ademen door een rietjequote:Op zondag 11 augustus 2024 13:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
70% LV met 35 graden zou echt zwaar kut zijn. Gevoelstemperatuur 49 graden ofzo
Beetje ala India lijkt mequote:Op zondag 11 augustus 2024 13:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Lekker tussen de muggen buiten zitten ja. Mij niet gezienquote:Op zondag 11 augustus 2024 09:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Lol, ben benieuwd. Hoewel ik de middag temperatuur hier tot nu toe echt meer dan prima vind, vind ik de avonden en nachten echt rete koud.
Een of hopelijk twee nachtjes van 20+ is heerlijk. Lekker savonds buiten zitten zonder het fris te krijgen.
Verrek ja.quote:Op zondag 11 augustus 2024 13:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Gevaarlijk, dus ook zeer terecht code geel als er flinke kans op dat weerberld is in het zuiden.quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:33 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Verrek ja.
https://www.knmi.nl/kenni(...)ratuur-bij-warm-weer
Bijna in de rode blokjes.
Zal hier ook wel zoiets zijn geweest. Morgen ergens tussen de 32 en 35quote:Op zondag 11 augustus 2024 17:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
29.4 gemeten vandaag. Benieuwd welke gruwelijke waarde we morgen aantikken.
Oh.. 65%? Waar zit je dan? Hier 43% nu. Morgen wel hoger dus in het zuiden.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:00 schreef Starhopper het volgende:
Pfff fucking benauwd nu. Op de thermometer is het nu 65%. En dan gaat het morgen nog heter en benauwder worden?![]()
![]()
![]()
dat lijkt mij meer een hygrometer dat je afgelezen hebtquote:Op zondag 11 augustus 2024 19:00 schreef Starhopper het volgende:
Pfff fucking benauwd nu. Op de thermometer is het nu 65%. En dan gaat het morgen nog heter en benauwder worden?![]()
![]()
![]()
das is kut, vooral bij deze hitte, gelijk een nieuwe van coolblue?quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:23 schreef crystal_meth het volgende:
M'n diepvriezer is net gesneuveld.
Midden van N-H. Wij blijkbaar nuquote:Op zondag 11 augustus 2024 19:28 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Oh.. 65%? Waar zit je dan? Hier 43% nu. Morgen wel hoger dus in het zuiden.
Nee. Mijn thermometer laat ook de luchtvochtigheid zien.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:42 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
dat lijkt mij meer een hygrometer dat je afgelezen hebt
Direct aan de kust ook 19 graden. Krijgen we een verkoelend zeewindje?quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:49 schreef 12Beaufort het volgende:
Aan de temperatuur is duidelijk te zien waar het onweer zit dinsdag..
In een uur zakt de temperatuur een graad of 10.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk een goedkope van Eldi of Vanden Borre.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
das is kut, vooral bij deze hitte, gelijk een nieuwe van coolblue?
Wind komt uit het noorden dinsdag.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Direct aan de kust ook 19 graden. Krijgen we een verkoelend zeewindje?
Even gekeken of het past?!quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:23 schreef crystal_meth het volgende:
M'n diepvriezer is net gesneuveld.
dat is wel goor ja, die merken zijn mij bekend in Belgie.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:51 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een goedkope van Eldi of Vanden Borre.
Heel m'n huis stinkt naar verbrande olie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |