Een gehuurde linksback en een serieus alternatief voor Stengs en je bent al heel ver in ieder geval, ideaal gezien nog een versterking op de plekken van Zerrouki en Nieuwkoop. Bij PSV moeten er ook nog minimaal twee verdedigers bij overigens.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er komt natuurlijk nog het nodige bij maar nee, dit kan niet meestrijden met PSV om de titel een seizoen lang. Maar een simpel programma eerst dus Te Kloese heeft nog wat tijd.
Welnee, AZ gaat het misschien wel heel goed doen en FC Twente deed vorig seizoen ook lang mee in het kielzog van Feyenoord. Ajax zal ongetwijfeld ook een beter seizoen gaan draaien.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je overschat het niveau van de andere ploegen in de Eredivisie dan echt gigantisch.
En het gaat natuurlijk ook geen maanden duren om 'het systeem' onder de knie te krijgen joh.
“Het is een proces waar we met zijn allen hard voor werken en we zullen met een tactiek aantreden om Willem II te verslaan, maar ik ben overtuigd dat deze groep al kan gaan presteren.”quote:
Dank je wel voor je bijdragequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je overschat het niveau van de andere ploegen in de Eredivisie dan echt gigantisch.
En het gaat natuurlijk ook geen maanden duren om 'het systeem' onder de knie te krijgen joh.
We gaan geen vervanger voor Stengs halen aangezien we Lingr defenitief hebben overgenomenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een gehuurde linksback en een serieus alternatief voor Stengs en je bent al heel ver in ieder geval, ideaal gezien nog een versterking op de plekken van Zerrouki en Nieuwkoop. Bij PSV moeten er ook nog minimaal twee verdedigers bij overigens.
Maar we kunnen ook nog spelers verliezen natuurlijk. En de generale repetities met dit systeem baarden mij wel enige zorgen.
Ja want AZ en Twente hebben sensationeel ingekocht en bij Ajax loopt ook alles weer op rolletjesquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:40 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
We gaan het zien
[..]
Makkelijk 2e? Het zal minstens een paar maanden duren voordat je het nieuwe systeem onder de knie hebt.
In de tussentijd zal je veel punten morsen
Snap niet waar die optimisme op gebaseerd is eerlijk gezegd
Ik denk dat Santi, David, Calvin, Quinten en consorten het voetballen verleerd zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:58 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja want AZ en Twente hebben sensationeel ingekocht en bij Ajax loopt ook alles weer op rolletjes
Boven Ajax eindigen moet wel lukken, zelfs met de middelmaat die we hebbenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:58 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja want AZ en Twente hebben sensationeel ingekocht en bij Ajax loopt ook alles weer op rolletjes
Niet iedereen is even bevlogen als Arend Martijn, helaas.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:04 schreef Caland het volgende:
Ik ga geen vast volger worden van de persconferenties van Priske ben ik bang
Nu heb je centraal achterin natuurlijk wel hele goede spelers rondlopen, dus je zou zeggen dat het op termijn goed moet komen. Al verwacht ik nog wel een vertrek van Hancko of Geertruida.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Met die open huis strategie van Priske kun je per ongeluk echt weleens tegen een zeperd aanlopen tegen een laagvlieger hoor, vrees ik althans (al ga ik gewoon uit van een dikke overwinning tegen Willem).
'Openhuisstrategie' vind ik ook zo'n heftige term. Waar slaat dat weer op?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Nu heb je centraal achterin natuurlijk wel hele goede spelers rondlopen, dus je zou zeggen dat het op termijn goed moet komen. Al verwacht ik nog wel een vertrek van Hancko of Geertruida.
Priske vindt iets?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:10 schreef Caland het volgende:
Priske vindt het formatiegelul in Nederland enorm vermoeiend. Daar het altijd een vloeiend geheel is
De afstemming in de verdediging is nog niet optimaal = openhuisstrategie, blijkbaar. (lol)quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
'Openhuisstrategie' vind ik ook zo'n heftige term. Waar slaat dat weer op?
Weet ik niet, komt dan ook niet van mij.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
'Openhuisstrategie' vind ik ook zo'n heftige term. Waar slaat dat weer op?
Een van de grootste fenomenen op het defensieve middenveld in de Eredivisie vertrekt, en de rest is geschiedenis.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De afstemming in de verdediging is nog niet optimaal = openhuisstrategie, blijkbaar. (lol)
Alsof het inherent aan deze tactiek en speelwijze is dat het open huis achterin is. Wat een onzin.
Jezus wat ben jij weer vervelend.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Priske vindt iets?
Bijzonder
Ik vind een vervanger voor Nieuwkoop eigenlijk belangrijker dan een back-up voor Stengs.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een gehuurde linksback en een serieus alternatief voor Stengs en je bent al heel ver in ieder geval, ideaal gezien nog een versterking op de plekken van Zerrouki en Nieuwkoop. Bij PSV moeten er ook nog minimaal twee verdedigers bij overigens.
Maar we kunnen ook nog spelers verliezen natuurlijk. En de generale repetities met dit systeem baarden mij wel enige zorgen.
Voor wie geen Feyenoord One heeft, Steven Berghuis legt het vanaf 1:35 kort uit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:10 schreef Caland het volgende:
Priske vindt het formatiegelul in Nederland enorm vermoeiend. Daar het altijd een vloeiend geheel is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker terecht om je weer op mij te focussen. Stel je niet zo aan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij weer vervelend.
Als Stengs uitvalt ligt wel zo’n beetje je hele aanvalsspel plat en hij is best vaak geblesseerd. Vind ik aardig cruciaal eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:17 schreef Haringkop het volgende:
Ik vind een vervanger voor Nieuwkoop eigenlijk belangrijker dan een back-up voor Stengs.
Ik snap deze hetze totaal niet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Priske vindt iets?
Bijzonder
Onder Slot hebben we het vaak genoeg lastig gehad tegen dit soort ploegen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:19 schreef Caland het volgende:
In de eredivisie zitten alleen maar goede teams
-Brian Priske, 09-08-2024
Het was een ietwat flauwe opmerking van mij (alhoewel ik zo’n gestrekt been nogal onnodig vond) maar waar ik op doel is dat Priske imo heel erg voorzichtig praat, weinig zijn echte mening durft te geven en dus veel in nietszeggende oneliners vervalt. Ik ben echt niet de enige die dat opmerkt hoor. Dat hij dus een keer zich ergens over uitspreekt viel mij wel degelijk op.quote:
Driekwart van de ruzies hier gingen toch juist over ZKA.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Sinds ZKA er niet meer is om ons te verenigen tegen een gemeenschappelijke vijand heerst hier een grimmige sfeer.
Brian Priske heet geen Arne Slot en heeft geen kaal bolletje, meer zit erniet achter.quote:
Gast, het gros van de trainers--ook in de top--heeft geen zin in deze persconferenties.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was een ietwat flauwe opmerking van mij (alhoewel ik zo’n gestrekt been nogal onnodig vond) maar waar ik op doel is dat Priske imo heel erg voorzichtig praat, weinig zijn echte mening durft te geven en dus veel in nietszeggende oneliners vervalt. Ik ben echt niet de enige die dat opmerkt hoor. Dat hij dus een keer zich ergens over uitspreekt viel mij wel degelijk op.
Dit is echt pure onzin weer, wat mij betreft in ieder geval. Ik was heel positief en nu een tikje minder, maar het is nog veel te vroeg om ook maar een conclusie te trekken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Brian Priske heet geen Arne Slot en heeft geen kaal bolletje, meer zit niet achter.
De arme man stond voordat hij was begonnen al met 0-10(hihaho) achter en krijgt van veel supporters geen enkele kans.
Ik heb het ook niet eens specifiek over users hier, dat valt relatief gezien nog wel mee qua kritiek inderdaad.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is echt pure onzin weer, wat mij betreft in ieder geval. Ik was heel positief en nu een tikje minder, maar het is nog veel te vroeg om ook maar een conclusie te trekken.
Dat weet ik ook wel hoor, ik heb ook al vaker gezegd dat Arne mij verwend heeft. Dat gezegd hebbende het is wel een flinke transitie voor mijquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:31 schreef bbuddybb het volgende:
Gast, het gros van de trainers--ook in de top--heeft geen zin in deze persconferenties.
Arond die veertig minuten lang oreert tijdens de persconferentie voorafgaand aan de wedstrijd is een van de zeldzame uitzonderingen.
Ja ik snap wel waar het vandaan komt, maar ik had het van user Gurney niet verwacht. Ik heb het idee dat Priske over heel veel dingen iets vindt, maar hij in z'n eerste maanden in Nederland niet teveel mensen tegen zich in het harnas wil jagen. En dan spreekt ie ook nog in z'n 2e taal. Dus komt ie met vrij veilige uitspraken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Brian Priske heet geen Arne Slot en heeft geen kaal bolletje, meer zit niet achter.
De arme man stond voordat hij was begonnen al met 0-10(hihaho) achter en krijgt van veel supporters geen enkele kans.
Maar dat zie je ook heel goed.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja ik snap wel waar het vandaan komt, maar ik had het van user Gurney niet verwacht. Ik heb het idee dat Priske over heel veel dingen iets vindt, maar hij in z'n eerste maanden in Nederland niet teveel mensen tegen zich in het harnas wil jagen. En dan spreekt ie ook nog in z'n 2e taal. Dus komt ie met vrij veilige uitspraken.
Als je dat belachelijk gaat maken zie ik daar een negatieve houding tegenover onze nieuwe trainer in die in meer posts terugkomt.
Vind het wel mooi hoe ZKA voor eigen ego en gewin transfers voor Feyenoord weet te verzieken met flopartikelen en hoe iedereen daar (terecht) boos op wordt. Om vervolgens te doen alsof hij de slachtoffer isquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Sinds ZKA er niet meer is om ons te verenigen tegen een gemeenschappelijke vijand heerst hier een grimmige sfeer.
Tja, ik hou gewoon niet zo van het demagogen gedoe, zeker als je zo snel een best wel grote wijziging doorvoert van de vorige succesvolle trainer en het de eerste wedstrijden defensief zorgwekkend slecht staat, vind ik toch dat je iets meer mag doen om je keuzes te verantwoorden dan wat oneliners over het proces.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja ik snap wel waar het vandaan komt, maar ik had het van user Gurney niet verwacht. Ik heb het idee dat Priske over heel veel dingen iets vindt, maar hij in z'n eerste maanden in Nederland niet teveel mensen tegen zich in het harnas wil jagen. En dan spreekt ie ook nog in z'n 2e taal. Dus komt ie met vrij veilige uitspraken.
Als je dat belachelijk gaat maken zie ik daar een negatieve houding tegenover onze nieuwe trainer in die in meer posts terugkomt.
Snap sowieso niet wat men wil. Ze vinden hem te veilig in zijn antwoorden bij interviews. Maar vinden wel dat die complete schijt heeft door een totaal andere formatie te hanteren.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan niet zoveel met de resultaten van die oefenwedstrijden. Maar dat komt denk ik ook omdat ik ze niet gezien heb.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja, ik hou gewoon niet zo van het demagogen gedoe, zeker als je zo snel een best wel grote wijziging doorvoert van de vorige succesvolle trainer en het de eerste wedstrijden defensief zorgwekkend slecht staat, vind ik toch dat je iets meer mag doen om je keuzes te verantwoorden dan wat oneliners over het proces.
Ik hoop natuurlijk dat Priske een groot succes gaat worden, en ik denk dat het tactisch heel goed kan werken, 3-4-3 spelen. Maar ik vind hem het vooralsnog niet zo verstandig aanpakken, wat de Eredivisie ons vorig seizoen heeft geleerd is dat je razendsnel klaar moet staan.
Het is juist precies die tegenstelling die mij dwarszit eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:59 schreef CR7 het volgende:
[..]
Snap sowieso niet wat men wil. Ze vinden hem te veilig in zijn antwoorden bij interviews. Maar vinden wel dat die complete schijt heeft door een totaal andere formatie te hanteren.
Hij geeft wat standaardantwoorden en laat niet te veel in zijn kaarten kijken. Verder is het gewoon een vriendelijke en correcte man.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja, ik hou gewoon niet zo van het demagogen gedoe, zeker als je zo snel een best wel grote wijziging doorvoert van de vorige succesvolle trainer en het de eerste wedstrijden defensief zorgwekkend slecht staat, vind ik toch dat je iets meer mag doen om je keuzes te verantwoorden dan wat oneliners over het proces.
Ik hoop natuurlijk dat Priske een groot succes gaat worden, en ik denk dat het tactisch heel goed kan werken, 3-4-3 spelen. Maar ik vind hem het vooralsnog niet zo verstandig aanpakken, wat de Eredivisie ons vorig seizoen heeft geleerd is dat je razendsnel klaar moet staan.
Dat hoop ik ook, het zou heel fijn zijn. Wat dat betreft is potje vier tegen Ajax wel een heel belangrijke voor zijn eigen beeldvorming.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 16:03 schreef hhh38 het volgende:
Over het algemeen heb ik ook niets met demagogiek, maar in de positie van Priske snap ik het heel goed. Hij heeft enorme schoenen te vullen en dat weet ie. Ik denk dat ie de komende potjes gewoon wint en de kritiek wat minder wordt zodat ie gewoon zichzelf kan zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |