Laten we blij zijn dat dat soort landen een keer ergens kans maken ipv alleen maar Britten, Duitsers en Fransen.quote:
1 mexicaanse is niet genoeg?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laten we blij zijn dat dat soort landen een keer ergens kans maken ipv alleen maar Britten, Duitsers en Fransen.
Mexicaanse door!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laten we blij zijn dat dat soort landen een keer ergens kans maken ipv alleen maar Britten, Duitsers en Fransen.
Hilbert, je had een rondje eerder moeten bellen!quote:
Ze waren te laat met het bellen.quote:
Herkansingen en daarna einde sessie lijkt mijquote:
2e geworden in haar heat, maar op de finish klonk er pas de bel, dus nu is het onduidelijk wat ze er mee gaan doen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik zat in vergadering, kan iemand me even bijpraten over Van der Peet?
ze is doorquote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik zat in vergadering, kan iemand me even bijpraten over Van der Peet?
Gebeurde gisteren ook al bij de dames team pursuit. De Franse dames kregen bij de kwalificaties de bel een ronde te laat. Ze kwamen breeduit over de finish en gingen meteen weer in formatie voor nog een rondje, die ze dus voor niets dedenquote:
Ja, doen dan gewoon een 1/8e finale direct met een best of 3.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het nogal een ingewikkeld schema bij die sprint met die herkansingen, je had nu ook gewoon de 1/8 finale kunnen laten rijden met deze 16 of ben ik nu gek
Ja, maar dan hadden ze wel met best of 3 heats moeten doen. Het is nu maar 1 heat, daarom nog herkansingen er achteraanquote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het nogal een ingewikkeld schema bij die sprint met die herkansingen, je had nu ook gewoon de 1/8 finale kunnen laten rijden met deze 16 of ben ik nu gek
Ze zeggen van wel maar er zal wel behoorlijk wat protest komen. Dus zal afwachten zijn. Wel een enorme fout van de jury.quote:
was niet de eerste keerquote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:29 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ze zeggen van wel maar er zal wel behoorlijk wat protest komen. Dus zal afwachten zijn. Wel een enorme fout van de jury.
Staat wel gewoon in de kwartfinales voor morgen op de officiële site. Dus ik neem aan dat ze dan definitief door is.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:29 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ze zeggen van wel maar er zal wel behoorlijk wat protest komen. Dus zal afwachten zijn. Wel een enorme fout van de jury.
Nee.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:29 schreef superniger het volgende:
Strijden we vandaag om de medailles?
Omdat ze beide niet op kop willen beginnen aan de sprint.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:32 schreef FireFox1 het volgende:
waarom rijden ze zo traag in het begin?
Mag je alleen de laatste ronde inhalen?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Omdat ze beide niet op kop willen beginnen aan de sprint.
Je mag overal inhalen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mag je alleen de laatste ronde inhalen?
Nouja, behalve via de binnenbaan!quote:
Het zou me meevallen als ie de semi haaltquote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:35 schreef Szura het volgende:
Koster blijft maar denken dat Hoogland ff de finale haalt
Imagineren!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:35 schreef Szura het volgende:
Yakovlev eventuele kwartfinale?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zou me meevallen als ie de semi haalt
Die doet wel vaker WK's en zo? Dan zou hij moeten weten dat Hoogland op absolute snelheid heeft ingeboet.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:35 schreef Szura het volgende:
Gelukkig zijn ze elkaar nog niet zo vaak tegen gekomen…quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:39 schreef TAmaru het volgende:
ik ben bang dat Richardson ERRUG goed is en dat hij misschien ook slimmer is in een 1-op-1 duel.
fijn om te wetenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze elkaar nog niet zo vaak tegen gekomen…
Zo slim dat hij Lavreysen maar liefst twee hele keren geklopt heeft.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:39 schreef TAmaru het volgende:
ik ben bang dat Richardson ERRUG goed is en dat hij misschien ook slimmer is in een 1-op-1 duel.
2x tegen elkaar gefietst?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zo slim dat hij Lavreysen maar liefst twee hele keren geklopt heeft.
Van Rudyk heb je ook niet zomaar gewonnen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Yakolev - Hoogland zal wel een duel der reuzen worden.
Bleek Harrie niet een van die keren ook ziek?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat was in de wereldbeker Hongkong dit jaar, toen was Lavreysen een DNS in de 1/16e finale tegen Nakano. Hij verloor twee keer van Richardson in de Champions League een paar jaar terug.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Bleek Harrie niet een van die keren ook ziek?
2 keer is in principe genoeg, en Richardson is sneller dan ooit blijkbaarquote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Lavreysen ook. Wat nu?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:46 schreef TAmaru het volgende:
[..]
2 keer is in principe genoeg, en Richardson is sneller dan ooit blijkbaar
waar zie jij dat die tegen elkaar zullen moeten?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Yakolev - Hoogland zal wel een duel der reuzen worden.
ik vrees voor zilver, ik vind het nog geen uitgemaakte zaakquote:
volgendequote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer moet Hoogland. Ik dacht nu al. Maar ik zal wel verkeerd geteld hebben.
Ah. Thnx. Verkeerd geteld dus van mij.quote:
Nee, nu. Nummer 6 van de kwalificatiequote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
3e en 6e tijd in de kwalificatie. Dan in principe in de kwartfinales tegen elkaar.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:46 schreef TAmaru het volgende:
[..]
waar zie jij dat die tegen elkaar zullen moeten?
Die rijden de kwartfinale tegen elkaar als ze beiden vandaag 2x winnenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:46 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Uiteindelijk moet 3 tegen 6 als ze blijven winnen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:46 schreef TAmaru het volgende:
[..]
NUquote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
en moet Hoogland dan de halve finale tegen Lefreysen? of ontlopen ze elkaar?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die rijden de kwartfinale tegen elkaar als ze beiden vandaag 2x winnen
Mogelijk pas in de finale.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:50 schreef TAmaru het volgende:
[..]
en moet Hoogland dan de halve finale tegen Lefreysen? of ontlopen ze elkaar?
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat het verschil Layvresen-Richardson in een kwalificatie nog nooit zo klein is geweest.
Pas in de finale mogelijk, maar dan moet hij eerst van Richardson winnen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:50 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Richardson halve finale dan (in principe)quote:Op woensdag 7 augustus 2024 17:50 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Te laat?quote:
Zijn weg bij het baanwielrennen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Te laat?
Verkeerd beeld van rest schema?
Goed punt, ik pik wel in op een zender als skateboarden klaar is.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:04 schreef Aguero het volgende:
Die ritjes voor 7-8 en 5-6 hoeven toch niet. Überhaupt vind ik het schema voor wat in feite gewoon een tijdrit is onnodig complex.
Volleybal zou ik gaan opzetten inmiddelsquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed punt, ik pik wel in op een zender als skateboarden klaar is.
Staat zeker aan.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Volleybal zou ik gaan opzetten inmiddels
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Er staan 5 namen op het Britse blad, consternatie.
Na de kwalificatie gelijk voor de medailles? Voelt wel lullig als je in de kwalificatie nipt de 3e tijd hebt.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Over vier jaar geen tussenronde aub.
Welke blad? Het startblad. Hoe dat kan? Nou, er moet een knoop worden doorgehakt of Bigham wel of niet fit genoeg is. Hoe ik dat weet? Ik kijk op de website van de Spelen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Welk blad, en hoe kan dat, en hoe weet jij dat.
Dat is de tussenronde net zo goed van toepassing.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Na de kwalificatie gelijk voor de medailles? Voelt wel lullig als je in de kwalificatie nipt de 3e tijd hebt.
Ik zie geen Wood.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het startblad. Hoe dat kan? Nou, er moet een knoop worden doorgehakt of Bigham wel of niet fit genoeg is. Hoe ik dat weet? Ik kijk op de website van de Spelen.
Zelfde format als teamsprint toepassenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Na de kwalificatie gelijk voor de medailles? Voelt wel lullig als je in de kwalificatie nipt de 3e tijd hebt.
En van de kijker.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Hayter is nu ook al aan het stelen van British Cycling.
Ronde zadels?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze hadden misschien niet alleen in wielen moeten investeren.
Dat vindt niemand ergquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:41 schreef Felagund het volgende:
De mannen van het Britse wielrennen staan nog niet echt op punt.
Daarom altijd fietsen zonder zadel. Doet mijn vrouw ook altijdquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:42 schreef Nizno het volgende:
hij glijdt inderdaad van zijn zadel en voorkomt dat hij degene achter zich mee neemt in een val
Rond 19:38quote:
Nou nou nou nouquote:Op woensdag 7 augustus 2024 18:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
1 minuut voor de tweede wereldoorlog.
Het was leuk geweest als broer en zus Consonni binnen een uur van elkaar een medaille zouden winnen. Zal niet vaak gebeurd zijn (op verschillende onderdelen).quote:
De Abe's in Tokio wonnen kort achter elkaar goud.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het was leuk geweest als broer en zus Consonni binnen een uur van elkaar een medaille zouden winnen. Zal niet vaak gebeurd zijn (op verschillende onderdelen).
Die kwamen helaas te laat.quote:
Ze winnen al teveel.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:36 schreef AllesKaputt het volgende:
Wat een USA haat hier. Is dit forum.taliban.org?
Ik heb niet zo veel met maga reli gekkies als Dygertquote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:36 schreef AllesKaputt het volgende:
Wat een USA haat hier. Is dit forum.taliban.org?
Altijd tegen de vrouwen, mannen kregen wel een dag pauzequote:Op woensdag 7 augustus 2024 19:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Twee keer binnen een paar uur dit nummer moeten doen is niet handig geprogrammeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |