Zonder Welten, De Goede en Van Geffen zijn er speelsters goed voor 778 interlands niet meer bij.quote:De kersverse trainingsgroep van Van Ass bevat 27 speelsters die vandaag (dinsdag) beginnen met de voorbereiding op de FIH Pro League in Utrecht en Amsterdam (22 juni tot en met 30 juni) en de Olympische Spelen in Parijs (26 juli tot en met 11 augustus). In vergelijking met de meest recente selectie, waarmee in februari in India de FIH Pro League werd gespeeld, is aanvoerder Xan de Waard terug van een voetblessure en is ook keepster Julia Remmerswaal weer van de partij. Vanuit Jong Oranje zijn Eline Jansen (Kampong), Daantje de Kruijff (Hurley) en Mikki Roberts (Tilburg) als stagespeelster uitgenodigd om mee te trainen.
Je moet gewoon niet in een shoot-out komen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 14:18 schreef Zipportal het volgende:
Dit soort werkjes heeft NL niet nodig.
Want WIJ hebben MatlaGOAT. @:szura
Gezienquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:27 schreef Dagoduck het volgende:
Als je de HBO-stream voor NL - GB aanklikt staat er België - Spanje, als je dan op de knop voor livestream klikt krijg je wel gewoon de juiste wedstrijd.
Voetbal mag je ook zelf een moment kiezen in de hele wedstrijdquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:33 schreef Nober het volgende:
Waarom mag je hier wel de hele wedstrijd wisselen en bij voetbal niet?
jijquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:34 schreef Tjacka het volgende:
Wie is de mooiste hockeyster van #TEAMNL
Ik vraag dit voor een vriend.
De laatste keer dat Nederland alles met twee vingers in de neus won, mazzelde GB er nog een doelpunt in in de olympische finale om het goud weg te kapen. Thuisvoordeel was sterk die dag.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:35 schreef tompsv18 het volgende:
Dat dameshockey is niet echt spannend he. Nederland wint toch alles. Ach om 18u 3x3 basketbal.
16?quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:34 schreef Tjacka het volgende:
Wie is de mooiste hockeyster van #TEAMNL
Ik vraag dit voor een vriend.
Die Nederlandse selectie was gewoon te oud en een hoop wilde voor derde keer goud gaan ofzo gelukkig hebben ze er van geleerd.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De laatste keer dat Nederland alles met twee vingers in de neus won, mazzelde GB er nog een doelpunt in in de olympische finale om het goud weg te kapen. Thuisvoordeel was sterk die dag.
Was in Rioquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De laatste keer dat Nederland alles met twee vingers in de neus won, mazzelde GB er nog een doelpunt in in de olympische finale om het goud weg te kapen. Thuisvoordeel was sterk die dag.
Op de BBC werd toen steeds gezegd dat de wedstrijd net FC Barcelona tegen de amateurs was.. en toen wonnen de amateurs.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een zeldzaam voorbeeld van de BBC dat een kutvergelijking maakt en nog een soort van gelijk heeft ook.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Op de BBC werd toen steeds gezegd dat de wedstrijd net FC Barcelona tegen de amateurs was.. en toen wonnen de amateurs.Dat was erg zuur toen.
Is dat Joosje Burg?quote:
The strenght of the team is the team...quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Matla is nog niet fenomenaal dit toernooi.
Namen weet ik niet. Alleen krullenbol Verschoor en Matla herken ik misschien ook nog.quote:
Ik kan me vaag herinneren dat er in 2021 toch wat meer gestreden moest worden.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Die Nederlandse selectie was gewoon te oud en een hoop wilde voor derde keer goud gaan ofzo gelukkig hebben ze er van geleerd.
🤫 Jij bent niet de aanvoerder.quote:Op maandag 5 augustus 2024 17:58 schreef Cuendillar het volgende:
Dat krijg je van dat gejinx.
En nou concentratie svp.
Ik heb hier toch net voor gewaarschuwdquote:Op maandag 5 augustus 2024 17:58 schreef Cuendillar het volgende:
Dat krijg je van dat gejinx.
En nou concentratie svp.
Waarom zou jequote:Op maandag 5 augustus 2024 18:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen basketballen dus voor hokkie ff zappen naar de Beeb
Ik ben dus niet de enigequote:Op maandag 5 augustus 2024 18:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Zit Danny weer aan de knoppen te draaien dat de boel zo traag is?
Nergens last vanquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Zit Danny weer aan de knoppen te draaien dat de boel zo traag is?
Omdat ik hokkie wil zienquote:
Dat zit niet op mijn tv.quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:05 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Er is een extra stream op nos.nl.
Wanhoopquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waarom? M'n scherm was te klein om het te kunnen zien
Way to kill the buzz dudequote:Op maandag 5 augustus 2024 18:13 schreef Nober het volgende:
Quiz vraag:
Hoeveel Noord-Ieren, Walesen en Schotten heeft dit GB team?
Minder dan zou moeten en meer dan je zou willenquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:13 schreef Nober het volgende:
Quiz vraag:
Ik kan niet wachten op het antwoord…quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:13 schreef Nober het volgende:
Quiz vraag:
Straks eruit op shoot-outs.quote:
BLIJVEN DONERENquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:36 schreef R-woud93 het volgende:
503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.
Is dit Wilma?quote:
12 Engelsenquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op het antwoord…
Ok. Nog niet eerder gezienquote:Op maandag 5 augustus 2024 18:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is niet de eerste keer dit toernooi
Ze hebben een jaarlijkse budget dat de overheid vrij maakt voor sport. De General Administration of Sport of China onder Gao Zhidan voert het beleid als het gaat om topsport en kreeg in 2023 een bedrag van 3.2 miljard dollar toebedeeld van Beijing. Hell, die Gao Zhidan zit zelfs bij de Chinese politieke top 205. Ze waren traditioneel goed in tafeltennis omdat het werd gepromoot als nationale sport door Mao Zedong, He Long, Zhou Enlai en het was zeer betaalbaar voor een extreem armoedig land. Gymnastiek en calisthenics werd voor het eerst gepromoot in dat land door Zhang Zhidong en Yuan Shikai in de late 19de eeuw onder het leger om soldaten fitter en leniger te maken. Het was een ideologische aardverschuiving want voorheen werd lichamelijke activiteit niet heel serieus genomen en was het ideaalbeeld een 'gentleman-scholar' onder de politieke elite. Het is maar hoe belangrijk je het vindt. Er zijn veel belangrijkere zaken voor een land dan topsport maar je slaat geen goede nummer qua imago als je niet mee kunt.quote:Op maandag 5 augustus 2024 10:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Sinds Annan daar de scepter ik bedoel zweep zwaait
Dat kun je niet zeggen van al die oranjehemden die hier nog voor de port staan. Honderdenquote:
Wel nog genoeg voor zilver.quote:
Bij de prijsuitreikingquote:
NOS vond een interview met Van Ass belangrijker.quote:
Bij Argentinië worden ze dan in de zee gegooid.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Verliezers van deze wedstrijd op de losersvlucht
Sowquote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Bij Argentinië worden ze dan in de zee gegooid.
In de Seine.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Verliezers van deze wedstrijd op de losersvlucht
Maar we weten wel dat er Eminem gedraaid is in de kleedkamer!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:58 schreef Em31 het volgende:
Hebben ze godverdomme het Wilhelmus gemist
Ik las voorgevelquote:
Door dit nieuwtje is de vrouw voor Argentiniëquote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:59 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Maar we weten wel dat er Eminem gedraaid is in de kleedkamer!
Wie denk je dat de piloot op onze losersvlucht is.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Bij Argentinië worden ze dan in de zee gegooid.
King Willy!quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wie denk je dat de piloot op onze losersvlucht is.
Waaromquote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Door dit nieuwtje is de vrouw voor Argentinië
Die hep een hekel aan Aminamquote:
Wilhelmus (Snollebollekes-versie)quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:00 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Wilhelmus missen is wel based. Dat nummer heeft echt een remix nodig.
Van de nieuwe plaat?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 13:59 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Maar we weten wel dat er Eminem gedraaid is in de kleedkamer!
Dan wordt het in de laatste minuten van 1-2 naar 3-2.quote:
Nee.quote:
Vanwege de Belgische scheidsrechter?quote:
Prachtig verhaal over wegkomen uit de Bronx, zullen wel veel parallelen zijn met onze hockeydames.quote:
Oké ja stop er maar mee, dit wordt geen finale,quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:06 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Vanwege de Belgische scheidsrechter?
Wegkomen uit het Gooi.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:06 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Prachtig verhaal over wegkomen uit de Bronx, zullen wel veel parallelen zijn met onze hockeydames.
Classic.quote:
Vanwege Em31nem?quote:
Abracadabra?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan wordt het in de laatste minuten van 1-2 naar 3-2.
in de samenvatting wel ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:08 schreef Em31 het volgende:
Ligt het aan mij of vlogen die strafcorners er vroeger bijna altijd in.
Denk dat Paumen dat nog steeds kan.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 14:08 schreef Em31 het volgende:
Ligt het aan mij of vlogen die strafcorners er vroeger bijna altijd in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |