Dat is 8 jaar geleden alweerquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:48 schreef Mani89 het volgende:
Ik mis die dikke Nelis Ligtlee die won toch Goud vorige keer.
Leukste onderdeel!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit deel van het omnium mag vervangen worden
Dit is een moeilijk te volgen zin!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:50 schreef heywoodu het volgende:
"Als je één sprint wint pak je dus één punt en sta je bovenaan van de mannen die geen punten pakken."
Bedankt Bobbie.
Ik dacht dat je dan onderaan zou staan, dus gelukkig dat die het zegt.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:50 schreef heywoodu het volgende:
"Als je één sprint wint pak je dus één punt en sta je bovenaan van de mannen die geen punten pakken."
Bedankt Bobbie.
Maar dan hoor je niet meer bij de mannen die geen punten pakken, je staat er wel boven, maar niet bovenaan die mannenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:50 schreef heywoodu het volgende:
Bedankt Bobbie.
Er zat een knopje in het vorige topique.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:51 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Wie heeft de deur open gelaten?
Hebben de mods een beetje lekkere heupen?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat geldt nergens, alleen als modjes het op de heupen krijgen, en jij bent geen modje.
Schuld van de Nederlandse.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:51 schreef Szura het volgende:
we lopen alweer flink uit, precies wat we niet kunnen gebruiken
Harder blazen dan hebben ze wind mee!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:51 schreef Szura het volgende:
Eliminatiequote:
Waarom? Keirin viel sowieso gelijk met hokkie toch?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:51 schreef Szura het volgende:
Maar nu gaat het ook in het gedrang komen met de zevenkamp.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom? Keirin viel sowieso gelijk met hokkie toch?
Ow.quote:
droogzwemmen op je fietsie?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is wel slim als de Belg aangesloten is
Precies dit. Het onderdeel is prachtig, maar op TV zie je veel te weinig.quote:
dat wordt niet gemist.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:57 schreef Dagoduck het volgende:
Ik mist een Belgisch vlaggetje-emoji.
De graphics zijn sowieso wel heel matig deze OSquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:57 schreef DeeBee het volgende:
Leuk dat er geen tussenstand in beeld is met dit soort onderdelen...
Belg pakt punten, klaar.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:58 schreef RipCity het volgende:
Commentators maken het nog eens 10x onduidelijker
27 alquote:
kan me haast niet voorstellen dat het aan de baan beter te volgen is maar ok.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:57 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Precies dit. Het onderdeel is prachtig, maar op TV zie je veel te weinig.
Met enige fantasie zou je hem een dief kunnen noemen.quote:
Met atletiek ook nooit tussenstanden bij de technische nummers, leuke rubriekquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De graphics zijn sowieso wel heel matig deze OS
Zoals tijdens het vorige onderdeel?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:59 schreef Martino11 het volgende:
Altijd zo frustrerend om naar Van Schip te kijken, enorm passief altijd
Alweer zo'n geniale meme van mij.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met enige fantasie zou je hem een dief kunnen noemen.
Maar pakt die een paar punten op het eind dan is het echt een prima race zonder veel energie.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:59 schreef Martino11 het volgende:
Dit onderdeel normaal juist nietquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:59 schreef Martino11 het volgende:
Gelapt door iedereen dus?quote:
Dat was gelijk zijn hoogtepunt van de avond, let maar opquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zoals tijdens het vorige onderdeel?
Vanaf 7 wordt het weer topsport jaquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar nu gaat het ook in het gedrang komen met de zevenkamp.
inclusief door zichzelfquote:
Gast, gewoon je energie sparen en rekenen, hoe moeilijk kan het zijn?!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:59 schreef Martino11 het volgende:
Achquote:
Wat heeft jongerenwerk nou weer gedaan?quote:
jawelquote:
Ik snap nooit dat bij de Spelen de graphics zoveel kutter zijn dan bij het EK/WKquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:01 schreef heywoodu het volgende:
Dit zonder de graphics in beeld is echt gierend kut
Stop hiermeequote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:02 schreef TAmaru het volgende:
weet je wie hier ook goed in zou zijn? Pogacar. altijd aanvallend koersen, keihard doorrijden, slim rijden.
Is in bijna elke sport zo, totaal debiel. Bij de tijdritten was het ook al zo kut.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat bij de Spelen de graphics zoveel kutter zijn dan bij het EK/WK
okequote:
En atletiek net zo, broddelwerkenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is in bijna elke sport zo, totaal debiel. Bij de tijdritten was het ook al zo kut.
ikke niet, dan waren er nog raardere punten geweestquote:
Voor van Schip misschien wel een betere uitgangspositie voor de puntenkoers dan plek 3/4, maar iets beter had wel gemogen ja..quote:
Ja, daar wordt het podium altijd beslist. Wat dit onderdeel ook minder maakt dan het zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:03 schreef Aguero het volgende:
Gewoon dit onderdeel lekker in de spaarmodus gezeten, geen stress.
In de puntenkoers kan er met punten gesmeten worden.
Eens, ik snap wel dat ze hem zo eindigen maar de verhouding is scheefquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, daar wordt het podium altijd beslist. Wat dit onderdeel ook minder maakt dan het zou kunnen zijn.
Het zit zo dicht op elkaar dat je bijna wel moet. Benieuwd of de Belg straks enigszins stand kan houdenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gewoon sparen voor de puntenkoers.
Ja, Sowieso typisch dat je eigenlijk amper wat bent opgeschoten qua sportweergave. Ja ze hebben nu die camera's waarmee je toffe 360 beelden kan maken en ja er zijn drones. Maar een actuele tussenstand ergens in beeld blijft nog steeds teveel gevraagd.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
En atletiek net zo, broddelwerken
Jaquote:
Nee. First to 2.quote:
Ja. Vooral met de punten die je krijgt voor en ronde voorsprong.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens, ik snap wel dat ze hem zo eindigen maar de verhouding is scheef
Hij heeft waarschijnlijk een ondertekende disclaimer van de betreffende dames in z'n zak.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:08 schreef Fretwork het volgende:
Weet niet of het hier ook gebeurt, maar viel me in Apeldoorn op dat de verzorgers van de Belgen steeds (voornamelijk de vrouwen) een flinke tik op de kont gaf. Dat was absurd
Heb je hier melding van gemaakt? Niets doen is in stand houden!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:08 schreef Fretwork het volgende:
Weet niet of het hier ook gebeurt, maar viel me in Apeldoorn op dat de verzorgers van de Belgen steeds (voornamelijk de vrouwen) een flinke tik op de kont gaf. Dat was absurd
Naar de finish!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:09 schreef Mani89 het volgende:
Nutteloos gedoe dit. Rij hem gewoon gelijk naar huis.
Als je dag 5 terugkijkt hoor je me continu smeerlap roepenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb je hier melding van gemaakt? Niets doen is in stand houden!
Goedzo!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:10 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Als je dag 5 terugkijkt hoor je me continu smeerlap roepen
Denk ook niet dat er een tactiek te bedenken is waar hij wel wint..quote:
Ritsjersen wel impressionant ook.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Twee mutanten tegen elkaar straks.
...quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:15 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Ik niet. Heeft een prima vorm en moet vrij gemakkelijk deze Brit aankunnen.
Lolquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:16 schreef Mani89 het volgende:
“Huiswerk voor Hoogland.”
Dus, harder trappen denk ik?
Dat is helemaal geen gekke suggestie.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:16 schreef Mani89 het volgende:
Mja, was wel sneller in de kwalificatie. Had hem vooraf niet in de halve finale verwacht, maar met deze kwartfinale toch welquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee, conform verwachting
Alles op alles zetten om de volgende ronde te winnen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:16 schreef Mani89 het volgende:
Is dit ook een fenomeen op de keirin? Goede Japanners erbij zou erg mooi zijnquote:
Klopte Richardson en Glaetzer in de laatste wereldbeker in Hongkong. En een van de drie(?) die Lavreysen geklopt heeft in de sprint.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:18 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Is dit ook een fenomeen op de keirin? Goede Japanners erbij zou erg mooi zijn
mij nietquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Leek er wel op, dus snap het commentaar wel
Moeten we nog wat oude beelden van de Britten opduikelen?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Op de BBC roepen ze al om een declassering van de Japanner.
Die kwam niet boven de rode lijn toch?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Op de BBC roepen ze al om een declassering van de Japanner.
Leek mij ook niet, maar zij vonden dat er nog kritisch naar gekeken moet worden.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die kwam niet boven de rode lijn toch?
Gelukkig is Renaat Biden een baken van rust.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Jeroen Koster is zo paniekerig.
jaquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:25 schreef heywoodu het volgende:
Dit leverde Büchli ooit gedeeld brons op met die onmogelijke finishfoto.
Ronding van de balquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:25 schreef Aguero het volgende:
Dju toch
Vooraanzicht dacht ik dat het Van der Peet was.
Dat had wel gescheeld voor Andrews.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Erg jammer, vooral dat Finucane de finale haalt, want dat is wel een grote kanshebber. Va der Peet heef het niet.
Ja, volop gedaan.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:28 schreef Slobeend het volgende:
Deden jullie ook baanwielrennen in PCM ooit?
100%.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:28 schreef Slobeend het volgende:
Nederlander, dus dan benoemen we het niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:26 schreef TweedeKlum het volgende:
Maat dat wiel wegbeuken was sowieso niet netjes.
Ik legde iedereen er keer op keer op in de eliminatie.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:28 schreef Slobeend het volgende:
Ja echt leuk was dat! Wel heel lastig.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:28 schreef Slobeend het volgende:
Uiteraard, wat een genot was datquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:28 schreef Slobeend het volgende:
Je bent wel behoorlijk afhankelijk van de loting.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sterk weer, maar of deze tactiek in de finale ook werkt?
Jason Kenny vindt dit leukquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:31 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Je bent wel behoorlijk afhankelijk van de loting.
Maar: diploma!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:32 schreef FvanS het volgende:
Finale om de 7e plekDaar had ik voor bedankt
Andrewsquote:Op donderdag 8 augustus 2024 18:33 schreef Slobeend het volgende:
Ik vrees toch dat Finucane gaat winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |