Die nam ze volgens mij al sinds vorige week preventief.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
In een ander stuk staat dat ze zelfs antibiotica heeft genomen dus er zit nog veel meer in dat water dan "een beetje" e.coli
Toen ik nog jong was (heeeel lang geleden dus) nog een handtekening van gekregen tijdens een of ander sportevenement. Had toen geen idee wie die gast was.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Waar kennen we anders Stephan van den Berg van, idd.
Minder gewicht, dus ga je sneller door het riool.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:17 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Stukje afgekloven nagels.
quote:
quote:
Duitser neem ik aan, die hebben de topfavorietquote:
quote:
Gelukkig begint dan het EK Beachvolleybal en de Tour de France Femmes!quote:
Das GESCHICHTEquote:
Kan ik eindelijk weer wat dingen doen die er de afgelopen weken niet van zijn gekomen.quote:
Duh, anders was de NOS er ook wel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 07:29 schreef superniger het volgende:
Zie nu pas dat er geen Ollander meedoet.
In Nederland zie ik, is daar de FOK! after the Olumpiese Spelen meet?quote:
Belachelijk. Nederland waterland.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 07:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Duh, anders was de NOS er ook wel.
KNZB heeft NIKS met het openwaterzwemmen, dus er komt ook niemand aan. Einde tijdperk.
Zou Imaani zich hier op kunnen richten?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 07:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Duh, anders was de NOS er ook wel.
KNZB heeft NIKS met het openwaterzwemmen, dus er komt ook niemand aan. Einde tijdperk.
Zoals scheren, merk ik als ik zo eens in de spiegel kijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 07:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk weer wat dingen doen die er de afgelopen weken niet van zijn gekomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |