Een gehuurde linksback en een serieus alternatief voor Stengs en je bent al heel ver in ieder geval, ideaal gezien nog een versterking op de plekken van Zerrouki en Nieuwkoop. Bij PSV moeten er ook nog minimaal twee verdedigers bij overigens.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er komt natuurlijk nog het nodige bij maar nee, dit kan niet meestrijden met PSV om de titel een seizoen lang. Maar een simpel programma eerst dus Te Kloese heeft nog wat tijd.
Welnee, AZ gaat het misschien wel heel goed doen en FC Twente deed vorig seizoen ook lang mee in het kielzog van Feyenoord. Ajax zal ongetwijfeld ook een beter seizoen gaan draaien.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je overschat het niveau van de andere ploegen in de Eredivisie dan echt gigantisch.
En het gaat natuurlijk ook geen maanden duren om 'het systeem' onder de knie te krijgen joh.
“Het is een proces waar we met zijn allen hard voor werken en we zullen met een tactiek aantreden om Willem II te verslaan, maar ik ben overtuigd dat deze groep al kan gaan presteren.”quote:
Dank je wel voor je bijdragequote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je overschat het niveau van de andere ploegen in de Eredivisie dan echt gigantisch.
En het gaat natuurlijk ook geen maanden duren om 'het systeem' onder de knie te krijgen joh.
We gaan geen vervanger voor Stengs halen aangezien we Lingr defenitief hebben overgenomenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een gehuurde linksback en een serieus alternatief voor Stengs en je bent al heel ver in ieder geval, ideaal gezien nog een versterking op de plekken van Zerrouki en Nieuwkoop. Bij PSV moeten er ook nog minimaal twee verdedigers bij overigens.
Maar we kunnen ook nog spelers verliezen natuurlijk. En de generale repetities met dit systeem baarden mij wel enige zorgen.
Ja want AZ en Twente hebben sensationeel ingekocht en bij Ajax loopt ook alles weer op rolletjesquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:40 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
We gaan het zien
[..]
Makkelijk 2e? Het zal minstens een paar maanden duren voordat je het nieuwe systeem onder de knie hebt.
In de tussentijd zal je veel punten morsen
Snap niet waar die optimisme op gebaseerd is eerlijk gezegd
Ik denk dat Santi, David, Calvin, Quinten en consorten het voetballen verleerd zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:58 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja want AZ en Twente hebben sensationeel ingekocht en bij Ajax loopt ook alles weer op rolletjes
Boven Ajax eindigen moet wel lukken, zelfs met de middelmaat die we hebbenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:58 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja want AZ en Twente hebben sensationeel ingekocht en bij Ajax loopt ook alles weer op rolletjes
Niet iedereen is even bevlogen als Arend Martijn, helaas.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:04 schreef Caland het volgende:
Ik ga geen vast volger worden van de persconferenties van Priske ben ik bang
Nu heb je centraal achterin natuurlijk wel hele goede spelers rondlopen, dus je zou zeggen dat het op termijn goed moet komen. Al verwacht ik nog wel een vertrek van Hancko of Geertruida.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Met die open huis strategie van Priske kun je per ongeluk echt weleens tegen een zeperd aanlopen tegen een laagvlieger hoor, vrees ik althans (al ga ik gewoon uit van een dikke overwinning tegen Willem).
'Openhuisstrategie' vind ik ook zo'n heftige term. Waar slaat dat weer op?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Nu heb je centraal achterin natuurlijk wel hele goede spelers rondlopen, dus je zou zeggen dat het op termijn goed moet komen. Al verwacht ik nog wel een vertrek van Hancko of Geertruida.
Priske vindt iets?quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:10 schreef Caland het volgende:
Priske vindt het formatiegelul in Nederland enorm vermoeiend. Daar het altijd een vloeiend geheel is
De afstemming in de verdediging is nog niet optimaal = openhuisstrategie, blijkbaar. (lol)quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
'Openhuisstrategie' vind ik ook zo'n heftige term. Waar slaat dat weer op?
Weet ik niet, komt dan ook niet van mij.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
'Openhuisstrategie' vind ik ook zo'n heftige term. Waar slaat dat weer op?
Een van de grootste fenomenen op het defensieve middenveld in de Eredivisie vertrekt, en de rest is geschiedenis.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De afstemming in de verdediging is nog niet optimaal = openhuisstrategie, blijkbaar. (lol)
Alsof het inherent aan deze tactiek en speelwijze is dat het open huis achterin is. Wat een onzin.
Jezus wat ben jij weer vervelend.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 14:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Priske vindt iets?
Bijzonder
Ik vind een vervanger voor Nieuwkoop eigenlijk belangrijker dan een back-up voor Stengs.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een gehuurde linksback en een serieus alternatief voor Stengs en je bent al heel ver in ieder geval, ideaal gezien nog een versterking op de plekken van Zerrouki en Nieuwkoop. Bij PSV moeten er ook nog minimaal twee verdedigers bij overigens.
Maar we kunnen ook nog spelers verliezen natuurlijk. En de generale repetities met dit systeem baarden mij wel enige zorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |