Ik was net op de fiets, maar ik vind het al warm worden. Gelukkig waait het wat.quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:59 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik liep ook van 7:15 tot 8:30 maar heel langzaam, oude hondentempo.
Was idd nog heel lekker.
Ik dacht rond 3u dat de meeste meteoren te zien zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:36 schreef oh-oh het volgende:
Hier wordt het vandaag ook 36 graden, daar hoef ik niet voor op vakantie.
Hopelijk houden de oude hondjes het een beetje vol...
Vannacht gekeken, maar kon geen vallende sterren zien, en ook geen noorderlicht helaas, stukje verderop was er wel van alles te zien.
Vannacht nog maar eens proberen.
Ja, eentje van 16quote:Op maandag 12 augustus 2024 10:20 schreef amaranta het volgende:
[..]![]()
Jij hebt gewoon al een student!
Wat gaat hij doen dan voor opleiding?quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, eentje van 16![]()
Die straks dus twee dagen voor de klas staat elke week. Een dag basisonderwijs, een dag middelbare school
Teachers College in Zwolle!quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:45 schreef Nijna het volgende:
[..]
Wat gaat hij doen dan voor opleiding?
Vluchtig gekeken, maar dat vind ik wel een mooie opzet! Leuk zeg!quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Teachers College in Zwolle!
https://www.windesheim.nl(...)ing-teachers-college
Daarom heb ik een familieplanner. En een foto van alle studiedagen om morgen in m'n werkkalender te zetten.quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:56 schreef vencodark het volgende:
Ik heb de schoolgids er eens bij gepakt en alle vakanties en studiedagen eens goed in de agenda van mijn telefoon gezet en tevens uitgeprint in de keuken opgehangen.![]()
Ja, dit is een hele prestatie voor me.
Leuk! Mijn kinderen hebben beide regelmatig docenten die deze opleiding doen/gedaan hebben en zijn altijd superenthousiast.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Teachers College in Zwolle!
https://www.windesheim.nl(...)ing-teachers-college
Poeh wat een rit, wij maakte 3750 km in drie weken en dat vond ik al veel, laat staan voor alleen de terugreis.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:13 schreef exode het volgende:
Wij zaten vandaag de hele dag in een auto met airco, dus weinig meegekregen van de hitte
Wel fijn om weer thuis te zijn. Wat een rit terug (lang verhaal kort, we zijn 1700 km gaan rijden ipv met de boot) zeg. Geen files, kinderen deden het prima. Maar pfoehhhhh, never again.
Dus hoi! Zijn we weer.
Dat deed ik dus ook maar ik ben slecht in wekelijks alles bijhouden waardoor soms een eerdere week nog op het bord stond. Dan blijkt ineens dat L er wel naar kijkt. Hopelijk werkt een familieplanner waarbij ik verder vooruit kan werken beter want de digitale agenda gaat wel goed. Nu alleen nog beginnen met het invullen van dat ding.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 08:38 schreef Nijna het volgende:
Ik zet alle vakanties e.d. in de google agenda en ik zet het per week op het whiteboard, maar ik geloof dat ik vooral degene ben die daarop kijkt .
Verstandig om op tijd uit te pakken als je toch wakker bent.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:00 schreef exode het volgende:
Ja, geen aanrader Nijna.
Maar nu lekker thuis, het was fijn en ontspannen maar altijd weer lekker om gewoon in mijn eigen bed te slapen.
Ik stond vanochtend om 7 uur de tassen al uit de dakkoffer te halen. Ik was toch al wakker en dacht 'nu is het te doen qua temperatuur'.
Even een kop thee in de tuin die een halve rimboe is geworden.
Ik vul op zondagochtend de komende week in, vanuit de digitale agenda. Helpt mij in elk geval om alle afspraken weer even voorbij te zien komen voor de komende week.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:59 schreef Elleska het volgende:
[..]
Dat deed ik dus ook maar ik ben slecht in wekelijks alles bijhouden waardoor soms een eerdere week nog op het bord stond. Dan blijkt ineens dat L er wel naar kijkt. Hopelijk werkt een familieplanner waarbij ik verder vooruit kan werken beter want de digitale agenda gaat wel goed. Nu alleen nog beginnen met het invullen van dat ding.
Met een beetje geluk hoef ik dan ook geen terugkerende vragen meer te beantwoorden over dingen verder dan een week vooruit omdat L die zelf kan opzoeken (Hoeveel nachtjes slapen voor logeren bij opa en oma? wanneer is sinterklaas er weer? hoe lang nog tot ik jarig ben? De levensvragen van een 6jarige)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |