SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Lieke was tweede loper.quote:
Die is gewoon door de stress bezweken lijkt hetquote:
Die ging net voor de finish kapot.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:57 schreef Pino112 het volgende:
Prima.
Jamaica ff doorlopen na de finish de volgende keer.
Ach, ach, achquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:30 schreef marcodej het volgende:
Voorspelling: Nederland haalt de 4x400-finale niet met deze ploeg.
100% De Wittequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Saalberg of De Witte morgenavond?
Saalberg was niet veel geloof ik, dat heeft Klaver prima gerepareerd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hield inderdaad prima stand en belangrijke ervaring richting de toekomstquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Van der Schoot op haar jonge leeftijd ook dikke prima. Even kijken naar de splittijden.
Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:30 schreef marcodej het volgende:
Voorspelling: Nederland haalt de 4x400-finale niet met deze ploeg.
Die gaat voor het team nog een keer schroeien. Ik heb vertrouwen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:58 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Klaver heeft zichzelf helemaal.kapot gelopen. Dat wordt niks morgen
Haan gaf aan dat je maar een mag wisselen. Maar het zijn er wel twee?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is bij de gemengde estafette toch?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Haan gaf aan dat je maar een mag wisselen. Maar het zijn er wel twee?
Volgens mij mag je gewoon iedereen wisselen je, 1 wissel is bij de mixedquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat kan Peeters normaal lopen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:59 schreef Remco het volgende:
De Witte 50.33 dat is erg netjes.
Saalberg 52.4
Klaver 50.30
Vd Schoot 51.8
NL kan 3:18 lopen als alles mee zit denk ikquote:
Dat dacht ik ook. Maar Haan zei wat anders. Blijft de NOS uiteraard.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:00 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat is bij de gemengde estafette toch?
Net als Femke waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die is gewoon door de stress bezweken lijkt het
Teveel gehyped door de aftelklokquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Net als Femke waarschijnlijk.
Volgens mij mag je hier gewoon de hele ploeg vervangenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
50.19quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:03 schreef Remco het volgende:
[..]
50.3 in de gemengde liep ze dacht ik.
Loopt hier niet zoveel harder trouwens..quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die is gewoon door de stress bezweken lijkt het
Genoeg om geen doping nodig te hebben doelde ik op ;-).quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 09:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Anders kom je niet in de olympische finale - of überhaupt op de Olympische Spelen - inderdaad.
Alleen op de mixed 4x400 mag je er maar 1 wisselen. Hier meer.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Doen hetzelfde als bij het basketbal gisteren.quote:
Die heeft dit seizoen een nieuw individueel PR gelopen van 51.08. Haal je het aflossingsvoordeel eraf, kom je op 50 laag.quote:
Kandidaat voor goudquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:10 schreef TheVulture het volgende:
Botswana is trouwens wel indrukwekkend
Ik zie dat het allemaal BOT's zijn. Dit is gespeeld. Vals spel.quote:
Die lagen in Tokyo op plek 2 tot hun loper geblesseerd raakte/ongekend plofte. Vanwege de euforie over ONS zilver is dat daarna een beetje genegeerd geloof ik.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:10 schreef TheVulture het volgende:
Botswana is trouwens wel indrukwekkend
Ik vind hem vooral de laatste tijd ver afgegleden, hij probeert echt iemand huilend voor de camera te krijgenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:13 schreef wdn het volgende:
wat is die Stekelenburg toch een ongelovelijke lul
Maar het was Dwight St Hillaire die geblesseerd raakte en die liep voor Trinidad & Tobago, liep ook net achter Nederland toen het fout gingquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:12 schreef VoMy het volgende:
[..]
Die lagen in Tokyo op plek 2 tot hun loper geblesseerd raakte/ongekend plofte. Vanwege de euforie over ONS zilver is dat daarna een beetje genegeerd geloof ik.
Schoolkrantjournalistedquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:13 schreef wdn het volgende:
Allemaal wel.quote:
Eerlijk gezegd denk ik dat het NOS beleid is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind hem vooral de laatste tijd ver afgegleden, hij probeert echt iemand huilend voor de camera te krijgen
Ja heel vreemd omdat in een ochtendsessie te doen. Idem voor de 800 meter halve finale.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh de 100 horden semi is straks al? Wat een raar moment
We gaan sowieso wel voor de medailles en dit was voor nu goed genoeg.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:15 schreef aartstyle het volgende:
Maar 50,2 is voor een split tijd niet heel snel van Klaver. Ten opzichte van andere dames zag het er goed uit, maar moet toch wel een seconde sneller morgen willen we voor de medailles gaan.
Ja dat gevoel heb ik ook wel, de bezuinigingen vragen om drastische maatregelen (ook waardeloze commentatoren bij het EK bijvoorbeeld)quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat het NOS beleid is.
Wie zijn de andere kanshebbers, USA neem ik aan en?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
We gaan sowieso wel voor de medailles en dit was voor nu goed genoeg.
Ze liep heel veel extra meters. Normaal gesproken zou ze dan wel ploffen. Dat deed ze nu niet, dus dat was goed. Wel had ze achter de nummer twee moeten gaan zitten voor de bocht.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:15 schreef aartstyle het volgende:
Maar 50,2 is voor een split tijd niet heel snel van Klaver. Ten opzichte van andere dames zag het er goed uit, maar moet toch wel een seconde sneller morgen willen we voor de medailles gaan.
Ik vind het vervelend dat ie eraan blijft trekken terwijl de tranen alweer in de ogen staan, en dit is niet het enige interview waarbij hij dat doet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:15 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind eigenlijk niet zoveel mis met dit interview. Gister 'netjes' gewacht toen ze zat te huilen en nu geeft ze gewoon normaal antwoord op vragen die er toch wel waren.
Deed ze in de 4x400 mix ook al, kost ons het WR.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze liep heel veel extra meters. Normaal gesproken zou ze dan wel ploffen. Dat deed ze nu niet, dus dat was goed. Wel had ze achter de nummer twee moeten gaan zitten voor de bocht.
Je hoeft ze ook niet met fluwelen handschoenen aan te pakken in de grote mensen wereld.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend dat ie eraan blijft trekken terwijl de tranen alweer in de ogen staan, en dit is niet het enige interview waarbij hij dat doet.
Erachter blijven zitten is ook niet echt goed voor een WRquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Deed ze in de 4x400 mix ook al, kost ons het WR.
Nepobaby.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:13 schreef wdn het volgende:
Alles voor de traanquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind hem vooral de laatste tijd ver afgegleden, hij probeert echt iemand huilend voor de camera te krijgen
Eens en Lieke bedankte Stekelenburg nog in laatste seconde.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:15 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind eigenlijk niet zoveel mis met dit interview. Gister 'netjes' gewacht toen ze zat te huilen en nu geeft ze gewoon normaal antwoord op vragen die er toch wel waren.
Er is een verschil in mijn mening tussen kritische vragen stellen en emoties prikkelen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hoeft ze ook niet met fluwelen handschoenen aan te pakken in de grote mensen wereld.
Onzin zeker nu ze er niet voorbij kwam dat zijn extra meters met 0 resultaat, je zag bijvoorbeeld Klein Ikkink wel slim lopen en inhouden en die loopt de split van zijn leven.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
Erachter blijven zitten is ook niet echt goed voor een WR
Omdat ze Belgian Tornado’s heten?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:17 schreef Falco het volgende:
Ik ga de Belgen supporteren. Uit mededogen.
Dat is een geruststellende gedachte.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, Robert Downey jr. gaat hem spelen.
Daar ga ik wel van uit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:18 schreef aartstyle het volgende:
loopt Sydney morgen wel mee in de relay voor de USA? Ja toch?
Dat dan weer wel ja. Ik gun Belgie als land best de finale, maar het moet niet al te gek worden natuurlijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:21 schreef Szura het volgende:
De Borlee-sekte mag in de finale wel falen
3 jaar geleden, mijn geheugen speelt me parten blijkt maar weer. Ik verwar verhaallijnen :pquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar het was Dwight St Hillaire die geblesseerd raakte en die liep voor Trinidad & Tobago, liep ook net achter Nederland toen het fout ging
De Botswanees raakte niet geblesseerd en plofte ook niet echt, maar werd gewoon nét gepasseerd door de Nederlander.
Ja.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:23 schreef AgnesGru het volgende:
Estafette van de mannen totaal gemist, deed NL niet mee of niet gehaald?
Dat was 4x100.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:24 schreef marcodej het volgende:
Maar ik dacht dat de Nederlandse mannen zich net wel hadden gekwalificeerd voor de Spelen, maar blijkbaar niet?
Misschienquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:24 schreef marcodej het volgende:
Maar ik dacht dat de Nederlandse mannen zich net wel hadden gekwalificeerd voor de Spelen, maar blijkbaar niet?
Dat was de 4x100 meter ploeg.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:24 schreef marcodej het volgende:
Hahahahaha wat mokerdom jaquote:
Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:27 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Hahaha deze techniek. Dat kan ik ook nog wel.
Dat waren niet hetzelfde gewicht die sperenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:27 schreef Szura het volgende:
Ik gooide op de middelbare school zonder enige training al verder dan sommige van deze vrouwen
Wel eerst nog vier andere disciplines doen hequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:27 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Hahaha deze techniek. Dat kan ik ook nog wel.
Denk wat minder, hij gleed nog doorquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die worp had haar nog wel op pole position voor brons kunnen brengen, was wel 45 meter ofzo toch?
En toen riep men 'Kijk eens dom, ja ho maar.'quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:29 schreef FlippingCoin het volgende:
laatst nog speerwerpen gedaan, ging nog een paar keer mis eerst
Het is echt bizar hoe slecht sommigen zijn hierin jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:27 schreef Szura het volgende:
Ik gooide op de middelbare school zonder enige training al verder dan sommige van deze vrouwen
Oh ze gooit ongetwijfeld minimaal het dubbele van mij en is misschien wel 2x zo snel op elk rennummer.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel eerst nog vier andere disciplines doen he
Ik hoop ook echt dat ze een medaille pakt, dat verdient ze met haar carrière.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nu al winst op haar meerkamp-PR
nee want ging bij de meeste niet in 1 keer goedquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
En toen riep men 'Kijk eens dom, ja ho maar.'
Dan zal Kälin ook flink moeten schroeien voor P3quote:
Klopt hoor. Bij het speerwerpen voor de vrouwen bij de meerkamp is nog veel te winnen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:31 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Oh ze gooit ongetwijfeld minimaal het dubbele van mij en is misschien wel 2x zo snel op elk rennummer.
Kan ik nog wel zien dat bij het speerwerpen zo'n dame eruit ziet alsof ze het voor het eerst doet.
Bij een sport als turnen zie turners toch niet zo hard door de ondergrens zakken als sommige mensen hier op de 7 kamp doen. Zal wel met hoe ze punten tellen te maken hebben ofzo. Dat je mee kan doen als je sommige onderdelen echt totáál niet liggen.
Ze tellen niet op de plek waar 'ie dan tot stilstand komt hequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe kan die van Vidts tellen. Die glijdt gewoon door over het gras.
Dan meten ze waar ie neerkwam.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat maakt toch niet uit bij het speerwerpen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Londen 2012 #neverforgetquote:
Dat zou wat zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze tellen niet op de plek waar 'ie dan tot stilstand komt he
Zolang de punt maar als eerste de grond raaktquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:33 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit bij het speerwerpen?
quote:
Ja, bedrog. Wel knap om (weer) een PB te keilen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:35 schreef Szura het volgende:
Ik begint te vrezen voor een podiumfoto met Vitds @:deebee
en waarom spinnen ze niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:38 schreef FlippingCoin het volgende:
waarom nemen ze niet een hardere aanloop
Nee. Ook een aanloop waar ze niks uithaalt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:38 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Brooks lijkt hier echt nooit op getrained te hebben ofzo. Met alleen je arm gooien kom je niet zo ver.
Ik zou gewoon wat harder gooienquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:38 schreef FlippingCoin het volgende:
Een snellere aanloop is beter dan een hardere.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:38 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar wel een vraag daarover: waarom luiden ze eigenlijk een bel?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:40 schreef Salina het volgende:
800 meter genot. Mooiste atletiekafstand.
Laatste ronde, duh!quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar wel een vraag daarover: waarom luiden ze eigenlijk een bel?
Die dacht. Als ik nou een minuut met mijn voet net achter de lijn blijf staan. Dan denken ze misschien dat die toch geldig is.quote:
Mooiste afstand volgens sommigenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:44 schreef Alpha0 het volgende:
Zo'n Marco Arop (CAN) zie ik ook wel de 200m of 400m lopen. Kiest ie de 800m.
Tony 2 Laps vindt dit leukquote:
Ja, verstandige mensenquote:
Ze heeft haar huid al teveel gebronsdquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hall is klaar om brons vrees ik voor haar.
En dan zijn de toppers nog niet geweestquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:49 schreef FlippingCoin het volgende:
wel bizarre verschillen tussen hoever ze gooien ook
Die zit in de b-groepquote:
*werpenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:49 schreef FlippingCoin het volgende:
wel bizarre verschillen tussen hoever ze gooien ook
Ja, wat is haar niveau?quote:
smijten danquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is geen speergooien. [ afbeelding ]
Spanjool had veel meer snelheid, liet zich alleen lang opsluitenquote:
Zowaar een keer niet ach spanjequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Spanjool had veel meer snelheid, liet zich alleen lang opsluiten
Dit is mijn favoriete race ooit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat stuk tussen 500 en 600, vooral met camerashot van de voorkant is een van mijn favoriete momenten. Wat een klasse en overmacht
Metertje erbij.quote:
Wel terecht voor Vidts, die zit eigenlijk iedere keer wel constant op die 6500+, dat mag best beloond wordenquote:
En voor Belg.quote:
"Vidts gooit... werpt 45 meter..."quote:
Ik zie liever Zwitserland een medaille pakkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel terecht voor Vidts, die zit eigenlijk iedere keer wel constant op die 6500+, dat mag best beloond worden
Mwah Hall is wel een stuk sneller op de 800m, en in principe is ook Dokter in speerwerpen en de 800m allebei beter. Zal nog erg spannend worden hoorquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vidts naar 45,00
Goud en brons op komst voor België.
Ik had Kälin ook leuker gevonden, maar voor Vidts haar staat van dienst prima.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik zie liever Zwitserland een medaille pakken
Vidts is juist ook een goede 800m loopster.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:59 schreef Martino11 het volgende:
[..]
Mwah Hall is wel een stuk sneller op de 800m, en in principe is ook Dokter in speerwerpen en de 800m allebei beter. Zal nog erg spannend worden hoor
Nederland naar finale op de 4x400 dames.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:00 schreef PippenScottie het volgende:
Hele ochtend gewerkt potdorie. Nog iets gemist?
Vidts gaat de 800 winnen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:59 schreef Martino11 het volgende:
[..]
Mwah Hall is wel een stuk sneller op de 800m, en in principe is ook Dokter in speerwerpen en de 800m allebei beter. Zal nog erg spannend worden hoor
Ça plane pour moiquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Hoe heet dit nummer ook alweer, doet me denken aan Eurotrip ofzo.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Hoe heet dit nummer ook alweer, doet me denken aan Eurotrip ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |