Ahhh ja natuurlijk!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:45 schreef Dotteke het volgende:
Inbetween heten die gordijnen ik ga even voor je kijken op Google
Ga eens informeren, ga kijken en vragen. Je hebt er nu de tijd voor.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:47 schreef ToT het volgende:
Maar ik moet wel echt veel licht er doorheen krijgen, en wil niet dat men naar binnen kan kijken er doorheen.
Zeker!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga eens informeren, ga kijken en vragen. Je hebt er nu de tijd voor.
Misschien wel een optie, ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
https://www.kwantum.nl/al(...)YbPWjJ2j9idIqxWkqYh4
Dat scheelt dan alweer. Je kan altijd kijken, kost nietsquote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien wel een optie, ja.
SOwieso veel goedkoper dan lamellen.
Ow ik zie dat Jysk ook lichtdoorlatende lamellen heeft voor weinig geld.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat scheelt dan alweer. Je kan altijd kijken, kost niets
Done!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:ToT even in de OP zetten dat er geen DTS dingen in de SC mogen?
Zorgen dat het niet waait.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:57 schreef aeque het volgende:
Lamellen makken altijd zo'n pokke geluid.
Echt hequote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:57 schreef aeque het volgende:
Lamellen makken altijd zo'n pokke geluid.
Nou een middagje er voor uit trekken en even gaan kijkenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik zie dat Jysk ook lichtdoorlatende lamellen heeft voor weinig geld.
Heldquote:
Jawel want windquote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Zorgen dat het niet waait.
Ik wil ze alleen vanaf ooghoogte naar benden hebben. De raampjes er boven laat ik onbedekt, denk ik.
Ik ben er al een paar keer geweest, maar dan voor een topper voor m'n bed. Wel iets rondgesnuffeld en heb gezien dat ik er wel wat dingen kan halen die van pas kunnen komen, maar alles op z'n tijd.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou een middagje er voor uit trekken en even gaan kijken
Daarom, je hebt nu even nog tijd om lekker rustig te kijken en ideen op te doenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben er al een paar keer geweest, maar dan voor een topper voor m'n bed. Wel iets rondgesnuffeld en heb gezien dat ik er wel wat dingen kan halen die van pas kunnen komen, maar alles op z'n tijd.
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:02 schreef aeque het volgende:
Ik vind mijzelf ook wel een topper voor op bed.
Ik laat mijzelf wel uit.
trektouwtjequote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:02 schreef aeque het volgende:
Ik laat mijzelf wel uit.
Wrijf het er nog even in dat ik single ben.quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Wrijf het er nog even in dat ik single ben.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:02 schreef aeque het volgende:
Ik laat mijzelf wel uit.
Snotverquote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:02 schreef aeque het volgende:
Ik laat mijzelf wel uit.
Ik heb ook twee aparte matrassen in mijn bed, en ook geen topper er overquote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:12 schreef ToT het volgende:
Ja het waterbed gaat naar mijn ex.
Ik heb nog een goede 90X200 matras. Heb er eentje bij gekocht en die topper is om daar dan weer 1 geheel van te maken.
Volgens mij mis je niet veel aan een waterbed, tenzij je het gewend bentquote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:12 schreef ToT het volgende:
Ja het waterbed gaat naar mijn ex.
Ik heb nog een goede 90X200 matras. Heb er eentje bij gekocht en die topper is om daar dan weer 1 geheel van te maken.
Ik vind het echt, echt heerlijk slapen!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij mis je niet veel aan een waterbed, tenzij je het gewend bent
Ik heb kunststofkozijnen dus erin is de enige mogelijkheid of aan het plafond, maar er wordt geadviseerd om ruimte over te laten tussen raambekleding en de ramen. Dus plisse wordt het toch niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt er aan je kan ze ook op de kozijnen doen in een casette. En ze hebben een isolerende en verduisterende werking
O daar kan je minder op boren.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb kunststofkozijnen dus erin is de enige mogelijkheid of aan het plafond, maar er wordt geadviseerd om ruimte over te laten tussen raambekleding en de ramen. Dus plisse wordt het toch niet.
Bij mijn ramen kan dat niet, helaas. Ik neem wel luxaflexquote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O daar kan je minder op boren.
Ik kan ze tussen de kozijnen doen dan is er nog ruimte tussen het raam en het gordijn
Ja als het niet anders kanquote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bij mijn ramen kan dat niet, helaas. Ik neem wel luxaflex
Een veiligere omgeving?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga groter worden, maar mijn inboedelverzekering gaat naar beneden
Zolderquote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:01 schreef ToT het volgende:
Ik ga ook groter wonen, maar Mini-ToT krijgt (vooralsnog) een kleinere slaapkamer.
Als hij me 's nachts niet meer nodig heeft voor verkoudheidjes, een slapende voet of met een enge droom of whatever, kan hij de zolder krijgen en die is fakking groot!
Haremformaat.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:01 schreef ToT het volgende:
Ik ga ook groter wonen, maar Mini-ToT krijgt (vooralsnog) een kleinere slaapkamer.
Als hij me 's nachts niet meer nodig heeft voor verkoudheidjes, een slapende voet of met een enge droom of whatever, kan hij de zolder krijgen en die is fakking groot!
Mailyquote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:23 schreef maily het volgende:
[..]
Haremformaat.
Ik voorzie zelfs een deur met wifi-alarm oid
Voor de meeste kunstofkozijnen heb je klik systemen die je er zo in kunt makenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bij mijn ramen kan dat niet, helaas. Ik neem wel luxaflex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |