Al besproken.quote:
Nog altijd beter dan doping , andere clubs opkopen , en puur en alleen reclame willen maken voor een merk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Twente bestaat nog vanwege gemeentelijke steun.
Mwah Twente kocht alleen maar allemaal spelers met geld dat er helemaal niet was.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan doping , andere clubs opkopen , en puur en alleen reclame willen maken voor een merk.
Dat doen heel veel clubsquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah Twente kocht alleen maar allemaal spelers met geld dat er helemaal niet was.
Voeren daar prima beleid wat mij betreft.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan doping , andere clubs opkopen , en puur en alleen reclame willen maken voor een merk.
Komen wel aardige spelers uit die fabriek voort want meer is het niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Voeren daar prima beleid wat mij betreft.
Wel makkelijk om een tv-baantje te krijgen voor al die kinderen van. Talent hoef je niet te hebben.quote:
Welke?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maak jij jouw Eredivisie-voorspelling nog even.
Nog alle tijd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
GGMM in VBL / [Voorspellen] Voorspel hier de eindstand van de Eredivisie 2024/2025
Deze
Afgevinktquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
GGMM in VBL / [Voorspellen] Voorspel hier de eindstand van de Eredivisie 2024/2025
Deze
Gohquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:11 schreef R-woud93 het volgende:
Dit is niet een bijzonder hoog niveau
Met 24/36 door denk ik van wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:27 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Er zijn maar twee ploegen die iets in de CL te zoeken hebben, en zelfs die ploegen zullen niet overwinteren.
Picsquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wtf ik ga poepen en mis twee goals?
Zat 5 min tussen gekquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wtf ik ga poepen en mis twee goals?
Je moet er de tijd voor nemen he.quote:
Volgende week beetje mazzelen en ik schat Dynamo Kyiv en Rangers lager in dan RB Salzburg.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:35 schreef FireFox1 het volgende:
Twente heeft niks te zoeken in Europa
Je hebt in ieder geval de belangrijke uitgoal.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Volgende week beetje mazzelen en ik schat Dynamo Kyiv en Rangers lager in dan RB Salzburg.
Zo zijn we het vorige seizoen ook aan de punten gekomen, gewoon niet mee stoppen.
Ik kan niet inloggen, met hun rommel. Inlogaids, doe gewoon een geoblock en klaar ermee.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb ook Ziggy free aan staan, paar haperingen maar betere kwaliteit dan de vaste meuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |