Duitser neem ik aan, die hebben de topfavorietquote:
quote:
Gelukkig begint dan het EK Beachvolleybal en de Tour de France Femmes!quote:
Das GESCHICHTEquote:
Kan ik eindelijk weer wat dingen doen die er de afgelopen weken niet van zijn gekomen.quote:
Duh, anders was de NOS er ook wel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 07:29 schreef superniger het volgende:
Zie nu pas dat er geen Ollander meedoet.
In Nederland zie ik, is daar de FOK! after the Olumpiese Spelen meet?quote:
Belachelijk. Nederland waterland.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 07:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Duh, anders was de NOS er ook wel.
KNZB heeft NIKS met het openwaterzwemmen, dus er komt ook niemand aan. Einde tijdperk.
Zou Imaani zich hier op kunnen richten?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 07:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Duh, anders was de NOS er ook wel.
KNZB heeft NIKS met het openwaterzwemmen, dus er komt ook niemand aan. Einde tijdperk.
Zoals scheren, merk ik als ik zo eens in de spiegel kijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 07:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk weer wat dingen doen die er de afgelopen weken niet van zijn gekomen.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 07:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zoals scheren, merk ik als ik zo eens in de spiegel kijk.
Dat kan, die haalt vast wel de 1500m binnenwater limiet die gesteld isquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 07:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou Imaani zich hier op kunnen richten?
Moest Sharon die ook halen dan?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 07:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat kan, die haalt vast wel de 1500m binnenwater limiet die gesteld is
Geen idee maar ik kan mij voorstellen dat die misschien genoeg bewezen heeft door op WK/EK's hoog genoeg te eindigen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 07:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moest Sharon die ook halen dan?
Top 13 gehaald in Dohaquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 07:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moest Sharon die ook halen dan?
Wat heeft woke hier nou weer mee te maken?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:28 schreef Xylos het volgende:
Typisch dat de nos geen uitzending heeft als er geen nederlander meedoet.
De nos is toch zo woke?
Misschien moet jij jouw mindset in het leven aanpassen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:28 schreef Xylos het volgende:
De nos is toch zo woke?
Geen diploma wat jammer zeg!quote:
Ik vind het sowieso niet woke om op te komen voor de eigen natie. Dat zouden we misschien ook maar eens moeten afschaffen. Dan kunnen we de NOS ook meteen afschaffen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:28 schreef Xylos het volgende:
De nos is toch zo woke?
Ze zenden zoveel wedstrijden niet uit als er geen Nederlanders meedoen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:28 schreef Xylos het volgende:
De nos is toch zo woke?
Wel een beetje terecht.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze zenden zoveel wedstrijden niet uit als er geen Nederlanders meedoen.
Zonde van hun beperkte kostbare uren zendtijd
Depardieu heeft dan ook mexicaans gegeten gisteravondquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:49 schreef Pino112 het volgende:
Nu al meer DNFs dan gisteren, de mannen kunnen er niks van.
Dit hadden ze best kunnen uitzenden.quote:
Vind ik in dit geval ook. 2 uur is dan best veel. Voor ja wat, niets.quote:
Nou ja, als ze daadwerkelijk een beperkte hoeveelheid uren mogen uitzenden (geen idee), is het wel logisch om hier niet bijna twee uur aan te verspillenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit hadden ze best kunnen uitzenden.
Ik neem aan dat ze gewoon een licentie hebben om vanaf 9 uur tot 22.30 1 sport live uit te zenden en voor een aantal sporten hebben afgekocht dat ze dat ook mogen uitzenden via stream (baanwielrennen, turnen, zwemmen, atletiek had ik ook verwacht maar blijkbaar niet, en hockey/handbal/waterpolo/(beach)volleybal met NL)quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, als ze daadwerkelijk een beperkte hoeveelheid uren mogen uitzenden (geen idee), is het wel logisch om hier niet bijna twee uur aan te verspillen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |