SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Dat deden ze in 1936 al.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:50 schreef wimderon het volgende:
Finishen met die arm naar voren, stoppen met die rommel.
Het kan nog alle kanten op.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Alison dos Santos zit wel veilig nu lijkt mij.
is het ookquote:
Ben 'Mr Ben' Hazelquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan Benjamin Ben en daar denk ik telkens aan bij die naam
HBO, daar betalen we voor!quote:
Dat doen ze denk ik pas bij Leils.quote:
Ja, maar ik wil zo een streampje vrijmaken voor de discusvinalequote:
Hier niet.quote:
Al bijna 2 uur bezig ondertussenquote:
Toen won die wel al zijn races.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Als je in 2020 naar Tokyo ging was je wel wat vroeg.
Bij het boogschieten ookquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:07 schreef McGrath het volgende:
In de VS zijn wel veel fans van Memphis Depay
Wel een stuk spannender dan bij de mannen!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Al bijna 2 uur bezig ondertussen
Ja en dan is het straks opeens heel snel klaarquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Waren ze al om 6 begonnen ja?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:07 schreef franklop het volgende:
[..]
18:15 volgens mij.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waren ze al om 6 begonnen ja?Ik keek pas vanaf 7 uur
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waren ze al om 6 begonnen ja?Ik keek pas vanaf 7 uur
Klopt.quote:
Wat een del is dat zeg.quote:
Zeker in vergelijking met de rest.quote:
Ja dit duurt echt onnodig lang weer bij de NOS.quote:
Hbo max maar opgezet. Zowel ES als NOS semi relivequote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dit duurt echt onnodig lang weer bij de NOS.
Ik zie dat ze nu lekker gaan kleppen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga een beurt missen bij de discus vrees ikquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zie dat ze nu lekker gaan kleppen.
quote:
Nee, dit is serie 1quote:
De Grasse stond net achter ze al een interview te geven en gaat nu pas rennenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb niets aan de BBC.quote:
Die zijn pas weer echt live bij Klaver denk ik.quote:
Oke Maik de Boerquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:19 schreef Faraday01 het volgende:
Nigeria wint ruim de mooiste kleding award. Hoewel ik het wielren pakje met de witte accenten nog veel fraaier vind.
Dat vrees ik ook jaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zijn pas weer echt live bij Klaver denk ik.
Als de NOS nu alles versneld afspelen zijn ze straks wel bij en kunnen ze live.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:21 schreef Dutch_view het volgende:
Nu serie 2 bij NOS, wel bijna live dus
Alle WR's gelijk verbroken.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:22 schreef Salina het volgende:
[..]
Als de NOS nu alles versneld afspelen zijn ze straks wel bij en kunnen ze live.
Ik hoop het ook.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:22 schreef Redefine het volgende:
Helaas Wilma, hopelijk de derde keer straks wel.
Die heeft wel wat weg van die salto-gewichtheffer toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:24 schreef DeeBee het volgende:
Gudzius ziet er precies zo uit als je een Litouwer verwacht
Alekna is nog veel meer typische Lee Towers.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:24 schreef DeeBee het volgende:
Gudzius ziet er precies zo uit als je een Litouwer verwacht, stukje keuken verbouwen
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:24 schreef DeeBee het volgende:
Gudzius ziet er precies zo uit als je een Litouwer verwacht, stukje keuken verbouwen
Hier gaat iets mis.quote:
Hoe doe jij het dan normaal gesproken?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:27 schreef Redefine het volgende:
Svabikova moet misschien eens verteld worden dat ze het verkeerd doet.
Altijd vervelend.quote:
Gewoon niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoe doe jij het dan normaal gesproken?
Ha, hier trappen wij niet in.quote:
Allen heeft al gelopen, dat is niet live.quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Allen heeft al gelopen, dat is niet live.
Die eet ook altijd bij Denny's.quote:
I won't deny that.quote:
Al besproken.quote:
ZE DOET HET!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:33 schreef Redefine het volgende:
Nou nog het fierljeppen van Svabikova en we kunnen weer door.
Inderdaad een bijzondere techniekquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:33 schreef Redefine het volgende:
Nou nog het fierljeppen van Svabikova en we kunnen weer door.
Moon en Moser nog geheel foutloos. Daarna Kennedy en Newman met één fout. En Svabikova als vijfde.quote:
Dan juichen WIJ voor Moserquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moon en Moser nog geheel foutloos. Daarna Kennedy en Newman met één fout. En Svabikova als vijfde.
In de categorie de wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:
We zitten nog altijd op NPO 3.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:35 schreef Redefine het volgende:
De worp van Alekna had ik even gemist. Voorlopig op één.
HBO Max.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We zitten nog altijd op NPO 3.
Johnny, is that you?quote:
Een bril waar Lasbril jaloers op is.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:39 schreef Redefine het volgende:
Ceh wel verder, maar schiet die nog niets mee op.
Barney focusquote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:45 schreef kilon het volgende:
Die blik wordt steeds arroganter. Of zelfverzekerder moet ik zeggen, want ze is Nederlander.
Genot.quote:
Gelachen.quote:
Zo op het strafbankje bij meester Stekelenburg.quote:
Tijd valt wel tegen hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |