Bij Sanne van Dijke wel. En eigenlijk heeft Beurskens het als junior gewoon goed gedaan. De rest dramatisch ja.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:47 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
De judoploeg heeft wel bizar hard gefaald ja. Ik zag ook geen enkel plezier en vooral geen enkel sprankje killermentaliteit. Echt bij geen van de Judoka's beschamend gewoon. Je bent op de fucking Olympische Spelen man!
Nee, we blijven bij zwemmen, want dat stond in het scriptquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:48 schreef Remco het volgende:
Nou zou de redactie een stukje hebben geschreven op de autocue?
Nee dus
Een vlog voor de Margriet lijkt mij meer dan voldoende.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:50 schreef FvanS het volgende:
Kan Dione, inclusief haar hele redactie niet een nieuwe 5 uur show maken ofzo?
Die was lekker aan het sjokenquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Weer over Biles, ook weer moker interessant
Die kent u nietquote:
NOS wel in shambles, omdat ze niet gewonnen heeft.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Weer over Biles, ook weer moker interessant
Deze docu zit er dagelijks in. Meestal wel interessant.quote:
Nederlandse genen zeker.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die was lekker aan het sjoken
Misschien winnen we ook gewoon teveel tegenwoordig... je kon je vroeger toch niet voorstellen dat je een huldiging + volkslied gewoon niet zou uitzenden als nationale zenderquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:53 schreef Remco het volgende:
Hier worden echt rare keuzes gemaakt, ik ben benieuwd wat Sporza had gedaan, die hadden het late avond programma gewoon geskipt bij een overwachtte gouden medaille.
Het Journaal wacht ook!quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:56 schreef Szura het volgende:
Dit is wel het dieptepunt van de Spelen van de NOS
Heb je eindelijk overdag al die kutanalisten uit de studio geflikkerd en doe je het qua schakelen tussen sporten beter dan vorige keren, kom je met deze schandalige aflevering aanzetten. Straks 3 minuten voordat we klaar zijn nog ff een interview met de bazen van de avond, als het in het tijdslot past!
Amenquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:56 schreef Szura het volgende:
Heb je eindelijk overdag al die kutanalisten uit de studio geflikkerd en doe je het qua schakelen tussen sporten beter dan vorige keren, kom je met deze schandalige aflevering aanzetten. Straks 3 minuten voordat we klaar zijn nog ff een interview met de bazen van de avond, als het in het tijdslot past!
Overdag wel, zodra de avond begint en dan (met eerst zwemmen en nu atletiek), dan beginnen ze met een potje ervan te maken.quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:56 schreef Szura het volgende:
Dat vond ik stiekem wel vermakelijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:01 schreef Redefine het volgende:
Dit valt wel in de categorie overbodig ja. Een dergelijk item hebben ze dan wel weer al tig jaar. #neverfoget de broertjes Mulders die willekeurige sporten en spelletjes tegen elkaar speelden wat nergens over ging.
Dan is die situatie bespreken nog wel interessant. Denk eerder dat je wat random youtube filmpjes gaat zitten kijkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:00 schreef TheVulture het volgende:
Deze hele uitzending voelt alsof je na een stomende dierlijkse sekspartij de situatie in Gaza gaat liggen bespreken ipv lekker door te neuken
Dat valt me van je tegenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat vond ik stiekem wel vermakelijk
Of het interview van Van Dam gelijk na Europsport had afgenomen, dan hadden ze dat elk moment kunnen uitzenden dit programmaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:02 schreef TheVulture het volgende:
Je had niet hoeven te wachten als je er gewoon meteen heen was gegaan Dione...
Pijnlijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Helaas heeft NOS ze niet aan de microfoon gekregen.
Europort had wel gelijk een interview
Genocide in bed is ook niet echt handig.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan is die situatie bespreken nog wel interessant. Denk eerder dat je wat random youtube filmpjes gaat zitten kijken
Geloof je er nu meer in?quote:
Die waren dan ook niet meteen weggeschakeld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Helaas heeft NOS ze niet aan de microfoon gekregen.
Eurosport had wel gelijk een interview
De vraag is of ze dat ondertussen uit haar hoofd kan of dat dat ook op de autocue staatquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dat a demain van Dione kent ondertussen ook een eigen categorie aan cringe.
Daar zijn de bedwantsen het wel mee eens.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Genocide in bed is ook niet echt handig.
Echt he had ze meteen aan Amalia kunnen vragen hoe het voelt om toch 1 event niet te jinxen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:02 schreef TheVulture het volgende:
Je had niet hoeven te wachten als je er gewoon meteen heen was gegaan Dione...
Haar eigen 'tot zover, tot morgen'.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dat a demain van Dione kent ondertussen ook een eigen categorie aan cringe.
Dat deed Mart toch al?quote:
Mooi, aan de schandpaal ermeequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:05 schreef Dutch_view het volgende:
Ook Nico is niet blij met de NOS
[ x ]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Ja maar de briefjes en de items Mex! Dat kan niet!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier had de NOS best gewoon naar de huldiging mogen gaan en de show 5-10 minuten mogen oprekken
Nico Dijkshoorn neemt niemand serieus, zelfs niet als die gelijk heeft.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:05 schreef Dutch_view het volgende:
Ook Nico is niet blij met de NOS
[ x ]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Eens. En vanaf het begin meer beelden van net na de wedstrijd. Gaf Neal ook commentaar trouwens bij ES of was hij daar als interviewer?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier had de NOS best gewoon naar de huldiging mogen gaan en de show 5-10 minuten mogen oprekken
Dat had uiteraard gemoeten, maar dat dure reclameblok voor de Dione-show was al verkocht. Het was een verkeerde inschatting.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja. Je ziet door de dag heen ook dat ze op bepaalde momenten echt naar de reclame moeten. Vaak momenten dat het slecht uitkomt, of heel erg getelefoneerd. Dat ze bewust niet naar live sport gaan, maar naar een herhaling o.i.d. omdat ze anders dan niet naar de reclame kunnen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat had uiteraard gemoeten, maar dat dure reclameblok voor de Dione-show was al verkocht. Het was een verkeerde inschatting.
Gelukkig alleen interviewer, wat een druktemaker is dat zeg.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Eens. En vanaf het begin meer beelden van net na de wedstrijd. Gaf Neal ook commentaar trouwens bij ES of was hij daar als interviewer?
Spreek voor jezelf. O.a. dankzij Nico is FOK! zo "groot" geworden. Verder schrijft-ie geweldig en heeft heerlijke laidback humor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 00:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nico Dijkshoorn neemt niemand serieus, zelfs niet als die gelijk heeft.
Dijkshoorn is een one trick pony. Heeft verder nergens talent voor. D mensen die Nico goed vinden kan ik niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. O.a. dankzij Nico is FOK! zo "groot" geworden. Verder schrijft-ie geweldig en heeft heerlijke laidback humor.
Mooi, wilde net bukken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 13:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dijkshoorn is een one trick pony. Heeft verder nergens talent voor. D mensen die Nico goed vinden kan ik niet serieus nemen.
Hokkiequote:
Heb je geen hoogtevrees? Zou een mooie, typische Dione vraag zijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:43 schreef PirE het volgende:
Is dat niet hoog, die toren waar je vanaf moet springen?
Ik kijk meer voor de sporters die aan tafel komen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:43 schreef Xylos het volgende:
Ik zou hier graag naar kijken maar er is nog live sport. En vroeger vond ik dione op zich wel oké maar erger me nu kapot aan dat leeghoofd, kan er niet meer naar kijken helaas.
We gaan nu even genieten van de bokser waar zoveel fophef over is jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:43 schreef Xylos het volgende:
Ik zou hier graag naar kijken maar er is nog live sport. En vroeger vond ik dione op zich wel oké maar erger me nu kapot aan dat leeghoofd, kan er niet meer naar kijken helaas.
Ik zei al dat zou ik ook willen maar de dione ergernis overheerst dus nee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kijk meer voor de sporters die aan tafel komen.
Ze heeft hoogtevrees, is het antwoord.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:44 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Heb je geen hoogtevrees? Zou een mooie, typische Dione vraag zijn
Akkoord.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:45 schreef Xylos het volgende:
[..]
Ik zei al dat zou ik ook willen maar de dione ergernis overheerst dus nee.
Fijn voor je, ik kijk liever naar vier echte vrouwen die volleyballenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We gaan nu even genieten van de bokser waar zoveel fophef over is ja
Daar kijk ik ook gewoon naar hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:46 schreef Xylos het volgende:
[..]
Fijn voor je, ik kijk liever naar vier echte vrouwen die volleyballen
Topquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar kijk ik ook gewoon naar hoor
Ik zelf ook.quote:
Ik had hem toch wat ouder ingeschat.quote:
Ze zit er ook voor Jan joker bijquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:52 schreef PirE het volgende:
Let op, er is straks geen tijd voor schoonspring mevrouw.
Someren, is een beetje de hoek van @Rellende_Rotscholierquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Maikel een ongemakkelijke jongen.
Kwam er hier niet iemand uit die regio?
Die meneer heeft moeite om wakker te blijvenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:57 schreef R-woud93 het volgende:
Die man erachter neemt paardensport niet serieus, ik ben het met hem eens.
Ja ik wist dat hij uit Someren komt, maar wist niet meer wie daar vandaan komt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Someren, is een beetje de hoek van @:rellende_rotscholier
Sowieso knap dat ie al op 3 OS een plak paktquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:59 schreef Szura het volgende:
Ik kijk vrijwel nooit paardensport, maar zelfs ik weet dat deze man al een tweede toppaard in de aanslag heeft
Dione heeft geen flauw benul
Omdat jij denkt dat ie geen vrouw heeft?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie in Maikel geen jongen die zijn vrouw helemaal uit elkaar trekt op een gemiddelde donderdagavond
Ze is wel consistent in haar intonatie om dit als 'lekker gek net bedacht' proberen meer te zetten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:59 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
"Je mag gaan hoor. Ja je mag gaan"
"Je moet gaan, want ik moet nu heel verrast doen dat de basketballers binnen gaan komen"quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:59 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Oh nee dat nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat jij denkt dat ie geen vrouw heeft?
Wel al meerdere keren kinderen gekregen, dus wie weet vergissen we ons:quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie in Maikel geen jongen die zijn vrouw helemaal uit elkaar trekt op een gemiddelde donderdagavond
Godverdomme daar gaat ONS draaiboekquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
We hadden het mis. Eerst nog Else.
Ik was zelf in twijfel, maar blijkbaar moet ik mijn radar wat beter afstellen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat jij denkt dat ie geen vrouw heeft?
Die werkt bij mij niet, maar ik las het even in die opmerkingquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik was zelf in twijfel, maar blijkbaar moet ik mijn radar wat beter afstellen.
Echt he. Echt van. "Oprotten, ja, ga weg nu."quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:59 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik dacht net hetzelfdequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik hoop echt dat de basketballers straks de show niet halen; gewoon omdat het kan.
Ze was daarstraks al op Radio Olympia, leuk meisje. Op 17-jarige leeftijd naar Kentucky vertrokken.quote:
Zo interpreteerde ik hem ook, maar hij heeft dus vrouw en kinderen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die werkt bij mij niet, maar ik las het even in die opmerking
Ze bedoeld Fukuoka neem ik aan?quote:
Of dat ze geen zin hebben omdat ze gisteravond ook geen echte aandacht kregenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik hoop echt dat de basketballers straks de show niet halen; gewoon omdat het kan.
In haar geval zou dat extra lullig zijn, want die toren is van betonquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:03 schreef hhh38 het volgende:
Toch steeds bang dat ze met hun hoofd die duikplank raken
Ik hoop dat ze dat melden, maar ze zullen het wel niet hebben meegekregenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Of dat ze geen zin hebben omdat ze gisteravond ook echte aandacht kregen
Puntje voor jouquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:04 schreef Dutch_view het volgende:
Ah de vraag over de hoogte van Dione
Ze zouden een item moeten hebben waarin Dione dit soort sporten probeert.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:04 schreef Dutch_view het volgende:
Ah de vraag over de hoogte van Dione
Hoeveel spetters had je?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:05 schreef Szura het volgende:
Ik ben weleens van 4km hoogte gesprongen, dit is dus niks
Degene waar ik aan vast zat was best een spetterquote:
Ja dat bedoel ik ook, kon niet op de naam komen. Maar bij de lagere hoogte met plank heb ik het ookquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In haar geval zou dat extra lullig zijn, want die toren is van beton
Tussen elf en halfeen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:06 schreef TheVulture het volgende:
"doe je dat elke dag die sprongen?" Nee alleen op zaterdagochtend als ik toevallig tijd heb
Volle broekquote:
Jawel, van de 10 m toren en daarna 50 meter vrije slag.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lijkt me niet praktisch om schoonspringers samen met zwemmers te combineren.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:07 schreef Felagund het volgende:
"Stimuleren jullie elkaar ook, en brengen jullie elkaar tot grote hoogte?"
Oh ja. Is die discipline al Olympisch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jawel, van de 10 m toren en daarna 50 meter vrije slag.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:07 schreef Felagund het volgende:
Dubbele lading deze vraagquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:07 schreef Felagund het volgende:
Breng de FINA niet op ideeënquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jawel, van de 10 m toren en daarna 50 meter vrije slag.
In 2028 komen er al wel wat kermisonderdelen bij, dus deze vast ook wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja. Is die discipline al Olympisch?
Meteen gedoofd?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:10 schreef borisz het volgende:
Wel eens van een tien meter in een Duits zwempark naar beneden gesprongen. Wel als een kaars
Ik geloof er geen hol van, dit was overacting van het niveau dorpstheaterquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:11 schreef Redefine het volgende:
Er wordt gewoon zowaar een item geschrapt
Dat is inderdaad niet uit te sluiten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik geloof er geen hol van, dit was overacting van het niveau dorpstheater
De Joooooooooooooooooooooooooooooooong.quote:
Het lijkt wel live televisiequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:12 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Gaat weer heel vloeiend dit. Gast die weg wil rennen. Dione die off script moet
Lijkt wel een maandquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geloof bijna niet dat dat al 11 dagen geleden is.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geloof bijna niet dat dat al 11 dagen geleden is.
Bijna zwart gat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja we zijn al richting het einde van de rollercoaster
[..]
Welnee, het vliegt voorbij.quote:
Mijn baas is er denk ik wel blij mee, want ik ben niet super-effectief momenteelquote:
Nou ja, is wel de meest logische vraag.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:16 schreef Szura het volgende:
Dione wil nog even vragen naar het moment dat Worthy al 85x heeft verteld bij andere media
Ik doe helemaal niets voor de baas nuquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn baas is er denk ik wel blij mee, want ik ben niet super-effectief momenteel
Zou Memphis nooit zeggen!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Worthy was zelf ook niet tevreden over zijn tweepunters dus. Prima zelfkritiek.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niets voor de baas nu
00s cultuur is terugquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:17 schreef Dutch_view het volgende:
Dat petje is toch geen gezicht
Ik zal wel oud worden
Hij is zelf al oudquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:17 schreef Dutch_view het volgende:
Ik zal wel oud worden
Die krijgt zo nog de vraag of ze wel eens na een driedubbele salto een basketbal door een netje heeft gegooidquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Ook lullig dat ze dat schoonspringmeisje aan tafel laten zitten
Vooral omdat die hem zo hoog op zijn hoofd heet zitten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:17 schreef Dutch_view het volgende:
Ik zal wel oud worden
Studio voetbal begint al bijna weerquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee, het vliegt voorbij.
Voor je het weet zit ik thuis brak op de bank te vechten tegen de slaap tijdens de sluitingsceremonie
Ik moet donderdag weer beginnen met werken. Morgen laatste dag vakantie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn baas is er denk ik wel blij mee, want ik ben niet super-effectief momenteel
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:18 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Er is nog Paralympische Spelen straks!
Ja. Gelukkig ga ik in september met vakantie, dus nog wat om naar uit te kijkenquote:
In een forum vol met sportliefhebbers beginnen over voetbalquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Studio voetbal begint al bijna weer
Dat heb ik eigenlijk nog nooit gekeken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:18 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Er is nog Paralympische Spelen straks!
Hier ook eind september nog een weekjequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Gelukkig ga ik in september met vakantie, dus nog wat om naar uit te kijken
Met hoe leeg de dagen aan het worden zijn, denk ik dat dat wel meevalt voor de thuisblijversquote:
Potverdikkie, die zal wel moeten lossen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Stond daar nou Bram tankink in het publiek?
Heb ook geen idee hoeveel er straks wordt uitgezondenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk nog nooit gekeken.
Ik ga donderdag al, hopelijk kan ik het nog wel een beetje volgen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mijn vakantiedagen zijn opquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het loopt altijd wel een beetje leeg tijdens de tweede week ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met hoe leeg de dagen aan het worden zijn, denk ik dat dat wel meevalt voor de thuisblijvers
Ik Glasgow volgende week. 16 graden en regenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier ook eind september nog een weekje
NOS kennende gaan ze dat volop pushen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:20 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Heb ook geen idee hoeveel er straks wordt uitgezonden
Ben je in mei drie weken geweest?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn vakantiedagen zijn op
In mei al geweest, dat is al bijna 3 maanden geleden, godallemachtig wat gaat dat hard
Je gaat naar Glasgow voor de kou en regen, dus ik hoop voor je dat je ook die verwachting hadquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:21 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik Glasgow volgende week. 16 graden en regenEnige plek waarschijnlijk waar het geen zomer is
Een bal in zo'n minibasket gooien terwijl je in het water springt is gewoon een vakantiesport hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die krijgt zo nog de vraag of ze wel eens na een driedubbele salto een basketbal door een netje heeft gegooid
Vanaf overmorgen wel allemaal finales in de teamsporten. Dan heb je 38 medailles per dag.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met hoe leeg de dagen aan het worden zijn, denk ik dat dat wel meevalt voor de thuisblijvers
Die teamsport ko-fases vullen het programma nog wel lekker.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het loopt altijd wel een beetje leeg tijdens de tweede week ja.
En vrij laat in het jaar dan waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben eerder dit jaar van baan gewisseld, dus daardoor helaas weinig vakantiedagen.
Een avondprogramma en live via app en website. Nou nou.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:21 schreef RipCity het volgende:
[..]
NOS kennende gaan ze dat volop pushen
Doen WE mee?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:22 schreef TheVulture het volgende:
En dan krijgen we ook nog breakdancen vandeweek
Die kunnen best nog medailles winnen toch? Ik volg die 'sport' niet echt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:22 schreef TheVulture het volgende:
En dan krijgen we ook nog breakdancen vandeweek
Ja met twee B-boys en 1 B-girl.quote:
Had in mei al weekje ESF-vakantie in Malmo. Ik heb deze OS gewoon doorgewerkt thuis met de streams aan, gelukkig kan dat met m'n werk. In september echt vakantie en dan met Kerst en Oud en Nieuw 2 of 3 wekenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben eerder dit jaar van baan gewisseld, dus daardoor helaas weinig vakantiedagen.
Eentje heeft wel het een en ander gewonnen ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die kunnen best nog medailles winnen toch? Ik volg die 'sport' niet echt.
Drie weken aan vakantie opgenomen ja, helaas maar twee weken weg.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ben je in mei drie weken geweest?
Ik ben namelijk in april al met vakantie geweest, nu vrij en in september.
We schijnen er nog best goed in te zijn ook...quote:
Ah ja dat verklaart het dan wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Drie weken aan vakantie opgenomen ja, helaas maar twee weken weg.
Is het een beetje een kijk'sport'?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eentje heeft wel het een en ander gewonnen ja.
Jurysport dus kunnen we weer lekker ergerenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We schijnen er nog best goed in te zijn ook...
Dat vind ik nou echt zo'n fluke, over 4 jaar ook weer van het programma af
Nu verwacht je te veel, deze sport interesseert haar gewoon niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:24 schreef Dutch_view het volgende:
Kom op Dione, iets meer feeststemming graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |