SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Bij het horden lopen?quote:
Volgens mij wel jaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is dit de eerste Nederlandse atleet naar de herkansingen?
Die gooit wel 90 meter!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:19 schreef Felagund het volgende:
62 meter, dat kan Vetter nog bijna gooien.
Zij wel. Marcel Hirscher.quote:She was born in Austria to an English father and Austrian mother.
Ja, groep B.quote:
Nu ze bij Meuwly zit, verwacht ik dat ze volledig op punt staat deze week.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd of Visser de schroeivorm nog heeft
ik zag hem ook op de site, maar had nog niet gesprongen zo te zienquote:
Sloeg nog over.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:33 schreef TAmaru het volgende:
[..]
ik zag hem ook op de site, maar had nog niet gesprongen zo te zien
Presentielijst.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat moeten ze direct na de wedstrijd tekenen eigenlijk?
quote:
Ze vragen als je donor wil zijnquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat moeten ze direct na de wedstrijd tekenen eigenlijk?
Je spoelt maar terug.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:34 schreef Nober het volgende:
Gif van Jenneke die de loop hervat voor de reperchage?
De hoogspringers vinden dit leuk!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Wist niet eens dat je gedeeld eerste kon worden
Als?quote:
Dit is heel matig genederlandscht.quote:
Ligt samen met zijn trouwring in de Seine. Evenals de rest van zijn okselhaar.quote:
Mehquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit is heel matig genederlandscht.
Goed zo. Meteen kort houden die boel.quote:
Veluwnaar gespot.quote:
Zo lang is dat niet wat een aanstellerquote:
Op illegale wijze een horde omver werpenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:44 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is "knocking down a hurdle in an illegal way"?
Wat moet ik toch zonder jou, heel erg bedankt.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op illegale wijze een horde omver werpen
Met de handen/armen dusquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat moet ik toch zonder jou, heel erg bedankt.
Klinkt meer alsof iemand dan bang is om ertegenaan te lopen.quote:
Bedankt hansquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Visser als gedeeld derde naar de halve finales
Ze moet vanaf nu alles op alles zetten om elke race sneller te lopenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:50 schreef kilon het volgende:
Hopelijk kan Visser er in de halve finale nog een tiende afhalen en in de finale een nieuw PR lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
morgen kwalificatiesquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:52 schreef TheVulture het volgende:
Wanneer gaan we eigenlijk kogelstoten bij de vrouwen?
Meer AZ broodjes eten.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:53 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moet ook nodig weer eens wat sporten voor die gespierde look.
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:52 schreef heywoodu het volgende:
Voor Slowakije was de estafette net overigens hun huwelijksreis.Mogen alle mannelijke lopers de vrouwelijke teamgenoten optillen en betasten om het "stokje" door te geven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja
Ik zag net toevallig een Bulgaar dit posten over wat de commentator daar zeiquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:05 schreef Szura het volgende:
Dat speerwerpen kan me bij de vrouwen niet bekoren
Maar inderdaad, dat is echt supermatig tegenwoordig.quote:"The women's javelin, one of the few disciplines, which has regressed dramatically in the past years. Not only results wise, but name wise. There are no recognizable names. Everyone in athletics knew Barbora ¦potáková, Christina Obergföll, Mariya Abakumova, Steffi Nerius. You could name them in your sleep. Now, who are the stars in the javelin? You don't know, as they are all bland. "
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:52 schreef heywoodu het volgende:
Voor Slowakije was de estafette net overigens hun huwelijksreis.Ik zie twee voeten van de grond en gebogen knieënSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken een Finse die heeft 58 meter als PR, die had met een beetje mazzel de finale hier kunnen halenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:05 schreef Szura het volgende:
Dat speerwerpen kan me bij de vrouwen niet bekoren
Broodje McSweyn.quote:
Na afloop gaat Mike FOK!kenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk laat Mike zich niet Foppen
Soms heb je van die perioden in de sport. Het kan niet altijd feest zijn met mannen als Mondo.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zag net toevallig een Bulgaar dit posten over wat de commentator daar zei
[..]
Maar inderdaad, dat is echt supermatig tegenwoordig.
Dan had ie het gered jaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:26 schreef skysherrif het volgende:
als hij dat had ontweken was hij precies 8e geworden
Leek wel shorttrack hoorde ikquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:26 schreef TheVulture het volgende:
Wat is dit voor achterlijk gooi en smijtwerk
Terug naar Burundi!quote:
Toch vreemd, met Fifa en Mechaal enzo moet je hier prima mee kunnen doenquote:
Dan had wel een goede kans voor de finalequote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:28 schreef R-woud93 het volgende:
Ach, zonder die valpartij was hij ook kansloos.
Maar doorgaans vooral met Ndikumwenayo.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch vreemd, met Fifa en Mechaal enzo moet je hier prima mee kunnen doen
Die was op de 15 ook helemaal kut.quote:
Oja die hebben we ook nogquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar doorgaans vooral met Ndikumwenayo.
En werd nu dus veruit laatstequote:
Die schopt Foppen onderuit denk ik?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En werd nu dus veruit laatste
Maar zat bij die val volgens mij.
Foppen had vooral geen kracht in zijn benen meer over om het op te vangen, anders had ie nog wel 8/9e kunnen worden.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die schopt Foppen onderuit denk ik?
Hij mag nog wel een keer 4e wordenquote:
Niet ten faveure van een of andere Amerikaan.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij mag nog wel een keer 4e worden
quote:07-08-2024 @ 11:35:55
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Olympische Spelen 2024 / [Atletiek] #35"
Die kwam er überhaupt niet, die andere naast Tamberi was de Puertoricaanse deelnemer, Castroquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
duurde lang voordat er medische hulp kwam.
Sporzaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Huh? Kijken jullie de hoogspringstream?
Ook.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Huh? Kijken jullie de hoogspringstream?
Er kwamen nog twee mensen aanlopen met groene hesjes.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die kwam er überhaupt niet, die andere naast Tamberi was de Puertoricaanse deelnemer, Castro
ES/HBO liet geen beelden van Barshim zienquote:
Vreemd, je zou denken dat op beide zenders hetzelfde is.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ES/HBO liet geen beelden van Barshim zien
Was gisteren ook al niet bij de NOS. Die week ook af van de HBO stream.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vreemd, je zou denken dat op beide zenders hetzelfde is.
Yep. Ben wel benieuwd hoe dat nou zit achter de schermen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Was gisteren ook al niet bij de NOS. Die week ook af van de HBO stream.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |