Haten op tafeltennisquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:43 schreef kilon het volgende:
Er is tot 5 uur echt helemaal niks behalve tafeltennis.
Jeetje. 16 hele minuten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:43 schreef kilon het volgende:
Sow, hoe moeten we deze tijd doorkomenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:43 schreef kilon het volgende:
Doei hèquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:56 schreef Jane het volgende:
Gewonnen
Het niet-kijken heeft weer gewerkt. Maar ja, nu kan ik steeds minder sporten live kijken.![]()
Ik heb beachvolleybal op staan.quote:
Halverwege de eerste set weggezapt, dus aan mij heeft het niet gelegen.quote:
Eerste set werd het 22-20 na een prachtige comebackquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 18:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Halverwege de eerste set weggezapt, dus aan mij heeft het niet gelegen.
Wel fijn dat Nederland niet de enige is dit toernooiquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:25 schreef Szura het volgende:
Ik zie USA alleen maar prutsen voor de kool
Zit echt totaal geen creativiteit in dat team. Nederland had dit beter gedaan, maar daar is het afmaken weer een dingetje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:35 schreef Szura het volgende:
Die Hongaren konden alleen maar schoten van afstand lossen, VS hield ze erg ver van de kool
Waarom wil jij voor brons tegen Amerika?quote:
Ik gun jou een tweede winst van Spanje op Amerika.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom wil jij voor brons tegen Amerika?
Eensquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:38 schreef Nattekat het volgende:
Verder als fan van de sport wil ik gewoon een land anders dan VS dat goud pakt. Hoe eerder dat team uitgeschakeld kan worden hoe beter.
Nolk!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:14 schreef Nattekat het volgende:
Voorspelbare organisatoren zijn voorspelbaar.
Donderdag om 14:35 is het tijd voor het oprollen van de paellabakkers.
Gewichtjes tillen.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 15:03 schreef Salina het volgende:
Dit is wel zo goed als gespeeld. Snel naar de finale van DUI-FRA handbal. Net zo spannend als vanmorgen Spa-Egy.
Wat?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:31 schreef wdn het volgende:
NL zal beter moeten spelen dat tegen Italie
Al besproken.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:32 schreef Salina het volgende:
Spanjolen zingen niet mee.
Dit is gespeeld allen.
het duurde erg lang voor de eerste goal gemaakt werdquote:
Spanje 1,92, Nederland 2,32quote:Op donderdag 8 augustus 2024 14:35 schreef TAmaru het volgende:
als niet-kenner, hoeveel kans hebben onze waterpooltjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |