Forever love.quote:
Tot er weer een nieuwe isquote:
Of de persoon met de slijptol komt langsquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Of de persoon met de slijptol komt langs
Dan hebben ze hier nog aardig wat werk:quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Teringquote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan hebben ze hier nog aardig wat werk:
[ afbeelding ]
Romantischquote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan hebben ze hier nog aardig wat werk:
[ afbeelding ]
Nouquote:
En dan naar de ijzerboerquote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nutteloos behalve voor de slotjes verkoper.quote:
Dat was idd ook het gevaar en de hekken met slotjes zijn verwijderd. Een illusionist had er ook nog eens een gave truc op gedaan maar die kan ik niet terug vinden.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
TeringSommige bruggen kunnen er door bezwijken.
Was een tijdje leuk geld.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
Oud ijzer, koper, lood en zink
En ook oude autowrakken.
Of zoiets. Kwam wel eens voorbij geschilpad
Staat me ook iets van bij idd.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was idd ook het gevaar en de hekken met slotjes zijn verwijderd. Een illusionist had er ook nog eens een gave truc op gedaan maar die kan ik niet terug vinden.
Het is niet nutteloos voor het koppelquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nutteloos behalve voor de slotjes verkoper.
Hij gooide de trouwring van iemand in de Seine. Die trouwring zat even later aan ้้n vd slotjes. De cijfercombinatie van dat slotje was hun trouwdatum.quote:
Hans Klok?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij gooide de trouwring van iemand in de Seine. Die trouwring zat even later aan ้้n vd slotjes. De cijfercombinatie van dat slotje was hun trouwdatum.
Sierlijk beesie hoor... ok, wat onrustig... en staat goed aan de muurquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:11 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben een springbok!![]()
[ afbeelding ]
Ohhhh nu snap ik hetquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ben een Koningscobra !![]()
[ afbeelding ]
Als iemand dat voor mij zou willen doen kan hij zijn biezen pakken.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het is niet nutteloos voor het koppel
Hoe zouden ze smaken?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sierlijk beesie hoor... ok, wat onrustig... en staat goed aan de muur
Ja dat was hetquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij gooide de trouwring van iemand in de Seine. Die trouwring zat even later aan ้้n vd slotjes. De cijfercombinatie van dat slotje was hun trouwdatum.
Jouw partner weet vast dat jij dat niet zou waarderenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Als iemand dat voor mij zou willen doen kan hij zijn biezen pakken.
Dat is geen googelen meerquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je het ooit geproefd?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mals... vooral erg mals
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is geen googelen meer
Dat is toverij !
Alleen de pootjes ... die zijn dan weer krokant met een mals laagjequote:
Ik dacht Dynamo.quote:
quote:
Jij zou hem in de Seine gooien en zeggen, opgelost slotje.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Als iemand dat voor mij zou willen doen kan hij zijn biezen pakken.
Ja die !!quote:
Camera trucage vind ik wel minder leukquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Er zijn van die googelaars.. zoals Dymano of zoiets..
Of het is in scene gezet voor de camera ... dat kan, maar dat noem ik geen googelen, dat is gewoon een film met effects.
En als dat wel zonder camera truuks is... dan zijn het tovenaars
Kan niet anders.
Ik vind dat ook gewoon niet tellen.... dan ben je af !quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Camera trucage vind ik wel minder leuk
Lolquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij zou hem in de Seine gooien en zeggen, opgelost slotje.
Kijk maar eens filmpjes van hem, het is steeds een wtf momentje.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is geen googelen meer
Dat is toverij !
Oh ik ken ze... heb de meeste gezienquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kijk maar eens filmpjes van hem, het is steeds een wtf momentje.
Wat fijn voor je!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:28 schreef Deisyy het volgende:
het is achter de rug en het is allemaal prima gegaan, de chirurg was zeer tevreden over het resultaat en ik heb geen gipsover 2 weken terug voor controle, dan wordt beslist wanneer ik met fysio kan beginnen en tot die tijd mag ik mijn arm voorzichtig proberen te bewegen. mijn arm is helemaal lam nu van de blokverdoving, dus dat is een heel vreemd gevoel
Ik ben even tijdelijk lid van de B&B vol liefde faceboek groep. Daar ging het over herten jagen. Mijn god wat een volk zit daar ....boehoe een hert afschieten/eten hoe kan je dat nou doen.quote:
Y้้้้ !!!!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:28 schreef Deisyy het volgende:
het is achter de rug en het is allemaal prima gegaan, de chirurg was zeer tevreden over het resultaat en ik heb geen gipsover 2 weken terug voor controle, dan wordt beslist wanneer ik met fysio kan beginnen en tot die tijd mag ik mijn arm voorzichtig proberen te bewegen. mijn arm is helemaal lam nu van de blokverdoving, dus dat is een heel vreemd gevoel
Mafkezen zonder enig besef.. het stikt er vanquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben even tijdelijk lid van de B&B vol liefde faceboek groep. Daar ging het over herten jagen. Mijn god wat een volk zit daar ....boehoe een hert afschieten/eten hoe kan je dat nou doen.
Leuk om daar een beetje tegenin te gaan met feiten.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mafkezen zonder enig besef.. het stikt er van
Wat n goed nieuws! Wat hebben ze gedaan bij de operatie dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:28 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk om daar een beetje tegenin te gaan met feiten.
de boel vast gezet met 2 plaatjes, ik ga nog om de foto's vragenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat n goed nieuws! Wat hebben ze gedaan bij de operatie dan?
Moeten die plaatjes er weer uit? Of word je de rest van je leven gefouilleerd op Schiphol?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
de boel vast gezet met 2 plaatjes, ik ga nog om de foto's vragen
Ahhhquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
de boel vast gezet met 2 plaatjes, ik ga nog om de foto's vragen
wat een vermaak dat programmaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben even tijdelijk lid van de B&B vol liefde faceboek groep. Daar ging het over herten jagen. Mijn god wat een volk zit daar ....boehoe een hert afschieten/eten hoe kan je dat nou doen.
Maar hoe doet ie dat dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dit is ook zo'n tovenaar/oplichter (doorhalen wat niet van toepassing is )
in principe kunnen ze blijven zitten, maar op die plek gaan ze snel in de weg zitten, dus ik zal geen opstoppingen veroorzaken.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Moeten die plaatjes er weer uit? Of word je de rest van je leven gefouilleerd op Schiphol?
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:28 schreef Deisyy het volgende:
Zover ik weet vertellen ze niets...quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar hoe doet ie dat dan?
Zegt ie zelf dat t zonder trucage is?
Zonde wel..quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zover ik weet vertellen ze niets...
Tja.. het kan gewoon niet in de normale wereld wat hij doet... Dat is geen Googelen meer
Houd je over... In scene gezet... of Magic... zeg het maar. ...
Die opstoppingen zijn snel weg...als ze met die blauwe handschoen komenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
in principe kunnen ze blijven zitten, maar op die plek gaan ze snel in de weg zitten, dus ik zal geen opstoppingen veroorzaken.
Mag je nu ook met rechts typen?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:28 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:28 schreef Deisyy het volgende:
Tenzij het echt Magic is... ! Ik denk het niet... maar sluit het niet uit!quote:
Das waarquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tenzij het echt Magic is... ! Ik denk het niet... maar sluit het niet uit!
Kijk.. stel je komt er achter dat je een tovenaar bent.. je kan dat beter niet vertellen;
De wetenschap gaat je open snijden
De overheid sluit je op
De mensen lynchen je.
Dus... noem je jezelf een googelaar... en je verdient bakken met geld !
die kunnen nog iets leren van siegried und joyquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zover ik weet vertellen ze niets...
Tja.. het kan gewoon niet in de normale wereld wat hij doet... Dat is geen Googelen meer
Houd je over... In scene gezet... of Magic... zeg het maar. ...
Ik dacht even typfout maar het zijn andere namenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
die kunnen nog iets leren van siegried und joy![]()
die plaatjes zijn. titanium, daar slaat de security niet op aanquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die opstoppingen zijn snel weg...als ze met die blauwe handschoen komen
zolang ik geen weerstand of pijn voel, eerst maar eens proberen, maar derst maar eens het gevoel terugquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:41 schreef maily het volgende:
[..]
Mag je nu ook met rechts typen?
#DTV
Succes met je herstelquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
zolang ik geen weerstand of pijn voel, eerst maar eens proberen, maar derst maar eens het gevoel terug
ik krijg ze regelmatig langs en vind ze hilarischquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:45 schreef maily het volgende:
[..]
Ik dacht even typfout maar het zijn andere namen
De leukste truuk was toch wel dat ้้n bijna is opgegeten door een tijgerquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
die kunnen nog iets leren van siegried und joy![]()
Dat waren Siegfried und Royquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
De leukste truuk was toch wel dat ้้n bijna is opgegeten door een tijger
Ja zie het nu pas had de YT niet aangeklikt, ik ken die lui wel maar wist niet dat ze sigfriedenjoy heettequote:
die ken ik nietquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
De leukste truuk was toch wel dat ้้n bijna is opgegeten door een tijger
Er zijn ook wel filmpjes waarin zijn trucs verklaard worden.quote:
siegried en joy moet je niet te serieus nemen, daarom vind ik het zo grappigquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zie het nu pas had de YT niet aangeklikt, ik ken die lui wel maar wist niet dat ze sigfriedenjoy heette
Ohh ik zie t nu pasquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:45 schreef maily het volgende:
[..]
Ik dacht even typfout maar het zijn andere namen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |