Help... hoe krijg ik mijn normale Google Maps weer terug?!quote:Op zondag 22 september 2024 12:12 schreef Puala het volgende:
Trouwens net even zitten spelen met een custom maps kaart voor de fokstok![]()
https://www.google.com/ma(...)VCF0Tlqk&usp=sharing
Ik heb 2007 verplaatsingen dr in staan waarvan 709 helaas niet nauwkeurig te plaatsen ivm ontbreken coordinaten
Dus die staan in een aparte kaart en daarvan klopt de pinpoint minder
Zie WhatsAppquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Help... hoe krijg ik mijn normale Google Maps weer terug?!![]()
![]()
Hij laat op mijn telefoon ook al die pinpoints zien nu....
Is het te lopen vanaf het station?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 13:14 schreef Dagoduck het volgende:
Hup FOK!kers! Prachtig weer voor een duinbezoekje!
Nee, maar bushalte Julianadorp Zanddijk is vlakbijquote:
Anderhalf uur heen, anderhalf uur terug.quote:
Die halte is alleen voor de Kustbus en die rijdt alleen in juli/augustus ofzo.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 15:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nee, maar bushalte Julianadorp Zanddijk is vlakbij
Die andere was iets te ver fietsen.quote:
Graag gedaan he?quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 19:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die andere was iets te ver fietsen.![]()
Maar goed, weer een plaats in Noord-Holland waar ie nog niet had gelegen. Geen idee hoe we deze destijds over het hoofd hebben kunnen zien want er staan al een hele tijd borden al was het eerder als onderdeel van Heerhugowaard.
Deze heb ik zelf ontdektquote:
Ik was in de war met deze.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@DeisyyIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op zondag 13 oktober 2024 15:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was in de war met deze.Lekker bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Deisyy
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik mag volgende week pas weerquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 17:03 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, weekend, kom van die luie reten af!
Nouja, anders ga ik zondag wel weerquote:
Dat mag, maar dan moet je niet naar De Noord gaan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 02:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nouja, anders ga ik zondag wel weer
Je stond niet bij het verkeerde bord?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 18:59 schreef Light het volgende:
[..]
Dat mag, maar dan moet je niet naar De Noord gaan.
Om hier nog even op terug te komen, er is er 1.quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Yep. Zijn er ook users die hem al eens in iedere provincie hebben gelegd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:25 schreef Light het volgende:
[..]
Om hier nog even op terug te komen, er is er 1.Netjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Zie dmquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 10:57 schreef JJH het volgende:
Kan iemand mij voorzien van de nieuwe code?
De mention werkt niet meer als je de post hebt aangepast.quote:
Het gehucht heeft een treinstation, maar ik ben nog lang niet fit, dus minimaal 2,5 uur met de trein zit er nog even niet inquote:
Volgens mij is het niet meer dan een bus hoor.quote:Op maandag 4 november 2024 14:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het gehucht heeft een treinstation, maar ik ben nog lang niet fit, dus minimaal 2,5 uur met de trein zit er nog even niet in
quote:Op maandag 4 november 2024 15:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet meer dan een bus hoor.
SPOILER: offtopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op maandag 4 november 2024 16:03 schreef DJMO het volgende:
[..]Dat is niet de juiste Holten.SPOILER: offtopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ohquote:
Whehe.quote:Op maandag 4 november 2024 16:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ohnou ja, ik heb ook niet echt heel veel focus op dit moment.
Ik heb verder niet gezocht, enkel op de ns op de plaatsnaam holten. Ik loop al dik drie weken met griep / rs / bronchitis klachten, en m'n focus is ver te zoeken atm. Ben allang blij als ik 's nachts 33n beetje slaap krijg. Hoesten is tering vermoeiend als dat te lang duurt.quote:Op maandag 4 november 2024 17:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Whehe.
Altijd fijn als een dubbele plaatsnaam tot verwarring leid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |