Ik wilde net zeggen. Niet echt spannend.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:17 schreef Jonmen het volgende:
Niet echt spannend. De Turkse komt er niet
Woohoo.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
Laat ik eens gek doen en China supporteren.
Jup. Of je tegenstander is heel passief en doet niks.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:11 schreef TAmaru het volgende:
als je bij boksen de eerste twee rondes verliest, kun je dan alleen met een KO nog winnen?
heb je er zelf geen dubbel gevoel bij dan?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaaaaaaaaa heel conservatief internet boos
Kan me weinig schelen eigenlijk, olumpisch boksen is toch door en door corruptquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 23:19 schreef TAmaru het volgende:
[..]
heb je er zelf geen dubbel gevoel bij dan?
Dat verwacht je toch ook niet bij het altijd integere boksenquote:
OS gaat toch sowieso bijna dicht, zal weinig zin hebben.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 10:02 schreef kl1172 het volgende:
@:ChevyCaprice , ik vind toch dat je dat andere topic te vroeg hebt gesloten. Was een zeer goede voorlaatste post. En er is net een vid uitgekomen waarin deze biologische problematiek tov sport toch relatief goed wordt uiteengezet, die er helemaal niet zou misstaan.
Blijft die niet open tijdens de Paralympische Soelen?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
OS gaat toch sowieso bijna dicht, zal weinig zin hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |