Doe jij je gorilla als UI dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:34 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik stel voor dat iedereen zijn dier als UI neemt.
Zou bij jou toch al duidelijk moeten zijn.quote:
Tegenwoordig kan alles.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Zou bij jou toch al duidelijk moeten zijn.
Nice, thanks man!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 11:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jij bent een vingerdier
[ afbeelding ]
zo cutequote:Op woensdag 7 augustus 2024 21:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij bent een egel
[ afbeelding ]
jij bent een gaffelbokquote:
jij bent een bonoboquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:15 schreef devzero het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd wat voor soort dier @:flippingcoin mij vindt
jij bent een atlasvlinderquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:16 schreef Sally het volgende:
nou, dan sluit ik ook maar aan in de rij
jij bent een tarantulaquote:
jij bent een walrusquote:
@Starflyer is een poolvosquote:Op woensdag 7 augustus 2024 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ben trouwens ook wel benieuwd welk dier @:Starflyer is volgens jou (heel graag weer met een kleine uitleg)
jij bent een bergduivelquote:
jij bent een blauwkeelaraquote:Op donderdag 8 augustus 2024 00:00 schreef Seven. het volgende:
Pick me!
Edit: Hehe, als je nou met een pitbull aan komt zetten, dan zoek ik je op met de logé van m'n buurvrouw.
omdat egeltjes kleine balletjes zijn die vriendelijk rond huppelen(tenzij je bijvoorbeeld een naaktslak bent dan zijn ze niet zo vriendelijk)quote:
Oohh! Mooiquote:Op donderdag 8 augustus 2024 10:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jij bent een atlasvlinder
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |