SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook niet goedkoop, 40 mensen elke dag te eten geven, spelletjes laten doen en hun troep verschonen en na een jaar evenoed zogenaamd een miljoen geven 6 ton hooguit na aftrek van alle boetes en domme aankopenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:30 schreef wolffie het volgende:
Ik gehoord dat een jaar van je leven terug komt.
Wanneer is nog niet bekend, maar het zou zo maar eens kunnen. Goedkoper is het wel die ton elke maand is te duur.
40 mensen in diezelfde ruimte was een chaos, ik heb de helft van al die klieren voor weken/maanden niet fatsoenlijk kunnen volgen, daar zorgde die beroerde streamcontrol wel voorquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:09 schreef KinKiJan het volgende:
Eigenlijk is dit gewoon EJVJL 2.0, alleen zonder streams. Betwijfel of dat oude format zonder streams wel zo'n een succes zal zijn.
Scheelt dat er veel zelf vertrokken het eerste half jaarquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
40 mensen in diezelfde ruimte was een chaos, ik heb de helft van al die klieren voor weken/maanden niet fatsoenlijk kunnen volgen, daar zorgde die beroerde streamcontrol wel voor
Regna..wie? dooie kut nam ook een ton mee ..Febo heeft er een handje vanquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Scheelt dat er veel zelf vertrokken het eerste half jaar
Zonder die streams was ik destijds sowieso afgehaakt, te veel mensen om uberhaupt redelijke screen tijd te geven. Sommigen vertrokken snel, die had je in de uitzendingen nauwelijks gezien. Hier hebben ze met 16 man soms al moeite te laten zien wie iemand is. Die eerste Erik won een ton, jatte eens wat chocola en meer weten we niet van 'm
Geen idee, ik weet wel dat Sereen alleen eigen waarheden heeft en Sjelsie met alles meelooptquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:49 schreef KinKiJan het volgende:
Was Chelsea niet degene die Serena chanteerde met Bo? ... Toch niet vreemd dat ze nu voor haar eigen hachje gaat?
Vind het typisch dat uitgerekend Chelsea, die haar destijds inderdaad met Bo chanteerde om Denise eruit te werken nu commentaar heeft op de speelwijze van Serenaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet wel dat Sereen alleen eigen waarheden heeft en Sjelsie met alles meeloopt
We gaan verder met de stopwatch-gate..quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
De Slangen-Zijn-Niet-Te-Vertrouwen-Gate.. het is wel wanhopige TV
Sjah het is een goudvis kom daar, 1x een rondje lopen en ze zijn alles weer vergetenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind het typisch dat uitgerekend Chelsea, die haar destijds inderdaad met Bo chanteerde om Denise eruit te werken nu commentaar heeft op de speelwijze van Serena
Ja dat is typisch rel-tv maken. die stopwatch heeft totaal geen waarde meer, kleuterspeeltjequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
We gaan verder met de stopwatch-gate..
Rowena maakt het ook weer eens groter dan het is. Als ze dat ding niet gekregen hadden had ze ook wat anders moeten regelen.
Ik vind Jason echt een rare gast. Kan zo kinderlijk reageren, zo verongelijkt als een klein kind. Gaat nog net niet stampenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
Raar spel van Jason.. geeft eten aan de Haaien terwijl die boven aan staan.. terecht mekkert de rest
Nou ja zal wel moeten van Febo
Hij heeft niet eens door dat ze niet zitten te wachten op een inlikkert 😄quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar waarom, alleen om zich in het haaienbondje te slijmen, is wel erg goedkoop
Het gaat steeds meer lijken op wanhopig inelkaar geflanste drama tv maken in plaats van een leuke spelshowquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:15 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ik vind Jason echt een rare gast. Kan zo kinderlijk reageren, zo verongelijkt als een klein kind. Gaat nog net niet stampen
Waar heb je dat gehoord of gelezen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:30 schreef wolffie het volgende:
Ik gehoord dat een jaar van je leven terug komt.
Wanneer is nog niet bekend, maar het zou zo maar eens kunnen. Goedkoper is het wel die ton elke maand is te duur.
quote:
Had hij maar wat geleerd van z'n tweeling broer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar waarom, alleen om zich in het haaienbondje te slijmen, is wel erg goedkoop
Halve aflevering verspild aan herhalingsgesprekken over 1 voorval en dan met het enige spelletje de laatste vraag weer als cliffhanger gebruiken, walgelijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eens, was halverwege gaan opruimen omdat ik vergat waarna ik keek uit door slappe praat
Bruce is me toch een slapzak, daar had ik zoveel meer van verwacht toen ie binnenkwam.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
Bruce speelt muurvulling? die gast is nonverbaal, nonaanwezig, nonbelangstellend.. een uitzitter dus.. Nooit meer naar huis Ohjee..
Ze zijn deze maand echt later inderdaad. Ze zitten nu op woensdag vorige week, de dag voor 1 augustus meestal zijn ze 3 dagen van te voren al bezig met de knock-outs en finale.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:28 schreef ThijsTH het volgende:
Meest annoying en boring cast so far!
En juist die cast laten ze langer dan een maand doorspelen. Puur omdat ze te gierig zijn 1x per 30 dagen die ton eruit te gooien. Ze rekken het naar een dag of 35-37. Lafaards. 6 Augustus geweest en de finaleweek is nog niet eens begonnen.
Maar, dan zullen ze niet de 250 punten halen, toch? Laatste vraag geen punten en haaien 5. Dan krijgen ze ieder 175.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
En de Komkommerhangert ..
De VossenStress ivm de laatste zijn
[ afbeelding ]
UIt niets blijft dat Roberto nog van plan is naar huis te gaan... Nooit meer naar huis..Ohjee....![]()
Ik vergeet altijd dat er 250 punten voor de winnaar zijn en niet de punten van de vragenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar, dan zullen ze niet de 250 punten halen, toch? Laatste vraag geen punten en haaien 5. Dan krijgen ze ieder 175.
Haha inderdaad! Als het vreemd is maar werkt, is het zo vreemd nog nietquote:
Ik vond die scores op het scherm al zo raar laag, ze hebben het blijkbaar door.. potverteren en opvreten alles die laatste week.. het maakt toch geen zak uit wat je aan punten hebt , of hoe laag je staat in de knock-uit rondesquote:
Voordeel is, je mag nog een antwoord aanpassen, nadat je weet wat de andere hebben geantwoord.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik vond die scores op het scherm al zo raar laag, ze hebben het blijkbaar door.. potverteren en opvreten alles die laatste week.. het maakt toch geen zak uit wat je aan punten hebt , of hoe laag je staat in de knock-uit rondes
Zielig muziekje erbij, dit is zo bedacht.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit "diepzinnige" gepraat vind ik vreselijk
Dat zal wel ongeveer het scenario zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:29 schreef KinKiJan het volgende:
Dus morgen knockouts, vrijdag afscheid en koffer in-pak-gezever. Maandag ton eruit?
Ik weet oprecht niet meer wie je bedoelt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:23 schreef KinKiJan het volgende:
Die eerste Erik won een ton, jatte eens wat chocola en meer weten we niet van 'm
Ikke wel die saaiequote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:48 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik weet oprecht niet meer wie je bedoelt.![]()
![]()
Wacht, die ene lange met zn blonde pluk? Met zijn vriendin die niet op bezoek wilde komen ofzoquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:51 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Wacht, die ene lange met zn blonde pluk? Met zijn vriendin die niet op bezoek wilde komen ofzo
Dan moet Robert even in conclaaf met Chelsea om 1 van de 2 dumpen maar ik denk dat dit niet lukt.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:52 schreef wolffie het volgende:
Ik geef Robert helemaal gelijk die 2 Ro en Max moeten beiden eruit, zo irritant.
Ik snap alleen niet waarom die witte boodschappen doen tot ze op nul staan, dan kan je niet meedoen met de knock-outs dat er nog een spel gespeeld ging worden weten ze toch niet? en zo wel hadden ze ook laatste kunnen worden.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik vond die scores op het scherm al zo raar laag, ze hebben het blijkbaar door.. potverteren en opvreten alles die laatste week.. het maakt toch geen zak uit wat je aan punten hebt , of hoe laag je staat in de knock-uit rondes
Doorgespoeld, een fout sinterklaas gedicht over je overleden broer. Nee dank jequote:
Er kunnen zomaar 2 reden zijn dat het ze niets meer interesseert om laatste te zijn, 1- dat ze met z'n drieën er al uit zijn dat Rob gaat, of 2- dat ze nog gokken op één spelquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom die witte boodschappen doen tot ze op nul staan, dan kan je niet meedoen met de knock-outs dat er nog een spel gespeeld ging worden weten ze toch niet? en zo wel hadden ze ook laatste kunnen worden.
Optie 2 zou wel vreemd zijn. Het was puur mazzel dat ze punten wisten te scoren omdat het een gokspel was. Laten we eerlijk zijn ze kunnen echt hélemaal niksquote:Op donderdag 8 augustus 2024 09:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er kunnen zomaar 2 reden zijn dat het ze niets meer interesseert om laatste te zijn, 1- dat ze met z'n drieën er al uit zijn dat Rob gaat, of 2- dat ze nog gokken op één spel
Het vreemde feit dat ze al hun punten gebruikt hebben om te shoppen, kan dan nog maar één ding betekenen .. het interesseert hun geen moer meerquote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Optie 2 zou wel vreemd zijn. Het was puur mazzel dat ze punten wisten te scoren omdat het een gokspel was. Laten we eerlijk zijn ze kunnen echt hélemaal niks
Maakt ook niet uit, mijn telling klopte toch niet meer met die zieke hoeveelheden aan boodschappen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd dat er 250 punten voor de winnaar zijn en niet de punten van de vragen
[ afbeelding ]
De vossen zullen die 250 punten krijgen, zelfs als ze geen antwoord geven op die laatste vraag
Kunnen ze hooguit van plek 4 naar 3 als de Gieren niet scoren
[ afbeelding ]
Ah, dat is een goeie, alle punten die je nog hebt in je voorraadkast stoppen voor de volgende cyclusquote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, mijn telling klopte toch niet meer met die zieke hoeveelheden aan boodschappen.
Hoe gaan ze dat doen met de nieuwe cyclus? Eerlijk verdelen? De haaien-kast puilt uit. Snel een bondje vormen en blauwe bandjes pakken, dan.
Denk niet dat ze dat doen. Ik vermoed dat Beau sowieso samen blijft met Didi en Floflo en wellicht op voorhand er een 4de bij kiezen. Wellicht Bruce. En dan dus heel snel de blauwe bandjes kunnen pakken.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ah, dat is een goeie, alle punten die je nog hebt in je voorraadkast stoppen voor de volgende cyclus![]()
Ze weten natuurlijk allang dat ze straks weer met 50 punten moeten beginnen, dan is het meer dan duidelijk dat het de Gieren geen moer meer doet dat ze nu op 0 staan
Febo is bijna verplicht om de volgende cyclus ook al die voorraden in beslag te nemen.. iedereen starten met een basispakket
Ik heb er nooit op gelet wat er met de opgeslagen spullen gebeurt na wisseling , maar dit keer was die inmense stapel boodschappen kratten wel opvallend.. grof gerekend voor ruim ¤500quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat doen. Ik vermoed dat Beau sowieso samen blijft met Didi en Floflo en wellicht op voorhand er een 4de bij kiezen. Wellicht Bruce. En dan dus heel snel de blauwe bandjes kunnen pakken.
Maar als de meiden, Sam, Sjelsie, Bo en Sjie, ook vooraf al besluiten samen te gaan, is het nog maar de vraag wie als eerste de blauwe bandjes heeft. Want die komen vanuit 3 bondjes, waar zouden zij anders 'recht' op hebben? Kan nog flink wat heibel opleveren.
Maar misschien wordt het verdeeld?? Ik vind het raar, al die boodschappen.
Maar bijvoorbeeld Sam, die nu bij de haaien zit, krijgt zij daar wat van mee? Waren ook haar punten, toch?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 11:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb er nooit op gelet wat er met de opgeslagen spullen gebeurt na wisseling , maar dit keer was die inmense stapel boodschappen kratten wel opvallend.. grof gerekend voor ruim ¤500Dat is inderdaad alleen maar handig als je al zeker weet dat je in de volgende cyclus van dezelfde kleur bent
Herstel.. er is voor een vermogen aan boodschappen besteld.. en voor de laatste verdienopdracht![]()
[ afbeelding ]
Dat is voor elke cyclus hetzelfde, 4 weken punten verdienen en opmaken voor het eind..quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar bijvoorbeeld Sam, die nu bij de haaien zit, krijgt zij daar wat van mee? Waren ook haar punten, toch?
Vorige week wilde ze nog weg bij de haaien, vanwege de mannencultuur.
Maar die hoeveelheid die nu besteld is, krijgen ze echt niet op voor het eind. Denk echt dat dit in de voorzorg besteld is, omdat het anders zonde van de punten is.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is voor elke cyclus hetzelfde, 4 weken punten verdienen en opmaken voor het eind
Dat hebben ze nu wel door ja.. zoveel kratten vol moet wel potverteren worden de komende weekquote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar die hoeveelheid die nu besteld is, krijgen ze echt niet op voor het eind. Denk echt dat dit in de voorzorg besteld is, omdat het anders zonde van de punten is.
Alle challenges zijn al geweest, dus ze konden niet meer onder de nul komen te staan.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom die witte boodschappen doen tot ze op nul staan, dan kan je niet meedoen met de knock-outs dat er nog een spel gespeeld ging worden weten ze toch niet? en zo wel hadden ze ook laatste kunnen worden.
Dat was mijn punt niet. Als ze boodschappen hadden gedaan zodat ze 1 punt overhielden zou dat wel logisch zijn. Met 0 punten lig je uit de knock-out race.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:40 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Alle challenges zijn al geweest, dus ze konden niet meer onder de nul komen te staan.
Ze hebben allemaal ongeveer hetzelfde uitgegeven, alleen de haaien 100 extra.
Ik ga ervanuit dat dit in overleg is gebeurd.
Vorige keer wilden ze ook allemaal voor hetzelfde bedrag boodschappen doen aan het eind.
En begin van het jaar bleek dat ze na elke cyclus de boodschappen herverdelen, alleen toen wilde Beau ineens niet meer (altijd alles in zijn voordeel) want zij hadden toen vele meer boodschappen over en hij bleef bij dezelfde kleur.![]()
Dus waarschijnlijk wordt het nu ook weer herverdeeld, grofweg. Of ze zijn sinds Beau zijn egoïsme overgestapt op 'alle boodschappen blijven voor hetzelfde team (qua kleur).'
Ben iig blij dat de Haaien geen eerste zijn.
Dat was ook een zware gok van de Gieren om alle punten op te maken met maar één spelletje te gaan... waar ze met mazzel weer 100 punten mee wonnenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was mijn punt niet. Als ze boodschappen hadden gedaan zodat ze 1 punt overhielden zou dat wel logisch zijn. Met 0 punten lig je uit de knock-out race.
Dus dat opbokken met die Beau, maar ik denk dat hij net zo'n plakvlieg is als die daar nu rondvliegen momenteel...quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:48 schreef Cirilico het volgende:
Wat een pipo trouwens die Beau. Zo overtuigd van zijn eigen telkunsten en zo neerbuigend over die van Floris en Sam. En uiteindelijk dwingt ie Floris zo ongeveer om veel eerder te drukken dan hij zelf wilde. Hij is in zijn eentje de hele oorzaak dat de haaien verloren hebben en geen eerste meer staan.Hoe arrogant kan je wezen. En ontactisch. Want hoe meer mensen meeschatten hoe dichter bij het juiste antwoord het gemiddelde zit.
Maar goed.
Die vervallen zodra de knock-outs beginnen. Daarom hebben ze nu zoveel mogelijk punten opgemaakt.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat hebben ze nu wel door ja.. zoveel kratten vol moet wel potverteren worden de komende week![]()
En ze hebben nog punten over ook, waarmee ze de knock-uit week in gaan
[ afbeelding ]
Ja, misschien stonden er wel 15 kisten, dat ieder zijn eigen boodschappen heeft. Die neemt hij/zij dan mee naar de volgende cyclus, ongeacht welk bondje. Zou wel een goede oplossing zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:06 schreef KinKiJan het volgende:
Maanden terug was er gedoe bij een nieuwe cyclus toen restanten van de voorraad over alle bondjes verdeeld moest worden. Beau deed er toen moeilijk over, want die hadden toen nog een dikke voorraad en dat wilde hij niet delen, terwijl anderen riepen dat dat eerder nooit een probleem was geweest.
Weet niet hoe ze die boodschappen nu afgesproken hebben, punten binnen de bondjes verdelen in persoonlijk budget zou betekenen dat ieder voor zich een eigen voorraad heeft. Hoeft er ook niks verdeeld te worden.
Vraag me ook af of ze die stopwatch nog hadden. Dan is timen tot 3,33,33 toch niet zo lastig?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:40 schreef freaky40 het volgende:
Kijkers worden in de maling genomen: https://lovereality.nl/de(...)-die-brief-gebleven/
Snap dat ook niet, een verhaallijntje wat gewoon stopt zonder ontknoping. Ook dat mis je omdat er geen streams zijn. Dit soort dingen is juist leuk om via streams dan te volgen, dat het dan niet boeiend genoeg is voor de uitzending maakt dan toch niet uit. Dat gebeurde wel vaker bij RLS met streams, zag je dingen in de uitzendingen niet maar wel op stream. Je mist zoveel content als kijker! Talpa, doe daar wat aan. De show bestaat in oktober 1 jaar, mooi moment om de streams aan te zetten, dus chop chop!
Daar deden ze heel vaag over.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Vraag me ook af of ze die stopwatch nog hadden. Dan is timen tot 3,33,33 toch niet zo lastig?
Ze hebben die proef wel gewonnen, toch?? Was dat slipjes tellen van Jason bedoeld om de aandacht af te leiden van de anderen, die met de stopwatch aan het timen waren, stiekem??? Zou de productie die hele brief en stopwatch vergeten zijn?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar deden ze heel vaag over.
Ro was toch op zoek naar de stopwatch voor een bepaalt doel? kreeg overal the silent treatment of ontwijkende antwoorden ..quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Vraag me ook af of ze die stopwatch nog hadden. Dan is timen tot 3,33,33 toch niet zo lastig?
Wat 5th post.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze hebben die proef wel gewonnen, toch?? Was dat slipjes tellen van Jason bedoeld om de aandacht af te leiden van de anderen, die met de stopwatch aan het timen waren, stiekem??? Zou de productie die hele brief en stopwatch vergeten zijn?
Inderdaad, ook niemand die vooraf, of achteraf nadat de slangen wonnen over die stopwatch begon. Terwijl het bij die bootcamp zo'n 'drama' was dat niemand haar dat ding wilde geven.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 16:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ro was toch op zoek naar de stopwatch voor een bepaalt doel? kreeg overal the silent treatment of ontwijkende antwoorden ..
Voor de bootcamp timen dus, maar niemand gaf fatsoenlijk antwoord..
[ afbeelding ]
Neen. Als je in de min staat lig je uit de race.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 12:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was mijn punt niet. Als ze boodschappen hadden gedaan zodat ze 1 punt overhielden zou dat wel logisch zijn. Met 0 punten lig je uit de knock-out race.
Ja dat moment bedoelde ik.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 13:06 schreef KinKiJan het volgende:
Maanden terug was er gedoe bij een nieuwe cyclus toen restanten van de voorraad over alle bondjes verdeeld moest worden. Beau deed er toen moeilijk over, want die hadden toen nog een dikke voorraad en dat wilde hij niet delen, terwijl anderen riepen dat dat eerder nooit een probleem was geweest.
Weet niet hoe ze die boodschappen nu afgesproken hebben, punten binnen de bondjes verdelen in persoonlijk budget zou betekenen dat ieder voor zich een eigen voorraad heeft. Hoeft er ook niks verdeeld te worden.
Helaas blijft hij zolang de Febo dat wil. En ik gok dat dat is tot hij naar huis gaat met een ton.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dus dat opbokken met die Beau, maar ik denk dat hij net zo'n plakvlieg is als die daar nu rondvliegen momenteel...
Vroeg mij ook af of je die mocht gebruiken. Uiteindelijk was die voor deze opdracht bedoeld. En ik hoorde in de regels niks over het gebruik van een stopwatch.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 15:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij was alweer bezig met z'n volgende bondje, net als Robert, dus denk dat die beiden nog gewoon blijven ..quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:18 schreef wolffie het volgende:
Beau gaat toch naar huis, was zijn laatste maand. Of is hij van mening veranderd?
Wie gaan er vrijwillig weg, is dat bekend?
Zit er niet in.. Robert wil al 7 maanden naar huis.. Sam heeft steeds tyfushekel een "dingen" wil ook steeds naar huis.. Rob heeft aardappelflautes wil ook af en toe naar huis. LuLBo wil ook steeds naar huis, gaat ook nooit ..quote:Op donderdag 8 augustus 2024 19:18 schreef wolffie het volgende:
Beau gaat toch naar huis, was zijn laatste maand. Of is hij van mening veranderd?
Wie gaan er vrijwillig weg, is dat bekend?
Dat kwijlen naar Faat ookquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
Dat gevis naar complimenten ook, is toch treurug?!
Niet alleen naar Faat. Doorzichtig wel, nu bij iedereen slijmen en doenquote:
Zelfde probleem hier. Echt hoor... Zijn ze overgenomen door Aliexpress ofzoquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
Godkolere.. ZiggoGo wéér naar de klote , wat een tyfus provider is het ook
De reden om die nooit te nemen, lees het wel meer dat Ziggo een storing heeft.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
Godkolere.. ZiggoGo wéér naar de klote , wat een tyfus provider is het ook
Ja het is triest, en ze worden ook steeds duurder, ik ga serieus KPN glasvezel overdenken.. de interface hangt er alquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
De reden om die nooit te nemen, lees het wel meer dat Ziggo een storing heeft.
Heb het al jaren, en 1 x een storing gehad, en dat kwam omdat ze ergens de kabel tijdens werkzaamheden waar KPN niets mee te doen had, hebben vernield.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja het is triest, en ze worden ook steeds duurder, ik ga serieus KPN glasvezel overdenken.. de interface hangt er al
Ahhgossie.. maar dat was allang duidelijk tussen die 3 dat Rob exit konquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:28 schreef spapaars het volgende:
Hij is blij dat hij naar huis mag.
[ afbeelding ]
Morgen verder.
Denk dat hij dat ook wel wist, dus kon zich groot houden met te verklaren dat hij blij is naar huis te mogen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahhgossie.. maar dat was allang duidelijk tussen die 3 dat Rob exit kon
De goedkoopste EmoExit ooitquote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat hij dat ook wel wist, dus kon zich groot houden met te verklaren dat hij blij is naar huis te mogen.
Gaf de dames wel een compliment ook.
Ik gun het ze allemaal niet , Serena en die bolle niet maar ook faat en Bruce niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:20 schreef Pindakaastostie het volgende:
Ik hoop iig niet dat de slangen winnen. Ik gun het vooral Serena en die kale niet.
#TeamSerenaquote:Op donderdag 8 augustus 2024 23:38 schreef wolffie het volgende:
Ik gun het Serena wel en ik gun het de vossen niet.
Maar die enquete is nooit eerlijk ingevuld. Ik denk dat elke vrouw weleens een orgasme faket in haar leven.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:24 schreef spapaars het volgende:
Gieren hebben de mogelijkheid om hun antwoord te wijzigen niet gebruikt, 1 moet er nu naar huis.
Als Fatima slim is, gooit ze het met Bruce op een akkoordje. Als Bruce haar 5 punten geeft, dan geeft zij Bruce 5 punten. De 5 punten van Jason krijgt ze al en van Serena zeker 3 of ook 5, want haar 1 punt gaat sowieso naar Jason, of misschien wel helemaal niks.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:20 schreef Pindakaastostie het volgende:
Ik hoop iig niet dat de slangen winnen. Ik gun het vooral Serena en die kale niet.
Ik vraag me vaak af of er voor elke vraag wel daadwerkelijk een enquête is gehouden, of dat ze die zelf verzinnen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar die enquete is nooit eerlijk ingevuld. Ik denk dat elke vrouw weleens een orgasme faket in haar leven.
Bijvoorbeeld als ze nog jong en onervaren zijn en het vriendje vraagt: Ben je klaargekomen? En dan een bedremmeld "Ja hoor". Liegen erover is i.m.o. ook faken. Wat weet een onervaren, jonge knul nu?
En dat was de vraag: Weleens.
Zat programma's ook waarbij ik denk dat veel doorgestoken kaart is, om het leuk te maken. Ik hou van Holland, bijvoorbeeld: Van Koningsbrugge die (expres) fout spelt, of een rad waar de rem op wordt getrokken om em op 50(100) te zetten, want dat is leuke tv.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 10:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik vraag me vaak af of er voor elke vraag wel daadwerkelijk een enquête is gehouden, of dat ze die zelf verzinnen.
En dat doe ik ook met andere quizzen.
Daarom zie je vaak dat ze beroemdheden inzetten, die weten hoe het werkt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Zat programma's ook waarbij ik denk dat veel doorgestoken kaart is, om het leuk te maken. Ik hou van Holland, bijvoorbeeld: Van Koningsbrugge die (expres) fout spelt, of een rad waar de rem op wordt getrokken om em op 50(100) te zetten, want dat is leuke tv.
Een kwisje als 'weet ik veel' en 'the floor', vind ik dan wel spannender. Ik hou van holland kijk ik vanwege de humor.
Maar goed, dat is offtopic.
Denk dat ze in de Bondgenoten heel veel 'facts' van internet afplukken en of die wel allemaal zo correct zijn, dat is maar de vraag.
Toch vind ik dat wel vermakelijk, dat panel. Die gillende Meiland, domme Britt, 'drugs' baron Najib en 'gebruiker' Raven. Ze 'spelen' een karakter, wat vaak toch dicht bij de werkelijkheid ligt, maar op een grappige manier.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daarom zie je vaak dat ze beroemdheden inzetten, die weten hoe het werkt.
Een goed voorbeeld is Wie van de 3.
De vragen zijn al voor hen bedacht.
Denk dat Meiland en Britt constant hun karakter spelen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Toch vind ik dat wel vermakelijk, dat panel. Die gillende Meiland, domme Britt, 'drugs' baron Najib en 'gebruiker' Raven. Ze 'spelen' een karakter, wat vaak toch dicht bij de werkelijkheid ligt, maar op een grappige manier.
Ja, die zijn zo.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat Meiland en Britt constant hun karakter spelen.
Het is een precieze afspiegeling van de oude seriequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Toch vind ik dat wel vermakelijk, dat panel. Die gillende Meiland, domme Britt, 'drugs' baron Najib en 'gebruiker' Raven. Ze 'spelen' een karakter, wat vaak toch dicht bij de werkelijkheid ligt, maar op een grappige manier.
Martine Bijl had toch wel heel wat meer herseninhoud dan Britt, hoor.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is een precieze afspiegeling van de oude serie![]()
Albert Mol=Meiland, de gillende Homo
Martine Bijl=Britt Dekker, Het lieve domme blondje,
Sonja Barend=Raven v Dorst de slimmert
en Kees Brusse=Najib de grappige serieuze goedsul
Het gaat erom wat ze speelde, Albert Mol had ook meer in zijn mars dan de giechelhomo te spelenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Martine Bijl had toch wel heel wat meer herseninhoud dan Britt, hoor.
Meer dan Meiland en Britt samen zelfs! Britt overstijgt zelfs die Meiland met haar hersencapaciteit. Man wat een vreselijke aansteller vind ik dat. Nooit begrepen waarom hij en zijn eveneens vervelende gezin zo populair geworden zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Martine Bijl had toch wel heel wat meer herseninhoud dan Britt, hoor.
Idd, Britt heeft een havo diploma behaald en is zeer succesvol in de paardensport. Zo dom is ze niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het gaat erom wat ze speelde, Albert Mol had ook meer in zijn mars dan de giechelhomo te spelen
Jij mag nooit meer radenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:56 schreef freaky40 het volgende:
Ze gaan het in ieder geval weer lekker milken die hele knock-outs en finale denk pas dinsdag start nieuwe cyclus en maandag finale.
De vossen natuurlijk, die ouwe zeiklul Robert móet die ton een keer "krijgen" en oprotten... bijna 8 maanden gratis leven en SBS6 uitkering vangen moet een keer genoeg zijnquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:51 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Idd, Britt heeft een havo diploma behaald en is zeer succesvol in de paardensport. Zo dom is ze niet.
[poll=7707]
Kinderen van tot 12 jaar mer een "eigen bedrijf" ja als je de TikTokkies meetelt die verdienen met hits&likesquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 19:56 schreef wolffie het volgende:
Dat zijn er veel meer dan 50 denk wel 50.000 kids
Lijkt wel of Robert blij is een dak boven zijn hoofd te hebben.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
Als Robert wéér naast de ton grijpt volgende week, wil 'ie wel met dit zooitje Saai![]()
[ afbeelding ]
Precies... die lijkt zich prima te vermaken daar.. gratis leven, leuke afleiding die geen bejaardenhuis kan leveren.. en geld toequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lijkt wel of Robert blij is een dak boven zijn hoofd te hebben.
Ik denk dat Sam ook vertrekt..quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
3 Nieuwen volgende week is wel schamel... Regie moet goed nadenken wat voor verborgen klootzakjes er in gaan stoppen.. die laatste zijn nog steeds bagger
En nu nog afwachten of die op maandag geheel zal worden uitgezonden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert... niets verrassends .. stemmen voor de Ton
[ afbeelding ]
Misschien vindt hij het wel leuk om daar te zijn, maar heeft nu wel in een bijrol.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 02:41 schreef KinKiJan het volgende:
Beau vertrekt gewoon nooit. Als ze zouden stoppen met het programma en die loods plat zouden gooien zet ie daar een wigwam op, die hij in kimono met z'n houten zwaard zal verdedigen..
Dit is zijn werk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 07:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien vindt hij het wel leuk om daar te zijn, maar heeft nu wel in een bijrol.
Bij EJVJL waren er meerdere voor 1 jaar in die loods.
Dit inderdaad. Hij wilde helemaal niet naar huis, maar had er al lang vrede mee omdat het al weken duidelijk was.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 20:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat hij dat ook wel wist, dus kon zich groot houden met te verklaren dat hij blij is naar huis te mogen.
Gaf de dames wel een compliment ook.
Onderbezetting, de helft van de crew is op vakantiequote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:43 schreef wolffie het volgende:
Maandag is het de 12e
Finale moet nog
Dus zal woensdag ofzo pas nieuwe bondgenootjes komen.
Dat is 14 dagen te laat.
Donderdag pas.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:43 schreef wolffie het volgende:
Maandag is het de 12e
Finale moet nog
Dus zal woensdag ofzo pas nieuwe bondgenootjes komen.
Dat is 14 dagen te laat.
Je hebt gelijk, ze is inmiddels dooie Loodsvulling, net als haar teammate BoKut en al die andere. NepversierBoLul, Bruce, Dierdetje, Sjelsie, Ro&MaxPlak, Floortje, een paar duffe pogingen die ½dooie te laten rellen is hopeloos mislukt... ook EdelRelKut Sam is meer buitenbeeld dan ooit. alle ballen staan nog steeds op Edelfiguranten Faat&Jason in combinatie met Robert en Sereen voor wat AfzeikTVquote:
Blijft die eeuwige discussie natuurlijk dat de streams teveel zouden verraden omdat die 2 dagen voorlopen op de tv uitzendingen en dan geen tv meer aanzetten , en zonder streams veel mensen wel tv gaan kijkenquote:Op zondag 11 augustus 2024 16:45 schreef Yasmin__x het volgende:
Ik las dat Big Brother ook gaat stoppen met livestreams.Wat een kneuzen daar bij RTL5. Ze vallen bijna flauw van de goed-scorende kijkcijfers van De Bondgenoten zonder livestreams en denken als zij het kunnen, dan kunnen wij het ook.
Wat een trieste zooi. Ik hoop dat er niemand meer naar Big Brother gaat kijken als ze de livestreams er echt afgooien zodat ze het goed kunnen voelen.
De Bondgenoten zou echt een top programma zijn, mits ze de livestreams eraan toegevoegd hadden. Dat is nu niet zo dus dan kijk ik ook gewoon niet. Principe-kwestie.Jammer dat er niet meer mensen zijn zoals ik, dan hadden we nu namelijk gewoon livestreams gehad. Dan had John de Mol als een hondje met hangende pootjes de livestreams aangeslingerd vanwege de slechte kijkcijfertjes.
Bij BB waren ze onderhand al gestopt met streams, zoveel streamlocks daar. En wat ook wel mee zal spelen is dat ze nu wat makkelijker de tijdlijn kunnen aanpassen en zelf alvast dingen uit de uitzending laten zodat er geen ophef over kwam. We zijn dus weer terug bij af, de programma's dienen als vermaak, voor het reality gedeelte is het niet meer te controleren wat ze doen, behalve bij edit foutjes.quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:45 schreef Yasmin__x het volgende:
Ik las dat Big Brother ook gaat stoppen met livestreams.Wat een kneuzen daar bij RTL5. Ze vallen bijna flauw van de goed-scorende kijkcijfers van De Bondgenoten zonder livestreams en denken als zij het kunnen, dan kunnen wij het ook.
Wat een trieste zooi. Ik hoop dat er niemand meer naar Big Brother gaat kijken als ze de livestreams er echt afgooien zodat ze het goed kunnen voelen.
De Bondgenoten zou echt een top programma zijn, mits ze de livestreams eraan toegevoegd hadden. Dat is nu niet zo dus dan kijk ik ook gewoon niet. Principe-kwestie.Jammer dat er niet meer mensen zijn zoals ik, dan hadden we nu namelijk gewoon livestreams gehad. Dan had John de Mol als een hondje met hangende pootjes de livestreams aangeslingerd vanwege de slechte kijkcijfertjes.
Zou je misschien op willen houden met het gebruik van 1/2 als je refereert aan transgenders? Het kan kwetsend zijn. Ik ga ervan uit dat je volwassen en empathisch genoeg bent om hiermee rekening te houden. Thanks alvast!quote:Op zondag 11 augustus 2024 18:26 schreef 5thencounter het volgende:
Robert is de Edelfigurant, de Eeuwige NétMisgrijper na weer een succesrally.. die blijft echt wel![]()
Max&Ro zijn nog lang niet klaar met Kleffen&beffen die blijven ook wel
Sjelsie De Saaikut mag met de ton snel naar haar ½Vriendje buiten, zij doet in de Loods alleen maar MooiZitten
Neequote:Op zondag 11 augustus 2024 19:29 schreef Cosima het volgende:
[..]
Zou je misschien op willen houden met het gebruik van 1/2 als je refereert aan transgenders? Het kan kwetsend zijn. Ik ga ervan uit dat je volwassen en empathisch genoeg bent om hiermee rekening te houden. Thanks alvast!
Dat is een aanname van een onbenullige website wat totaal niet op de hoogte is van de stand van zaken bij RTL en de mogelijke overname van DPG, dus dit is een ordinaire clickbait. BB is met streams, altijd zo geweest en zal altijd zo blijven. Of het stopt, zo werkt dat.quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:45 schreef Yasmin__x het volgende:
Als je het een 'kuttopic' vindt waarom reageer je dan. Respecteer elkaars mening of ga lekker wieberen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:59 schreef Cosima het volgende:
mod edit *****Nu weten we wel dat er geen streans zijn en we veel dingen missen. Get over it. En dat extreem wantrouwende gezeik op die febo. Kijk gewoon en slik het als zoete koek en heb het over deelnemers hier of kijk gewoon niet als het je allemaal zo stoort.
Nou dat gezegd hebbende, wat is die Robert toch een vreselijke man. Zo'n oude zuurpruim, echt hij vertegenwoordigt mannelijke boomers en alles wat er mis is met hun. En dan die gore bijnaam voor Jason, vleespet..zo fucking kinderachtig. En dan dat stomme geroddel over dat klefpaar. Bespreek het gewoon met ze, misschien willen ze er best rekening mee houden. En als ie dan betrapt wordt op zn geroddel weet hij het weer zo te draaien dat hij niks verkeerds doet. Terwijl je gewoon fucking sneu bent als je gaat lopen turven hoe vaak iemand iets doet waar je je aan ergert maar nooit het gesprek aan gaat.
Jason vind ik verder echt heel kut en nep. Geweldige montage met die lach haha. Sowieso kunnen ze die twee oudjes ook mooi monteren. Vind het bijna zielig. Jason lult ook de hele tijd dat hij Fatima niet aantrekkelijk zou vinden terwijl zij ver bovsn zijn League is en haar 100% gewoon zou doen als hij de kans kreeg.
Ik hoop heel erg dat Chelsea de ton wint. Ze lijkt me echt een lieve meid.
Ik hoop dat Serena een keer op dondert. Ben daar wel klaar mee.
Zie bij EJVJL en De Bondgenoten een vergelijking met BB.quote:Op maandag 12 augustus 2024 02:35 schreef freaky40 het volgende:
Het is ook geen RLS, het is een reality/gameshow. Dat was EJVJL ook maar dat mocht het predicaat RLS nog wel dragen want streams.
SPOILER: Spoiler dus..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 12 augustus 2024 14:48 schreef KinKiJan het volgende:
Door de insta promo weten we al dat er nog iemand vrijwillig vertrekt deze weekSpannende informatie , niet al teveel keus welke twee blijvenSPOILER: Spoiler dus..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kijk het altijd terug, want de reclameblokken zijn het niet waard. Ik merk ook dat ik de laatste tijd vaker hele stukken van de afleveringen skip doordat ze de halve uitzending focussen op een enkele niet interessante gebeurtenis en dat dan uitmelken.quote:Op maandag 12 augustus 2024 02:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind het ook heel jammer dat er geen streams zijn. Het is nu meer een spelletjesquiz met af en toe wat dagelijkse beslommeringen erbij,maar je mist gewoon wat er de rest van de dag gebeurt, mag de naam RLS niet hebben, naar mijn mening. Ik volg het nog wel, maar begint me steeds minder te boeien, komt mssn ook omdat ik de bewoners niet leuk vind, maar ook omdat het saai begint te worden i.m.o.
En minstens een kwart wordt besteed aan herhalen van het vorige, voor elke reclame spoileren, aan het eind weer spoileren voor de komende uitzending.. al met al excl alle reclame mag je blij zijn met 25min echte tvquote:Op maandag 12 augustus 2024 14:57 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik kijk het altijd terug, want de reclameblokken zijn het niet waard. Ik merk ook dat ik de laatste tijd vaker hele stukken van de afleveringen skip doordat ze de halve uitzending focussen op een enkele niet interessante gebeurtenis en dat dan uitmelken.
Robert zal inmiddels wel "recht hebben" om die Ton te mogen "hebben" na 7 maanden, zal ongetwijfeld zijn standpunt zijn.. ik ben benieuwd of zijn 3 teammaten er ook zo over denken..quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:15 schreef Soury het volgende:
Ik skip meestal een groot deel van bezoek en video gesprekken. Ik lees hier eigenlijk nooit bijnamen weet niet waar dat vandaan komt.![]()
En...... als Robert niet wint kan ik weer een maandje van hem genieten.
Denk niet dat hij het van die drie moet hebben.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Robert zal inmiddels wel "recht hebben" om die Ton te mogen "hebben" na 7 maanden, zal ongetwijfeld zijn standpunt zijn.. ik ben benieuwd of zijn 3 teammaten er ook zo over denken..
Vraag me af of die veel stemmen krijgen buiten hun bondje, denk dat ze het dan eerder Chelsy gunnen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:57 schreef freaky40 het volgende:
Denk niet dat hij finale gaat spelen Robert. Denk Max met Rowena.
Ik denk niet dat Klef&Bef elkaar uit Het Paradijs waar alles gratis is gaan stemmen :quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:57 schreef freaky40 het volgende:
Denk niet dat hij finale gaat spelen Robert. Denk Max met Rowena.
Disney+ geloof ikquote:Op maandag 12 augustus 2024 18:39 schreef wolffie het volgende:
Even iets anders, weet iemand waar prison break te zien is? Via Google kom ik op disney+ en netflix amerika
Wie heeft abbo op disney en wil ff kijken of het erop zit nu.
Bedankt
Even gekeken, staat op Disney (5 seizoenen)quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:39 schreef wolffie het volgende:
Even iets anders, weet iemand waar prison break te zien is? Via Google kom ik op disney+ en netflix amerika
Wie heeft abbo op disney en wil ff kijken of het erop zit nu.
Bedankt
Bedankt 😁quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Even gekeken, staat op Disney (5 seizoenen)
quote:Op maandag 12 augustus 2024 16:15 schreef Soury het volgende:
Ik skip meestal een groot deel van bezoek en video gesprekken. Ik lees hier eigenlijk nooit bijnamen weet niet waar dat vandaan komt.![]()
En...... als Robert niet wint kan ik weer een maandje van hem genieten.
Mag wel met zijn, dat gun ik haar wel.quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
Gôh.. Sjelsie gaat weg.. met of zonder ton![]()
[ afbeelding ]
Doe even normaalquote:Op maandag 12 augustus 2024 00:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als je het een 'kuttopic' vindt waarom reageer je dan. Respecteer elkaars mening of ga lekker wieberen.
Jup.. die andere 3 mogen spontaan oprottenquote:Op maandag 12 augustus 2024 19:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mag wel met zijn, dat gun ik haar wel.
Of goedkoop vet.quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
Ze heeft wel een dikke kop gekregen... het leven is goed in de Loods![]()
[ afbeelding ]
Vooraf zoals altijd moeten ze al vertellen aan achter op wie ze stemmen, en dan zal de rij zo worden neergezet dat het tot de laatste spannend blijft.quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
Sjie... "zeg gewoon hardop Robert"
Jahh.. dat vieze kereltje is gedwongen nog een maand te kleffen&beffen met Ro.. perfectquote:Op maandag 12 augustus 2024 19:55 schreef spapaars het volgende:
Ik vind die Max een naar en rancuneus mannetje.
Een koppeltje willen ze graag houden, love-liners.quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
Sjie verklapte de stemming al.. Robert mag het gaan proberen
[ afbeelding ]
Bijzonder leuk is wel dat niemand het aan Rowena gunt![]()
Dat was dus fout 🤣quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
Sjie verklapte de stemming al.. Robert mag het gaan proberen
[ afbeelding ]
Bijzonder leuk is wel dat niemand het aan Rowena gunt![]()
Ik hou hier wel van 🤣quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja over stemmingen verzieken.. zelfs haar bondgenootje Sjie wis het niet
[ afbeelding ]
Dat is al zowat oud nieuws van weken geleden.. blijkbaar is er nog niets aan de handquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:06 schreef Dotteke het volgende:
Hoorde net dat de vader van ??? Jn een euthanasie procedure zit. Snap echt niet dat iemand dit spel gaat doen en je de laatste tijd met je vader niet hebt
Was net in de uitzending. Ik had het nog niet gehoord.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is al zowat oud nieuws van weken geleden.. blijkbaar is er nog niets aan de hand
Het wordt uitgemolken.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was net in de uitzending. Ik had het nog niet gehoord.
A zo zo zie je maar dat ik niet echt goed kijk want hoorde het nu voor het eerstquote:
Nee de slimste hollen in Dag-1 gelijk naar hun afgesproken kleurtje, alleen de trage worden automatisch Team Sukkelsquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:22 schreef Chanel5 het volgende:
Krijgen wij een rookie??? ik dacht dat je zelf moest kiezen maar zal allemaal wel weer gescript zijn.
Tsjernobyl is iets met een bom ofzo.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
Weten ze alweer meer dan wij?
[ afbeelding ]
Eigenlijk is het 1 grote komedie.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
Grappig.. dat Robert en Sjelsie al stonden te darten.. gôh wat toevallig dat het ook een finale spel is
Dat werd al gezegd na de stemmingquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
Grappig.. dat Robert en Sjelsie al stonden te darten.. gôh wat toevallig dat het ook een finale spel is
[ afbeelding ]
Ohhw, die heb ik gemist blijkbaar.. jaja dat het wel allemaal eerlijk gaatquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:37 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Dat werd al gezegd na de stemming
Ja ze mag weg, ze deed daar toch niets bijzonders meer, en als Max wint, wat ik wel verwacht gaan er 2 naar huis, en dat is lekker.. 4 Nieuwe.. 1 Oudje. 1 Homo, 1 MooiBoy voor Ro en 1 met verpichte " Allerei issues"quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:54 schreef wolffie het volgende:
Hähahaha het is een grote fakeshow geworden, maar ik gun het chelsea😋
Sjelsie en haar ½dooie ZieligeGroteHertenogenEffect is uitgewerkt, en dat heeft ze goed door.. dus maar snel wegwezen.. wat ik wel raar vind is dat haar team haar die welgegeerde Ton gaat proberen mee te geven en als ze tóch al weg wil ..waarom doe je dat in godsnaam dan, wil je zelf geen ton winnen ofzo?quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:20 schreef KinKiJan het volgende:
Ik gun het Chelsea wel, maar als Max wint, gaat ie wel meteen weg, dat is ook wat waard..
Zoals in de US niet gestemd werd voor Trump maar tegen Hillary. En later met Biden dan weer meer tegen Trump, dan voor Biden. Zo stemmen ze hier liever tegen Robert/Max/Rowena dan voor Chelsea en gaat Chelsea er met de meerderheid vandoor.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjelsie en haar ½dooie ZieligeGroteHertenogenEffect is uitgewerkt, en dat heeft ze goed door.. dus maar snel wegwezen.. wat ik wel raar vind is dat haar team haar die welgegeerde Ton gaat proberen mee te geven en als ze tóch al weg wil ..waarom doe je dat in godsnaam dan, wil je zelf geen ton winnen ofzo?
Dat klinkt wel leuk zo'n een NietGunnen stem, maar je stemt mooi wel vóór een persoon.. tegen iemand stemmen kan helemaal nietquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zoals in de US niet gestemd werd voor Trump maar tegen Hillary. En later met Biden dan weer meer tegen Trump, dan voor Biden. Zo stemmen ze hier liever tegen Robert/Max/Rowena dan voor Chelsea en gaat Chelsea er met de meerderheid vandoor.
Als Sjelsie wint komt het door haar "gratis code" waar ze niets voor hoeven doenquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:47 schreef freaky40 het volgende:
Chelsea die hulp krijgt van Serena bij Topo, de lamme helpt de blinde. Ik denk dat Max die ton pakt maar voor het verhaal is het leuker dat Chelsea hem pakt. Robert mag nog niet weg van de Febo dus daarom moest Bo op Max gaan, dat weet Robert misschien ook wel maar speelt even mee.
Die Beau gaat weer een cyclus profiteren, is niet weg te branden die idioot. Ik zou als ik Diederik was lekker in een bondje gaan met Robert en Jason en Fatima. Dan heb je wel een sterk bondje.
De nieuwe deelnemers worden er niet veel, als het goed is maar 1 weg of 2. Dus maar 3 nieuwe.
Dat is het punt inderdaad, doordat je zo tegen iemand bent, kies je voor degene die niet die ander isquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat klinkt wel leuk zo'n een NietGunnen stem, maar je stemt mooi wel vóór een persoon.. tegen iemand stemmen kan helemaal niet
quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is het punt inderdaad, doordat je zo tegen iemand bent, kies je voor degene die niet die ander is
Niet bij elkaar in het bondje zitten kan wel al een hoop irritaties schelen. Het scheelt ook dat het hier maar 4 weken is, en niet 4 hele jaren.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]Nix gunnen, maar er wel 4 weken mee verder moeten is ook TV maken ja
Al die Kleffers&Beffers die daar binnen ontstaan leven buiten zoiezo al nooit lang, dat scheelt weer.. ik ben wel benieuwd hoe lang Sjelsie het straks gaat volhouden met haar aggresief jaloerse ½Vriendje buiten.. maar dat is in een ander Topicquote:Op maandag 12 augustus 2024 22:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Niet bij elkaar in het bondje zitten kan wel al een hoop irritaties schelen. Het scheelt ook dat het hier maar 4 weken is, en niet 4 hele jaren.
quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Dit bedoel ik dus. De een zegt iets wat niet klopt en de ander lult gelijk mee. Helft van dit topic bestaat uit onjuiste statements gebracht als harde feiten..fucking irritant. Snap ook gewoon niet hoe dat kan? Ik heb de afgelopen afleveringen met een schuin oog gekeken en zelfs ik weet dat er eerst werd vermeld dat ze in de finale gaan darten en dat daarna Chelsea en Robert gingen oefenen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Eigenlijk is het 1 grote komedie.
We worden zwaar in de maling genomen.
Ik ga ademloos uitkijken naar al je keiharde "feiten" over het vervolg van de Bondgenotenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:28 schreef Cosima het volgende:
[..]
[..]
Dit bedoel ik dus. De een zegt iets wat niet klopt en de ander lult gelijk mee. Helft van dit topic bestaat uit onjuiste statements gebracht als harde feiten..fucking irritant. Snap ook gewoon niet hoe dat kan? Ik heb de afgelopen afleveringen met een schuin oog gekeken en zelfs ik weet dat er eerst werd vermeld dat ze in de finale gaan darten en dat daarna Chelsea en Robert gingen oefenen.
Ik wist het niet tot jij dat nu vertelde.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo zo zie je maar dat ik niet echt goed kijk want hoorde het nu voor het eerst
Hoe dan ook, weinig reality en veel soap.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:28 schreef Cosima het volgende:
[..]
[..]
Dit bedoel ik dus. De een zegt iets wat niet klopt en de ander lult gelijk mee. Helft van dit topic bestaat uit onjuiste statements gebracht als harde feiten..fucking irritant. Snap ook gewoon niet hoe dat kan? Ik heb de afgelopen afleveringen met een schuin oog gekeken en zelfs ik weet dat er eerst werd vermeld dat ze in de finale gaan darten en dat daarna Chelsea en Robert gingen oefenen.
Dat ze Beau dan maar meeneemt. Met Diederik en Sam beiden weg is alleen Floris nog z'n loopjongen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 17:50 schreef freaky40 het volgende:
Lees op lovereality.nl dat ook Sam denkt aan een vertrek, dat zouden er dus zomaar 4 nieuwe kunnen zijn als het mee zit en Max wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |