PSV is zo lucky altijd, ieder jaar weer.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Alle tegenstanders van PSV:
[ afbeelding ]
Ik ben er nooit meer achter gekomen wat jij het beste liedje vindt van Raffaella Carraquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:34 schreef Coco het volgende:
Het is de week van Marco B.
@:mexicanobakker
Wen er maar aan. PSV blijft de eredivisie dominerenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Alle tegenstanders van PSV:
[ afbeelding ]
Utrecht blijft ook alles winnen en jullie gaan steekjes laten vallenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:48 schreef PSVCL het volgende:
Waarom probeen ze bij ESPN Pepi een transfer aan te praten
[..]
Wen er maar aan. PSV blijft de eredivisie domineren![]()
Pedro natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben er nooit meer achter gekomen wat jij het beste liedje vindt van Raffaella Carra
Dit. Is even leuk, maar drijf niet door. Iedereen moet doen met wat ie wil. Maar hier heb ik niks mee. Zo ingecalculeerd tijdens een wedstrijd. Meer aandacht voor je truukje dan voor een bedank naar je medespelers. Zo creëer je weerstand.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dat liedje ook echt...
Man blijft lekker voetballen en bewaar dit voor na je voetbalcarrière
PSV gaat zeker niet alles winnen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Utrecht blijft ook alles winnen en jullie gaan steekjes laten vallen
'Allemaal met de benen wijd.' Geil scheel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben er nooit meer achter gekomen wat jij het beste liedje vindt van Raffaella Carra
Dromen mag kameraad. Maar jullie zijn geen partij voor ons.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Utrecht blijft ook alles winnen en jullie gaan steekjes laten vallen
Ik als PSV'er hoop uiteraard dat Utrecht morgen een tik aan Feyenoord uitdeelt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:55 schreef Coco het volgende:
@:Paul win eerst maar eens van Feyenoord, dan praten we verder.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:54 schreef ISVV het volgende:
[..]
En verrekes batsen, Sanne loopt nog mank
Is allemaal gelukquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het lijkt PSV ook niet echt tegen te zitten.
Akkoord.quote:
Weer geluk idd, bakker er verder niks van zoals gewoonlijkquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het lijkt PSV ook niet echt tegen te zitten.
Alsof hij luistert naar de verslaggever van ESPNquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:48 schreef PSVCL het volgende:
Waarom probeen ze bij ESPN Pepi een transfer aan te praten
[..]
Wen er maar aan. PSV blijft de eredivisie domineren![]()
gaan we regelen maatjequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:55 schreef Coco het volgende:
@:Paul win eerst maar eens van Feyenoord, dan praten we verder.
Hattrick heroquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alsof hij luistert naar de verslaggever van ESPN
We zouden niet stokeren.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh, PSV had de hulp van de scheidsrechter weer eens nodig?
Dat is misschien wat makkelijk, maar dit soort wedstrijden zijn gewoon een totale verspilling van tijd tegenwoordig.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja want psv deelt de rode kaarten uit😅 kansloze. Psv is gewoon te snel voor elke eredivisie club dus dan loop je al snel tegen rood aan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |