quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inruilen bij de Bolk supermarkt voor korting op volkoren puntjes
Ja ik heb voor de komende tijd genoeg te etenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inruilen bij de Bolk supermarkt voor korting op volkoren puntjes
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Raar om jullie door elkaar te halen. De ene is een hele gekke/rare vogel en de ander noemt zich Kissingbird![]()
Volgens velen zijn die bevorderend voor de stoelgangquote:
Armoede en honger zijn er niks bijquote:
En andersquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
Eens kijken of Delhaize weer een klungel zal sturen die boodschappen laat vallen.
auwww verkopen ze die alleen bij de Jumbo?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb mn popcorn-ijsjes moeten achterlaten![]()
En hier is geen jumbo
Superschijtquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens velen zijn die bevorderend voor de stoelgang
Nou, het was wel Jumbo eigen merk geloof ikquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
auwww verkopen ze die alleen bij de Jumbo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶
Rode biet overledenquote:
Vezelrijke hopen schijnen goed te zijn voor de bemesting van de voortuin van de buufquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou, het was wel Jumbo eigen merk geloof ikDie hebben ze idd niet bij de AppieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou, het was wel Jumbo eigen merk geloof ikkan zijn dat een andere super het ook heeft in hun eigen merk assortiment..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Soms hebben ze dan hetzelfde maar van hun eigen huismerkquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die hebben ze idd niet bij de Appie
jaaa spuit 11 momentquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Soms hebben ze dan hetzelfde maar van hun eigen huismerk
Weet ik, maar er stond eenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Soms hebben ze dan hetzelfde maar van hun eigen huismerk
Ja dit dus.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kan zijn dat een andere super het ook heeft in hun eigen merk assortiment..
Over wie gaat dit?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:34 schreef MizzezAmy het volgende:
Sorry sorry, ik zat in de auto, zoals ik ook al had aangekondigd.
[..]maar ik mis de hihi
[..]
blij dat jij me niet vergeten bent, zoals @:maily!
Volgens mij heeft ze me al vaker met @:Kissingbird verward
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |