Tof!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nieuwe leaseauto besteld
Ford Focus ST-Line X
Ik ben Ford liefhebber sinds ik de Fiesta heb gekozen als lease. Ik pas daar prima in, dus een Focus was een logische keuze (ook omdat deze onder de streep goedkoper was dan de Puma ST-Linequote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Tof!
Schijnt erg fijn te rijden, meer fun dan een Golf GTI.
Ik ben al dik tevreden met m'n ouwe Renault Modus die ik een paar dagen geleden gekocht heb!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben Ford liefhebber sinds ik de Fiesta heb gekozen als lease. Ik pas daar prima in, dus een Focus was een logische keuze (ook omdat deze onder de streep goedkoper was dan de Puma ST-Line).
Mwah, voor mij is het zaak dat het winterpakket erin zitquote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:27 schreef ToT het volgende:
https://www.youtube.com/@:abritishaudiophile7314/videos
Ik kan het ff niet zo snel terug vinden, maar deze audio-reviewer had het een keer over wat het beste in een bepaald budget is qua speakers en versterkers enzo, en hij vergeleek het met zijn favoriete auto's in prijsklasses.
Hij heeft zelf een Focus.
Haha nice!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mwah, voor mij is het zaak dat het winterpakket erin zitStoel-, stuur-, en voorruitverwarming
Sallyquote:
SCquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:49 schreef Sally het volgende:
Ow, nog helemaal geen nieuwe posts sinds vanmorgen... Rustig idd...
Vquote:
Equote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:58 schreef Sally het volgende:
[..]
V
e
r
y
.
s
l
o
w
w
w
w
w
i
d
d
.
.
.
..
.............................................
Gquote:
ToTtiequote:
Mailyquote:
Pinnekequote:
Hoe is het dan?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 08:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
ToTtie
[..]
Maily
[..]
Pinneke
Bijna vakantiequote:
Sallyquote:
Zekerquote:
Greysquote:
Net gedoucht?quote:
Kapper geweest. Lichtinval.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:09 schreef Sally het volgende:
Hai Mutske - alles oke? Je ziet er wat verhit uit. Of ben je natgeregend
Leuk!quote:
Ah, zoquote:
Sallyquote:
Mutskequote:
Hij noemde me gentlemanquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:02 schreef ToT het volgende:
Ladies and gentleman!(Ja geen -men in dit geval.
)
Ze zei meneer tegen mequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 11:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij noemde me gentleman
Whehehe.quote:
Greysquote:
Glasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |