Nog even eentje erin zou fijn zijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:31 schreef kilon het volgende:
Met minder dan 3 minuten kan je het bijna rustig uit gaan spelen
Donequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog even eentje erin zou fijn zijn
that's what she saidquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog even eentje erin zou fijn zijn
4-0 genotquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Spanje choked zichzelf wel naar een verlies.
Dat lijkt me geen waterpolouitslag.quote:
Dan is 10-7 winnen niet voldoende….quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:20 schreef TheVulture het volgende:
Als je de halve finale haalt moet het wel een pak beter in ieder geval
11-7?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:36 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dan is 10-7 winnen niet voldoende….
[…]
Het strand ligt vaak wel aan het water.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar ineens bij in een waterpolo topic
Omdat ik weet dat dat ergens hierna is vanmiddag.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar ineens bij in een waterpolo topic
Zal in de jeugd vast wel mogelijk zijn. Maar daar is het dan eerder 8-0 oid.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen waterpolouitslag.
Voor wie ga je juichen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Denk dat Spanje meer kans heeft tegen de VSquote:
Haten op tafeltennisquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:43 schreef kilon het volgende:
Er is tot 5 uur echt helemaal niks behalve tafeltennis.
Jeetje. 16 hele minuten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:43 schreef kilon het volgende:
Sow, hoe moeten we deze tijd doorkomenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:43 schreef kilon het volgende:
Doei hèquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:56 schreef Jane het volgende:
Gewonnen
Het niet-kijken heeft weer gewerkt. Maar ja, nu kan ik steeds minder sporten live kijken.![]()
Ik heb beachvolleybal op staan.quote:
Halverwege de eerste set weggezapt, dus aan mij heeft het niet gelegen.quote:
Eerste set werd het 22-20 na een prachtige comebackquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Halverwege de eerste set weggezapt, dus aan mij heeft het niet gelegen.
Wel fijn dat Nederland niet de enige is dit toernooiquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:25 schreef Szura het volgende:
Ik zie USA alleen maar prutsen voor de kool
Zit echt totaal geen creativiteit in dat team. Nederland had dit beter gedaan, maar daar is het afmaken weer een dingetje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:35 schreef Szura het volgende:
Die Hongaren konden alleen maar schoten van afstand lossen, VS hield ze erg ver van de kool
Waarom wil jij voor brons tegen Amerika?quote:
Ik gun jou een tweede winst van Spanje op Amerika.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom wil jij voor brons tegen Amerika?
Eensquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:38 schreef Nattekat het volgende:
Verder als fan van de sport wil ik gewoon een land anders dan VS dat goud pakt. Hoe eerder dat team uitgeschakeld kan worden hoe beter.
Nolk!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:14 schreef Nattekat het volgende:
Voorspelbare organisatoren zijn voorspelbaar.
Donderdag om 14:35 is het tijd voor het oprollen van de paellabakkers.
Gewichtjes tillen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:03 schreef Salina het volgende:
Dit is wel zo goed als gespeeld. Snel naar de finale van DUI-FRA handbal. Net zo spannend als vanmorgen Spa-Egy.
Wat?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:31 schreef wdn het volgende:
NL zal beter moeten spelen dat tegen Italie
Al besproken.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:32 schreef Salina het volgende:
Spanjolen zingen niet mee.
Dit is gespeeld allen.
het duurde erg lang voor de eerste goal gemaakt werdquote:
Spanje 1,92, Nederland 2,32quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:35 schreef TAmaru het volgende:
als niet-kenner, hoeveel kans hebben onze waterpooltjes?
Terugboren.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:36 schreef Salina het volgende:
Er wordt geboord boven mij.
Hele middag.
![]()
Tandarts boven je komen wonen?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:36 schreef Salina het volgende:
Er wordt geboord boven mij.
Hele middag.
![]()
Ze zijn een appartement aan het verbouwen voor de volgende die er in komt, dus misschien wordt het wel een tandarts ja! (denk het niet)quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tandarts boven je komen wonen?
ok, ik ga wat anders doenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:36 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Spanje 1,92, Nederland 2,32
Dit is dus gespeeld. Viva Espanja.
quote:
Jaquote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:42 schreef Naesala_1981 het volgende:
Is er een wedstrijd voor brons? Of is het bij verlies automatisch brons?
Nee, ze kunnen nog 4e worden.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:42 schreef Naesala_1981 het volgende:
Ja. Nee.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:42 schreef Naesala_1981 het volgende:
Helaas. Ze hebben niet naar je geluisterd.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:43 schreef BillDauterive het volgende:
Heel goed. 3-1. Op naar 3-2 en dan 3-3.
Is dat meer of minder ernstig dan typisch Deens of typisch Egyptisch?quote:
1-4, 1 april, goed getimedquote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Nederland in 1572 zo had verdedigd was de Hertog van Alva nooit zijn bril kwijtgeraakt.
Dit is een 11/10 op de schaal van typischquote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:44 schreef Salina het volgende:
[..]
Is dat meer of minder ernstig dan typisch Deens of typisch Egyptisch?
Op de schaal van typisch zeg maar?
Kunnen we dit nog goedmaken?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:45 schreef GotenSSJ het volgende:
Pieter, neem je rotzooi mee. 5 goals tegen al, ga weg
Dan hoef je er nog geen 5 tegen te krijgen met nog 2 minuten te gaan (in het 1ste kwart)quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spanje staat dit hele toernooi al op punt en Nederland, ja, niet.
De eerste pannenkoeken zijn voor de kinderen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:47 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Die Spanjolen zijn gewoon met krachten aan het smijten later in de wedstrijd gaan we erop en erover!
Nee, ik had 3-1 voor Spanje verwacht na 1 kwart, 6-1 is wel heel extreem.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dan hoef je er nog geen 5 tegen te krijgen met nog 2 minuten te gaan (in het 1ste kwart)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zijn natuurlijk geweldig geprepareerd door de opvolger van Dr. Fuentes. Dit is gespeeld.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:47 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Die Spanjolen zijn gewoon met krachten aan het smijten later in de wedstrijd gaan we erop en erover!
Geen mental midgets deze dames?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Commentatoren hebben er nog hoop in, de mentaal ijzersterke Nederlanders hebben zeer veel veerkracht.
Nee want de pizzabakkers zijn opgerold.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:49 schreef Nebelwerfer het volgende:
Is dit de domste tt van het jaar?
Waarom? We hebben de Italiaansen de vorige wedstrijd toch ook opgerold?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:49 schreef Nebelwerfer het volgende:
Is dit de domste tt van het jaar?
Ik zit op werk, kan niet kijken, wilde hier meejuichen, maar het valt tegen geloof ikquote:
In het verleden behaalde resultaten etc. etc.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom? We hebben de Italiaansen de vorige wedstrijd toch ook opgerold?
Empanadabakkers.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:51 schreef 3rr0r het volgende:
Denken dat Spanjaarden worden aangeduid als pizzabakkers
Naja, die heeft ook helemaal niets tegen gehouden, dus je kan het op z'n minst proberenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:51 schreef WAvanBuren het volgende:
De keepert wordt geslachtofferd…ok.
Moeilijk winnen als je niet scoort.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Jullie wanhopen meestal al na 1 kwart toch, om het te jinxen?
Ja met 3-4 of zo. Maar met 1-6 lijkt het me redelijk terecht.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Van vijf goals verschil terugkomen in het waterpolo is wel een fikse cumbek hoor.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
1-6 he, geen 2-5 of 3-4quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Dit zijn potige dames hoor die geven niet bij de eerste tegenslag op.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van vijf goals verschil terugkomen in het waterpolo is wel een fikse cumbek hoor.
Ah ja, mijn post is veul dommer. Haal even landen door elkaar. Mijn welgemeende excuses, zeker aan ts !quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee want de pizzabakkers zijn opgerold.
Lijkt me handig dat de sporters zelf inderdaad niet meteen opgeven.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dit zijn potige dames hoor die geven niet bij de eerste tegenslag op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |