SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach maar natuurlijk. Je pist 'per ongeluk' in iemands' smoel/over iemand heen... Dikke bullshit als je het mij vraagt. Heeft meer weg van een dronken actie of iets van dien aard.
Neemt niet weg dat moord niet goed te praten valt. Treurig zoals dit gelopen is.
Bron
Ook in moeilijke tijden.
Nergens voor nodig. Tekeer gaan over links moslims kan altijd en overal.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:15 schreef Dven het volgende:
Voordat ik hier een oordeel over vel wil ik eerst de afkomst weten van zowel dader als slachtoffer.
Doodslag zou wel moeten volstaan inderdaad.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:07 schreef Gibson88 het volgende:
Ach maar natuurlijk. Je pist 'per ongeluk' in iemands' smoel/over iemand heen... Dikke bullshit als je het mij vraagt. Heeft meer weg van een dronken actie of iets van dien aard.
Neemt niet weg dat moord niet goed te praten valt.
Heeft de naam te danken aan dat er daklozen en junks als zombie bij lopen. Dit door de drugs die men daar tot zich neemt.quote:
In sommige delen van Amsterdam is het daklozenprobleem zo groot dat je in dronken staat best per ongeluk over zo iemand heen kan plassen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:07 schreef Gibson88 het volgende:
Ach maar natuurlijk. Je pist 'per ongeluk' in iemands' smoel/over iemand heen... Dikke bullshit als je het mij vraagt. Heeft meer weg van een dronken actie of iets van dien aard.
Waar in de buurt zat je ? Ik kwam zo nu en dan in de Leiduinstraatquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:56 schreef Hyperdude het volgende:
Buurt is wel achteruit gegaan sinds ik ben vertrokken.
[ afbeelding ]
Goeie slijterij, btw.![]()
Ik kan mij daar dus totaal geen voorstelling bij maken dat je dat niet doorhebt. Maar misschien ben ik wel ontzettend preuts. Anderzijds ik woon er niet en kan daardoor ook geen geheel beeld schetsen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In sommige delen van Amsterdam is het daklozenprobleem zo groot dat je in dronken staat best per ongeluk over zo iemand heen kan plassen.
Een tragisch voorval zoals deze in Amsterdam zat er aan te komen.
En nu ligt ie zelf onder een zeil.quote:Op hetzelfde moment dook er volgens hem een man onder een zeil vandaan, die in een portiek had liggen slapen. De man stak het slachtoffer volgens de vriend direct neer.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:53 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Heeft de naam te danken aan dat er daklozen en junks als zombie bij lopen. Dit door de drugs die men daar tot zich neemt.
Ik vind dat beeld altijd zo schattig wat aan die straat staat. Blijkbaar heet die hond Pontus:quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:56 schreef Hyperdude het volgende:
Buurt is wel achteruit gegaan sinds ik ben vertrokken.
[ afbeelding ]
Goeie slijterij, btw.![]()
Ook dat, maar is volgens mij nog strafbaar ook.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:14 schreef Harvest89 het volgende:
Misschien handig om niet op mensen te plassen. Dat is gewoon vernederend.
Haarlemmermeerstraat. Vlakbij bushalte lijn 15. Schat 100 meter vanaf plein.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:28 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Waar in de buurt zat je ? Ik kwam zo nu en dan in de Leiduinstraat
Sommigen betalen grif geld om op zich te laten plassen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:14 schreef Harvest89 het volgende:
Misschien handig om niet op mensen te plassen. Dat is gewoon vernederend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |