Zolang duurde het voor die ene judo exoot ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:09 schreef TheVulture het volgende:
5 seconden, dat was voor de judoploeg anders ook genoeg om op de rug te worden gegooid
Ok boomerquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:12 schreef PippenScottie het volgende:
Het valt me deze Spelen pas op hoe jong al die knulletjes en meisjes zijn. Zo’n Van der Wouw ook. Voor mijn gevoel moet die nog haar huiswerk maken. Blijkt 26 te zijn.
De hockeyers zien er ook allemaal uit alsof ze frikadelbroodjes en energy drink bij de Jumbo halen in het tussenuur
Het zijn niet allemaal skateboarders he.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:12 schreef PippenScottie het volgende:
Het valt me deze Spelen pas op hoe jong al die knulletjes en meisjes zijn. Zo’n Van der Wouw ook. Voor mijn gevoel moet die nog haar huiswerk maken. Blijkt 26 te zijn.
De hockeyers zien er ook allemaal uit alsof ze frikadelbroodjes en energy drink bij de Jumbo halen in het tussenuur
Redelijk wat geluk met zijn tegenstanders gehad en kon met dit bracket de halve finale bereiken. Medaille gaat wel moeilijk worden.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:13 schreef TheVulture het volgende:
Hoogland heeft gewoon enorm verrast Dione, daar had iedere normale sportvolger echt geen halve finale meer van verwacht vooraf.
Nounounounounouquote:
Vandaag deed ie het wel echt netjes door nog terug te komen, daar had ik eigenlijk al niet op gerekend. Maar tegen de andere 3 komt ie denk ik wel tekort ja...quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:15 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Redelijk wat geluk met zijn tegenstanders gehad en kon met dit bracket de halve finale bereiken. Medaille gaat wel moeilijk worden.
Ik vind Harrie sympathieker, dus altijd Team Harriequote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:16 schreef Redefine het volgende:
Qua kijkervaring is het ook wel beter als we Harrie voor goud en Jeffrey voor brons krijgen. Dat is twee keer spannend. In Tokio was Lavreysen vs Hoogland natuurlijk wel fantastisch, maar het boeide mij toen totaal niet wie er won.
Sowieso heeft Carlin altijd nog wel wat protesten achter de hand mocht Hoogland de wedstrijd om brons winnen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vandaag deed ie het wel echt netjes door nog terug te komen, daar had ik eigenlijk al niet op gerekend. Maar tegen de andere 3 komt ie denk ik wel tekort ja...
Dat wel, maar Hoogland ook weer niet vervelend ofzo, dus maakt me niet zoveel uit.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Harrie sympathieker, dus altijd Team Harrie
Die mag straks nog anderhalve vraag beantwoorden over Hassan.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat is de rol van Jos Hermens aan tafel?
Jaknikker spelenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat is de rol van Jos Hermens aan tafel?
Tegen Carlin is het ongeveer 50/50quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:15 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Redelijk wat geluk met zijn tegenstanders gehad en kon met dit bracket de halve finale bereiken. Medaille gaat wel moeilijk worden.
Dat ie sowieso gaat protesteren bedoel je?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sowieso heeft Carlin altijd nog wel wat protesten achter de hand mocht Hoogland de wedstrijd om brons winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |