We hebben maar 1x op de heenrit de Utrechtbus gehad van de week, dus het is mogelijk, maar ik garandeer niks.quote:
ik hoop een gelijkspelletjequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
We hebben maar 1x op de heenrit de Utrechtbus gehad van de week, dus het is mogelijk, maar ik garandeer niks.
Toornstra speelt al tijdje als invaller volgens mij niet helemaal fitjes (en natuurlijk oudquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:41 schreef Origami94 het volgende:
Gaat Utrecht spelen zoals tegen Az uit? Met een hoge lijn in het begin met Toornstra en vervolgens de deur op slot? Feyenoord heeft Benfica uit nog in de benen
Dankjewel schat, goede man van speedfightquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 14:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Laat Uutje maar winnen, anders blijft er geen spanning meer over.
Vroeg de 1-0 maken, dan moet Feyenoord komen en krijg je de ruimte om 2-0 en 3-0 te maken. Daarna laat je Feyenoord nog een keertje scoren.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:31 schreef Paul het volgende:
[..]
dat zou erg mooi zijn maatje, maar lijkt me wat veel maatje
Laten we daar voor gaan, goed planquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:33 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Vroeg de 1-0 maken, dan moet Feyenoord komen en krijg je de ruimte om 2-0 en 3-0 te maken. Daarna laat je Feyenoord nog een keertje scoren.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Akkoord.
Hup Sparta
Hup Utrecht
Hup Heracles
Hup Willem II
Hup Gae
Nja, dit dus. Hopen dat die wedstrijd tegen Benfica in ons voordeel werkt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:39 schreef zatoichi het volgende:
Feyenoord doen we het traditioneel slecht tegen. Ik ben bang dat een goede run nu zeker niet voldoende is gezien de vorm van Feyenoord.
Kortom ik hoop op een mooie wedstrijd, wat spanning en verwacht een verliespartij.
Heb je dat in de Megamarkt gehoord ?quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:52 schreef Hallojo het volgende:
Iets zegt me dat Booth Feyenoord gaat slopen vandaag
Het kan nog makkelijk.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je dat in de Megamarkt gehoord ?
Het kan, maar makkelijk ?quote:
Jammer van de afgekeurde goal. Maar Feijenoord is op alle fronten beter, zelfs op felheid. Dat valt me een beetje tegen. Er zit wel toekomst in dit elftal. Alleen is straks Ohio niet te houden.quote:
Hoe lang nog denk je?quote:
Bel Pouw en dwing ze ons de bus te gunnen doordeweeks. Er is een onbeschrijfelijke en onduidelijke gave, maar het is duidelijk dat het er wel is.quote:
dankjewel schatquote:Op maandag 28 oktober 2024 21:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Bel Pouw en dwing ze ons de bus te gunnen doordeweeks. Er is een onbeschrijfelijke en onduidelijke gave, maar het is duidelijk dat het er wel is.
Ik gun het Utrecht hoe dan ook.
Gewoon allebei oprollenquote:Op zaterdag 9 november 2024 06:54 schreef Sometimes het volgende:
Die wedstrijd tegen Ajax, toen die oorspronkelijk gepland stond hadden we nog wel een kans, zoals ze er nu voor staan gaat dat niet lukken verwacht ik.
PSV dan 3 dagen daarvoor. Lekker weekje.
Het is je reinste competitievervalsingquote:Op zaterdag 9 november 2024 06:54 schreef Sometimes het volgende:
Die wedstrijd tegen Ajax, toen die oorspronkelijk gepland stond hadden we nog wel een kans, zoals ze er nu voor staan gaat dat niet lukken verwacht ik.
PSV dan 3 dagen daarvoor. Lekker weekje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |