijdag een 23-jarige man overleden door een steekpartij. De politie heeft meteen een verdachte aangehouden.

De steekpartij vond rond 02.00 uur plaats op het Hoofddorpplein, in Amsterdam-Zuid. Het slachtoffer werd nog gereanimeerd door hulpdiensten en een traumateam, maar overleed ter plaatse aan zijn verwondingen.

Kort na de steekpartij hield de politie de verdachte aan. Dit is een 55-jarige man zonder vaste woon- of verblijfplaats. Hij zou eerder op het plein hebben liggen slapen onder een zeil. Het verhaal gaat dat het slachtoffer voorafgaand aan de steekpartij over de verdachte heen zou hebben geplast, maar de politie kan dat nog niet bevestigen.

Het Parool sprak vrienden van het slachtoffer, die ’s ochtends verslagen op het plein bijeen kwamen. Zij vertellen dat zij er aan het chillen waren, zoals zo vaak. Het slachtoffer zou een plek hebben gezocht om te plassen, bijvoorbeeld tegen een boom, toen hij ineens werd neergestoken. Als hij over of vlakbij de dakloze man zou hebben geplast, zou dat zeker per ongeluk zijn geweest, stellen zij.

In de spoiler 'side'-info

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Neemt niet weg dat moord niet goed te praten valt. Treurig zoals dit gelopen is.

Bron :')
Dat zijn inderdaad geen halve maatregelen.

twitter

Door zo een zeil kan ik me eigenlijk best voorstellen dat iemand zich vergist. Vooral als het donker is.

[ Bericht 10% gewijzigd door Jacy-Jacy op 10-08-2024 08:10:53 ]
pi_214654775
Mooi dat alle boertjes diep uit de provincie nu weer doen alsof het Hoofddorpplein een ghetto van Inglewood-achtige proporties is. Terwijl we je er voor een huisje gewoon ¤8k per m2 betaalt _O-

OT: Over een zwerver heenpissen, dan verdien je met je verheven gedrag wat mij betreft elke cm van een mes tus je ribben.

SPOILER
pi_214662490
23-jarige Marokkaan uit Osdorp

Driss (23) slachtoffer steekpartij Hoofddorpplein Amsterdam

Tijdens een bizarre steekpartij afgelopen nacht in Amsterdam is een 23-jarige man om het leven gekomen. De man zou op het Hoofddorpplein buiten ergens zijn gaan plassen toen hij werd aangevallen met een mes. Het slachtoffer heet Driss en is van oorspong Marokkaans. Hij zou een bekende zijn bij stuntbikers in de hoofdstad. De dader zou een 55-jarige man zijn die in een portiek onder een zeil lag te slapen. De man is door de politie aangehouden.

Een vriend van het slachtoffer dat afgelopen nacht aanwezig was toen de man werd doodgestoken vertelde tegen Het Parool dat ze afgelopen nacht op het Hoofddorpplein aan het chillen waren. Zoals ze wel vaker deden. Bekenden bevestigen aan deze site dat het gaat om de 23-jarige Driss uit Osdorp. Hij is een bekende in de bikerwereld en stuntte vaak met scooters. Op zijn social media zijn talloze filmpjes te zien hiervan. Daarnaast sleutelde hij ook regelmatig aan scooters en motoren en repareerde deze ook.

Driss ging vervolgens een plek zoeken om te plassen. Dat wilde hij tegen een boom gaan doen. Vervolgens kwam er een man onder een zeil vandaan die in een portiek lag te slapen. De man stak vervolgens direct het slachtoffer neer.

Het ging volgens de vriend zo snel, dat hij in eerste instantie dacht dat de man een klap uitdeelde. Dat bleek vervolgens dus een messteek te zijn. De vriend heeft direct de hulpdiensten gebeld. Agenten die ter plaatse kwamen verleenden direct hulp aan Driss en startten de reanimatie. Ook het traumateam heeft de man nog gereanimeerd, maar helaas mocht de hulp niet baten en overleed hij ter plaatse. Op aanwijzingen van vrienden en getuigen heeft de politie vervolgens een 55-jaige man kunnen aanhouden als verdachte.

Volgens winkeliers rondom het plein liggen er geregeld dakloze mensen in de portieken te slapen. Getuigen zeggen dat het slachtoffer over de man heen plaste en hij vervolgens werd neergestoken. Maar als dat volgens de vriend zo zou zijn, was dat zeker niet met opzet. De politie doet nog onderzoek naar de exacte toedracht van de moord op Driss en zoekt getuigen.

https://www.boevennieuws.(...)dorpplein-amsterdam/
  zaterdag 10 augustus 2024 @ 19:00:23 #40
459912 FlippingCoin
pi_214662552
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 08:08 schreef Bugno3 het volgende:
Mooi dat alle boertjes diep uit de provincie nu weer doen alsof het Hoofddorpplein een ghetto van Inglewood-achtige proporties is. Terwijl we je er voor een huisje gewoon ¤8k per m2 betaalt _O-

OT: Over een zwerver heenpissen, dan verdien je met je verheven gedrag wat mij betreft elke cm van een mes tus je ribben.

SPOILER
Citeer die posts even, ik zie ze niet.
pi_214705753
Zat er op dat zeil nou pis van Driss?
Dat lijkt me niet zo fris!
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 22:59:06 #42
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_214707983
quote:

[ afbeelding ]

Die Toko daarnaast is ook prima.
Non possumus non loqui
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 23:07:51 #43
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_214708086
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 14:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Sommigen betalen grif geld om op zich te laten plassen.
(Ook) Patricia Paay had hier een moord voor gedaan.
  dinsdag 13 augustus 2024 @ 23:14:39 #44
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_214708162
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2024 22:59 schreef Knip het volgende:

[..]
Die Toko daarnaast is ook prima.
Houden ook goed lang vol. Beide waren er ook al voor 2000. Zat stukje verderop ook prima banketbakker. Die zit er ook nog, zie ik. ^O^ Was echt leuke buurt toen.
pi_214708579
Welk een ongelukkige samenloop van omstandigheden.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')