jij bent meestal wel kalm en dropt hier en daar wat herinneringen en wijshedenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 00:49 schreef stokj het volgende:
[..]
En waarom wordt ik geassocieerd met een olifant?
jij bent een vingerdierquote:
Ik zie dit wel, ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik ben een gorilla
[ afbeelding ]
quote:
jij bent een witte neushoornquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben benieuwd welk dier ik ben
Zeg je nu dat ik bijna uitgestorven ben?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jij bent een witte neushoorn
[ afbeelding ]
jij bent een paardquote:
nou er is er maar 1 van jou ik zie het somber inquote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik bijna uitgestorven ben?
Dat is het lot dan van mijn soort. RIP aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nou er is er maar 1 van jou ik zie het somber in
Ferrari!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jij bent een paard
[ afbeelding ]
truequote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jij bent een ezel
[ afbeelding ]
ezels zijn coole dierenquote:
jij bent een groene leguaanquote:Op woensdag 7 augustus 2024 12:28 schreef schommelstoel het volgende:
Nu ben ik toch ook wel nieuwsgierig wat ik ben in de ogen van die majestueuze Gorilla
Ik vind deze eigenlijk wel schattig.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jij bent een gewone vampier
[ afbeelding ]
De Ezel wordt vaak geassocieerd met domheid, maar dat is onterecht. Hij is bijzonder intelligent en voorzichtig. De Ezel is eigenzinnig: hij doet niets wat hij niet wil doen. Is echter eenmaal zijn vertrouwen gewonnen, dan is hij vriendelijk en volgzaam en sluit hij soms vriendschappen voor het leven. De Ezel maakt zich graag nuttig. Hij is erg sterk en heeft een goed uithoudingsvermogen. Hij leeft in groep en is vaak erg actief en levendig.quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:27 schreef FlippingCoin het volgende:
@:bosbeetle is een gestreepte springspin
[ afbeelding ]
Ik ben supergoed in het terughalen van goud.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:23 schreef FlippingCoin het volgende:
@:pharkus is een golden retriever
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:21 schreef Bosbeetle het volgende:
Terwijl we wachten op flippingcoin ONZ / Ik bepaal hier welk dier je niet bent
jij bent een dolfijnquote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:11 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik vind dat je er erg mooie plaatjes bij zoekt elke keer![]()
Nou zeg het maar dan. Indien mogelijk met toelichting.
jij bent een cheetaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben benieuwd.
Stokstaartje @:kaneelstokje wees mij op jouw gave.
jij bent een zwaardvisquote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:18 schreef Klepper272 het volgende:
Haha, leuk topic![]()
En ja, ik ben nu ook wel een beetje nieuwsgierig
jij bent een alpacaquote:Op woensdag 7 augustus 2024 16:27 schreef Marsenal het volgende:
Ik hoop dat ik een interessant dier ben Flip!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |