Forever love.quote:
Tot er weer een nieuwe isquote:
Of de persoon met de slijptol komt langsquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Of de persoon met de slijptol komt langs
Dan hebben ze hier nog aardig wat werk:quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Teringquote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan hebben ze hier nog aardig wat werk:
[ afbeelding ]
Romantischquote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan hebben ze hier nog aardig wat werk:
[ afbeelding ]
Nouquote:
En dan naar de ijzerboerquote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nutteloos behalve voor de slotjes verkoper.quote:
Dat was idd ook het gevaar en de hekken met slotjes zijn verwijderd. Een illusionist had er ook nog eens een gave truc op gedaan maar die kan ik niet terug vinden.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
TeringSommige bruggen kunnen er door bezwijken.
Was een tijdje leuk geld.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
Oud ijzer, koper, lood en zink
En ook oude autowrakken.
Of zoiets. Kwam wel eens voorbij geschilpad
Staat me ook iets van bij idd.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was idd ook het gevaar en de hekken met slotjes zijn verwijderd. Een illusionist had er ook nog eens een gave truc op gedaan maar die kan ik niet terug vinden.
Het is niet nutteloos voor het koppelquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nutteloos behalve voor de slotjes verkoper.
Hij gooide de trouwring van iemand in de Seine. Die trouwring zat even later aan één vd slotjes. De cijfercombinatie van dat slotje was hun trouwdatum.quote:
Hans Klok?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij gooide de trouwring van iemand in de Seine. Die trouwring zat even later aan één vd slotjes. De cijfercombinatie van dat slotje was hun trouwdatum.
Sierlijk beesie hoor... ok, wat onrustig... en staat goed aan de muurquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:11 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben een springbok!![]()
[ afbeelding ]
Ohhhh nu snap ik hetquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ben een Koningscobra !![]()
[ afbeelding ]
Als iemand dat voor mij zou willen doen kan hij zijn biezen pakken.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het is niet nutteloos voor het koppel
Hoe zouden ze smaken?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sierlijk beesie hoor... ok, wat onrustig... en staat goed aan de muur
Ja dat was hetquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij gooide de trouwring van iemand in de Seine. Die trouwring zat even later aan één vd slotjes. De cijfercombinatie van dat slotje was hun trouwdatum.
Jouw partner weet vast dat jij dat niet zou waarderenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Als iemand dat voor mij zou willen doen kan hij zijn biezen pakken.
Dat is geen googelen meerquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je het ooit geproefd?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mals... vooral erg mals
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is geen googelen meer
Dat is toverij !
Alleen de pootjes ... die zijn dan weer krokant met een mals laagjequote:
Ik dacht Dynamo.quote:
quote:
Jij zou hem in de Seine gooien en zeggen, opgelost slotje.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Als iemand dat voor mij zou willen doen kan hij zijn biezen pakken.
Ja die !!quote:
Camera trucage vind ik wel minder leukquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Er zijn van die googelaars.. zoals Dymano of zoiets..
Of het is in scene gezet voor de camera ... dat kan, maar dat noem ik geen googelen, dat is gewoon een film met effects.
En als dat wel zonder camera truuks is... dan zijn het tovenaars
Kan niet anders.
Ik vind dat ook gewoon niet tellen.... dan ben je af !quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Camera trucage vind ik wel minder leuk
Lolquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij zou hem in de Seine gooien en zeggen, opgelost slotje.
Kijk maar eens filmpjes van hem, het is steeds een wtf momentje.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is geen googelen meer
Dat is toverij !
Oh ik ken ze... heb de meeste gezienquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kijk maar eens filmpjes van hem, het is steeds een wtf momentje.
Wat fijn voor je!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:28 schreef Deisyy het volgende:
het is achter de rug en het is allemaal prima gegaan, de chirurg was zeer tevreden over het resultaat en ik heb geen gipsover 2 weken terug voor controle, dan wordt beslist wanneer ik met fysio kan beginnen en tot die tijd mag ik mijn arm voorzichtig proberen te bewegen. mijn arm is helemaal lam nu van de blokverdoving, dus dat is een heel vreemd gevoel
Ik ben even tijdelijk lid van de B&B vol liefde faceboek groep. Daar ging het over herten jagen. Mijn god wat een volk zit daar ....boehoe een hert afschieten/eten hoe kan je dat nou doen.quote:
Yéééé !!!!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:28 schreef Deisyy het volgende:
het is achter de rug en het is allemaal prima gegaan, de chirurg was zeer tevreden over het resultaat en ik heb geen gipsover 2 weken terug voor controle, dan wordt beslist wanneer ik met fysio kan beginnen en tot die tijd mag ik mijn arm voorzichtig proberen te bewegen. mijn arm is helemaal lam nu van de blokverdoving, dus dat is een heel vreemd gevoel
Mafkezen zonder enig besef.. het stikt er vanquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben even tijdelijk lid van de B&B vol liefde faceboek groep. Daar ging het over herten jagen. Mijn god wat een volk zit daar ....boehoe een hert afschieten/eten hoe kan je dat nou doen.
Leuk om daar een beetje tegenin te gaan met feiten.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mafkezen zonder enig besef.. het stikt er van
Wat n goed nieuws! Wat hebben ze gedaan bij de operatie dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:28 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk om daar een beetje tegenin te gaan met feiten.
de boel vast gezet met 2 plaatjes, ik ga nog om de foto's vragenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat n goed nieuws! Wat hebben ze gedaan bij de operatie dan?
Moeten die plaatjes er weer uit? Of word je de rest van je leven gefouilleerd op Schiphol?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
de boel vast gezet met 2 plaatjes, ik ga nog om de foto's vragen
Ahhhquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
de boel vast gezet met 2 plaatjes, ik ga nog om de foto's vragen
wat een vermaak dat programmaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben even tijdelijk lid van de B&B vol liefde faceboek groep. Daar ging het over herten jagen. Mijn god wat een volk zit daar ....boehoe een hert afschieten/eten hoe kan je dat nou doen.
Maar hoe doet ie dat dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dit is ook zo'n tovenaar/oplichter (doorhalen wat niet van toepassing is )
in principe kunnen ze blijven zitten, maar op die plek gaan ze snel in de weg zitten, dus ik zal geen opstoppingen veroorzaken.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Moeten die plaatjes er weer uit? Of word je de rest van je leven gefouilleerd op Schiphol?
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:28 schreef Deisyy het volgende:
Zover ik weet vertellen ze niets...quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar hoe doet ie dat dan?
Zegt ie zelf dat t zonder trucage is?
Zonde wel..quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zover ik weet vertellen ze niets...
Tja.. het kan gewoon niet in de normale wereld wat hij doet... Dat is geen Googelen meer
Houd je over... In scene gezet... of Magic... zeg het maar. ...
Die opstoppingen zijn snel weg...als ze met die blauwe handschoen komenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
in principe kunnen ze blijven zitten, maar op die plek gaan ze snel in de weg zitten, dus ik zal geen opstoppingen veroorzaken.
Mag je nu ook met rechts typen?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:28 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:28 schreef Deisyy het volgende:
Tenzij het echt Magic is... ! Ik denk het niet... maar sluit het niet uit!quote:
Das waarquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tenzij het echt Magic is... ! Ik denk het niet... maar sluit het niet uit!
Kijk.. stel je komt er achter dat je een tovenaar bent.. je kan dat beter niet vertellen;
De wetenschap gaat je open snijden
De overheid sluit je op
De mensen lynchen je.
Dus... noem je jezelf een googelaar... en je verdient bakken met geld !
die kunnen nog iets leren van siegried und joyquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zover ik weet vertellen ze niets...
Tja.. het kan gewoon niet in de normale wereld wat hij doet... Dat is geen Googelen meer
Houd je over... In scene gezet... of Magic... zeg het maar. ...
Ik dacht even typfout maar het zijn andere namenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
die kunnen nog iets leren van siegried und joy![]()
die plaatjes zijn. titanium, daar slaat de security niet op aanquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die opstoppingen zijn snel weg...als ze met die blauwe handschoen komen
zolang ik geen weerstand of pijn voel, eerst maar eens proberen, maar derst maar eens het gevoel terugquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:41 schreef maily het volgende:
[..]
Mag je nu ook met rechts typen?
#DTV
Succes met je herstelquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
zolang ik geen weerstand of pijn voel, eerst maar eens proberen, maar derst maar eens het gevoel terug
ik krijg ze regelmatig langs en vind ze hilarischquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:45 schreef maily het volgende:
[..]
Ik dacht even typfout maar het zijn andere namen
De leukste truuk was toch wel dat één bijna is opgegeten door een tijgerquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
die kunnen nog iets leren van siegried und joy![]()
Dat waren Siegfried und Royquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
De leukste truuk was toch wel dat één bijna is opgegeten door een tijger
Ja zie het nu pas had de YT niet aangeklikt, ik ken die lui wel maar wist niet dat ze sigfriedenjoy heettequote:
die ken ik nietquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
De leukste truuk was toch wel dat één bijna is opgegeten door een tijger
Er zijn ook wel filmpjes waarin zijn trucs verklaard worden.quote:
siegried en joy moet je niet te serieus nemen, daarom vind ik het zo grappigquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zie het nu pas had de YT niet aangeklikt, ik ken die lui wel maar wist niet dat ze sigfriedenjoy heette
Ohh ik zie t nu pasquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:45 schreef maily het volgende:
[..]
Ik dacht even typfout maar het zijn andere namen
Helemaal mooi klinkt ditquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:28 schreef Deisyy het volgende:
Jou nemen we oo niet serieus. Zo blijf jij ook grappig.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
siegried en joy moet je niet te serieus nemen, daarom vind ik het zo grappig
Oh dat vind ik dan weer interessantquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er zijn ook wel filmpjes waarin zijn trucs verklaard worden.
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh dat vind ik dan weer interessant
ik wil door jou ook niet serieus genomen wordenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jou nemen we oo niet serieus. Zo blijf jij ook grappig.
ik nietquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Worstelt met de klemtoon
Nee gek! Je bent net terug uit het ziekenhuis!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik wil door jou ook niet serieus genomen worden
Ook al zou ik willen, het mag niet van mijn parkiet.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik wil door jou ook niet serieus genomen worden
Joh !!!!! Het wordt echt een keer tijd om een vriendin te zoeken hoor met je geparkietquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook al zou ik willen, het mag niet van mijn parkiet.
parkiet het raam uit en vriendin erinquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh !!!!! Het wordt echt een keer tijd om een vriendin te zoeken hoor met je parkiet
Interesse?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh !!!!! Het wordt echt een keer tijd om een vriendin te zoeken hoor met je geparkiet
Gezellig onder je vleugeltjesquote:
Ik geloof dat ik het nog geen dag met je uit zou houden.quote:
Ben een keer wezen BBQ-en bij iemand die een vogeltje had en los vloog. Vond het doodeng, beest zat constant in mijn haar en redelijk dichtbij mijn oog.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
parkiet het raam uit en vriendin erin
Terechtquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het nog geen dag met je uit zou houden.
ik word ook nerveus van los rondvliegende vogeltjes, vind het ook goor.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben een keer wezen BBQ-en bij iemand die een vogeltje had en los vloog. Vond het doodeng, beest zat constant in mijn haar en redelijk dichtbij mijn oog.![]()
Die had ik wel een zwieper willen geven. Was een fokker btw die ik al jaren hier niet heb gezien
De heer himself was ook een ietwat vreemde vogel dus het was sowieso éénmaligquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik word ook nerveus van los rondvliegende vogeltjes, vind het ook goor.
is ook vooral mijn idee hoor, maar poept jouw pkiet wel netjes in de kooi?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:24 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik vind dat mijn parkietje soms lekker moet kunnen fladderen, daar is niets vervelends of goor aan.
nu word ik heel nieuwsgierigquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
De heer himself was ook een ietwat vreemde vogel dus het was sowieso éénmalig. Tonja weet denk ik wel wie ik bedoel
Geeft niets hoor, rozemarijngoudhaantjequote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik word ook nerveus van los rondvliegende vogeltjes, vind het ook goor.
Het was toch geen Kākāriki hč?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
De heer himself was ook een ietwat vreemde vogel dus het was sowieso éénmalig. Tonja weet denk ik wel wie ik bedoel
Ik weet zijn eigen en fok naam niet eens meerquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geeft niets hoor, rozemarijngoudhaantje
Nee !quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
ik vroeg me af of jij al vaker een slang bent genoemd?
Soms ook op mijn hand als ze op mijn vinger zit. Daar hebben ze doekjes voor uitgevonden.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
is ook vooral mijn idee hoor, maar poept jouw pkiet wel netjes in de kooi?
dat zegt genoegquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet zijn eigen en fok naam niet eens meer
Vind ik ookquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:24 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik vind dat mijn parkietje soms lekker moet kunnen fladderen, daar is niets vervelends of goor aan.
Herman kwam er wel mee wegquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
is ook vooral mijn idee hoor, maar poept jouw pkiet wel netjes in de kooi?
het zal wel minder vies zijn als het van je eigen parkietje isquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms ook op mijn hand als ze op mijn vinger zit. Daar hebben ze doekjes voor uitgevonden.
omgquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Herman kwam er wel mee weg
[ link | afbeelding ]
Tja, als je er niet tegen kan dan moet je gen huisdier nemen. Het is nou ook weer niet zo dat je hele hand onder de stront zit.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
het zal wel minder vies zijn als het van je eigen parkietje is
Dat klinkt als 'veel beter kon het niet gaan'quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:28 schreef Deisyy het volgende:
Fijn om te lezen, Deisyyquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:28 schreef Deisyy het volgende:
Fijn zo.nu snel herstellenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:28 schreef Deisyy het volgende:
Truquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja, als je er niet tegen kan dan moet je gen huisdier nemen. Het is nou ook weer niet zo dat je hele hand onder de stront zit.
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jij bent een parkiet
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh !!!!! Het wordt echt een keer tijd om een vriendin te zoeken hoor met je geparkiet
quote:
Goed speurwerk van Mario en zijn collega’s van de Weense politie.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
Is dit het werk van Mario?![]()
https://www.nu.nl/muziek/(...)an-voor-aanslag.html
Whuuuutquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
Hij had het er al over idd.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
wat praat je zo en kuhmist?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
quote:
Killem?quote:
Ja.quote:
Slapen.quote:
Wil je me weghebben?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 03:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ben nog wakker
Ga jij niet slapen?
Da's waar. Sorry.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 03:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar dat zeg ik ook helemaal niet
quote:
Ander melodietjequote:
Cat Burns?quote:
Dan geef ik het op.quote:
Mooie tekstquote:Op donderdag 8 augustus 2024 03:25 schreef FreshFruit het volgende:
If there's something you wanna do, just do it
Don't let your head stop your heart from moving
If there's someone you wanna talk to, talk to 'em
Who knows who we'd be if we just
Live more and love more
We all just need to live more and love more
Wat ben je weer cynisch.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 03:27 schreef HappyCharly het volgende:
T lukt ons duidelijk niet .. helaas
Misschien moet je hem eens vragen of ‘ie met je wil bellen.quote:
Huh?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 03:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Misschien moet je hem eens vragen of ‘ie met je wil bellen.
Je weet het mooi aan te prijzenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 07:40 schreef chufi het volgende:
Het strontbaggeren door de Seine is begonnen..
Welke club was dat?quote:
Die v Rouwendaal is een van de favorieten tochquote:Op donderdag 8 augustus 2024 07:40 schreef chufi het volgende:
Het strontbaggeren door de Seine is begonnen..
Succesquote:Op donderdag 8 augustus 2024 07:48 schreef Domnivoor het volgende:
En goedemorgen![]()
Vandaag werk ik in Vleuten
Ja die is regerend kampioene..quote:Op donderdag 8 augustus 2024 07:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Die v Rouwendaal is een van de favorieten toch
Morguh Pullupquote:
quote:
En dan vakantie ?quote:
Wat fijn dat het goed is gegaanquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:28 schreef Deisyy het volgende:
gisteravond raakte de blokverdoving al uitgewerkt, paracetamol en diclofenac ingenomen, voor het slapen gaan nog een tramadol, maar niets hielp. bij elkaar een uurtje of 2 een beetje gesoesd. ik heb sinds de val nog niet zoveel pijn gehad als vannacht, dus ziekenhuis gebeld voor iets anders erbij voor de nacht.quote:
Ach heel vervelendquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
gisteravond raakte de blokverdoving al uitgewerkt, paracetamol en diclofenac ingenomen, voor het slapen gaan nog een tramadol, maar niets hielp. bij elkaar een uurtje of 2 een beetje gesoesd. ik heb sinds de val nog niet zoveel pijn gehad als vannacht, dus ziekenhuis gebeld voor iets anders erbij voor de nacht.
A bah, das is een tegenvaller, hopelijk krijg je iets wat beter de pijn wegneemtquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
gisteravond raakte de blokverdoving al uitgewerkt, paracetamol en diclofenac ingenomen, voor het slapen gaan nog een tramadol, maar niets hielp. bij elkaar een uurtje of 2 een beetje gesoesd. ik heb sinds de val nog niet zoveel pijn gehad als vannacht, dus ziekenhuis gebeld voor iets anders erbij voor de nacht.
Lang weekendquote:
Als we ze vanmiddag nog een keer verslaan zou mooi zijnquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:37 schreef pullup het volgende:
Zit er eentje als commentator echt heel Duitsland en de Duitsers af te fikken
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op 8-8quote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:14 schreef pullup het volgende:
Zijn we mooi weer een plekje gestegen in de lijst, nu op 8
heyyy Dees...ik zie dat de operatie goed is gegaan, heel fijn om te horen!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gezienquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:59 schreef chufi het volgende:
En nu de zevenkamp ... en voor @:puzzie wordt er geklommen
Wat fijn dat de operatie goed is gegaan maar wel mooi ruk zo die eerste nacht.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Andrew Tate.quote:
Houden zo.quote:
Ik las het net Mario.Wel heel goed dat ze snel gepakt zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:59 schreef mario390 het volgende:
de misratene kutvent willt zich bij konzert
vor de stadion in luft sprengen
Ik heb vanmorgen het ziekenhuis en heb nu 10 oxycodon pilletjes in huis, ik reken op een betere nacht.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat fijn dat de operatie goed is gegaan maar wel mooi ruk zo die eerste nacht.
Kreeg na laatste operatie 4 of 6 pilletjes oxy mee, dat was wel fijn![]()
Heelveel sterkte nu met het herstel
Zaar geschut,hoop dat ze helpen Dees.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen het ziekenhuis en heb nu 10 oxycodon pilletjes in huis, ik reken op een betere nacht.
ik neem er maar 1 per keerquote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zaar geschut,hoop dat ze helpen Dees.
Van mij mogen ze hem alsnog opblazen 💣quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:59 schreef mario390 het volgende:
de misratene kutvent willt zich bij konzert
vor de stadion in luft sprengen
Getsie waarom?quote:
Mooi quitte nu net nu ik kijkquote:
Heer Domni.quote:
dat is duidelijke taalquote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Van mij mogen ze hem alsnog opblazen 💣
Ergens op een afgelegen plek.
Dat is al van maanden geledenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze had er nog bij gemoeten.
[ afbeelding ]
Okee.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is al van maanden geleden![]()
Minder Tate is meer beter sowieso
albondigasquote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Met een pittig Spaans tomatensausje
Het gaat meer om zijn broekje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ?
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:38 schreef maily het volgende:
Zijn er al memes van de terroristen met hun shirtjes omhoogGeen idee of de Oostenrijkse politie dat leuk vindt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Die moeten maar wat anders gaan doen dan.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:46 schreef mario390 het volgende:
somige zijn van brasilien en australien willten naar de konzert
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:38 schreef maily het volgende:
Zijn er al memes van de terroristen met hun shirtjes omhoogIk heb het niet zo op het verheerlijken van terroristenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ?My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen idee of de Oostenrijkse politie dat leuk vindt.
Net als die meisjes met hun shirtjes omhoog voor een meet en greet voor Taylor.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op het verheerlijken van terroristen
Dat was echt geen meisje meer.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:01 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Net als die meisjes met hun shirtjes omhoog voor een meet en greet voor Taylor.
Niet gezien , niet gevolgd , Swiftiesquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:01 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Net als die meisjes met hun shirtjes omhoog voor een meet en greet voor Taylor.
Zal ik even zoeken?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet gezien , niet gevolgd , Swifties
Denk dat puzzie daar om staat te springen jaquote:
Ja,dit is best beschamend.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:05 schreef pullup het volgende:
Zelfs die Friezen gaan onderling lopen hooligannen
https://nos.nl/artikel/25(...)it-vrees-voor-rellen
Ik was ook verrast door dit berichtquote:
Past ook totaal niet in het plaatje van De Sneekweek.Het is daar altijd gewoon gesellig.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was ook verrast door dit bericht
Volgens mijn boek staat er al een hek om en roeien ze elkaar uitquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:05 schreef pullup het volgende:
Zelfs die Friezen gaan onderling lopen hooligannen
https://nos.nl/artikel/25(...)it-vrees-voor-rellen
Heb jij ook al een boek geschreven net als BDS?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens mijn boek staat er al een hek om en roeien ze elkaar uit
(Samen met Grunn en Drente)
Dit heeft iemand anders geschreven, ik heb het alleen gekochtquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb jij ook al een boek geschreven net als BDS?
Ze kunnen mooi naar het Sissi paleis met zijn allen nuquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:14 schreef mario390 het volgende:
100de swifties zijn in moment in wien zo
en fan-treff in cornelius-straße
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:14 schreef mario390 het volgende:
100de swifties zijn in moment in wien zo
en fan-treff in cornelius-straße
En een schnitzel eten.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze kunnen mooi naar het Sissi paleis met zijn allen nu
En dan met zijn allen naar Bleiburg voor het Wiesenfeestje daarquote:
Zo makkelijk is het.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:18 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan met zijn allen naar Bleiburg voor het Wiesenfeestje daar
Zou niet mogen ook. Tsss, er zijn toch altijd mensen die het voor iedereen verpesten.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Past ook totaal niet in het plaatje van De Sneekweek.Het is daar altijd gewoon gesellig.
Kan mario mooi een leuke Swiftie scorenquote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan mario mooi een leuke Swiftie scoren
Dat zal lekker ruiken.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:21 schreef pullup het volgende:
Gaat even niet zo goed met v Rouwendaal na dat stuk zwemmen vanochtend
[ afbeelding ]
Dit is de nette foto?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:21 schreef pullup het volgende:
Gaat even niet zo goed met v Rouwendaal na dat stuk zwemmen vanochtend
[ afbeelding ]
Oh gemist ...quote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:25 schreef pullup het volgende:
Auw ze lazeren allemaal bij dat dames baanwielrennen
Zekerquote:Op donderdag 8 augustus 2024 17:26 schreef mario390 het volgende:
moet weer met fietsje naar keller zegt mutti
komt weer onweer
elke dag onweer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |