Deze dame weet.quote:
Niet hier.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het hele leven bestaat uit bolken
Nee.quote:
Ook meteen de laatste keer.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
Sowieso een wonder dat Stig op me reageert
Welke?quote:
Behalve deze keer!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook meteen de laatste keer.
Altijd gezelligquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook meteen de laatste keer.
Ah, dacht al dat je in je nieuwe huis zat!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Welke?
Hier in dit huis doe ik niets meer.
Over iets meer dan een maand mag ik in mijn nieuwe huis echt VOLOP aan de slag gaan.
Helaas, nee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ah, dacht al dat je in je nieuwe huis zat!
Dat je erin mag voor de officiele sleuteloverdracht?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Helaas, nee.
Halverwege volgende maand pas, maar met veel geluk zou het misschien over 1 à 2 weken al kunnen.
Dat mag nu al, 3 dagen voor de officiële overdracht, maar ik wil proberen het nog eerder voor elkaar te krijgen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat je erin mag voor de officiele sleuteloverdracht?
Zou daar wel erg mee oppassen, verzekerings technisch gezienquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat mag nu al, 3 dagen voor de officiële overdracht, maar ik wil proberen het nog eerder voor elkaar te krijgen.
Als het ff kan een MAAND van te voren.
Verzekering wordt geregeld, maar volgens 1 instantie zit je met de overdrachtsbelasting terwijl een andere bron zoeits heeft van "WTF is omhoog, mijn neger? Dat heeft echt nergens mee te maken!"quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zou daar wel erg mee oppassen, verzekerings technisch gezien
Het lijkt me sterk dat jij iemands anders eigendom kan verzekeren..quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Verzekering wordt geregeld, maar volgens 1 instantie zit je met de overdrachtsbelasting terwijl een andere bron zoeits heeft van "WTF is omhoog, mijn neger? Dat heeft echt nergens mee te maken!"
Ja kan dus wel!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat jij iemands anders eigendom kan verzekeren..
Fijn dan, maar probeer in die tussentijd niet je huis in de fik te zettenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja kan dus wel!Mijn tussenpersoon gaat daarmee aan de slag.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 16:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Fijn dan, maar probeer in die tussentijd niet je huis in de fik te zetten
Heb jij trouwens nou dubbele maandlasten of niet?quote:
Aangezien ik nog niet verhuisd ben niet, nee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb jij trouwens nou dubbele maandlasten of niet?
Scheelt weerquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Aangezien ik nog niet verhuisd ben niet, nee.
Maar ik wil als het ff kan wel een maandje eerder daar gaan wonen, ja.quote:
Dat gaan we straks wel even doen ja.quote:
Je buurman bij jou, inderdaadquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat gaan we straks wel even doen ja.
Die mafkees drinkt zoveel dat hij rond dit tijdstip amper op kan staan van de bank.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je buurman bij jou, inderdaad
Match made in heavenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Die mafkees drinkt zoveel dat hij rond dit tijdstip amper op kan staan van de bank.
Zeg het ze!quote:
Als ze weten wat goed voor ze is...quote:
* Lovely spankt potato op zijn billen..quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 19:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
* AardappelSchotel bukt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:02 schreef aeque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:02 schreef aeque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Niet goed linkje gekopiieerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have a therapist, her name is music. ♪
Misschien wil Aardappelschotel ook wel meequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Het wordt morgen en maandag warm? Ga je mee in het badje?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 20:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien wil Aardappelschotel ook wel mee![]()
Snotverquote:
SwJquote:
Nee jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |