Ik moet het eerst een keer zien voor ik zoiets ga roepen, maar het moet wel een hele aparte samenloop van omstandigheden wil breaking niet met die titel aan de haal gaan. Gelukkig is het alleen maar tijdens mijn verblijf in Parijs en ga ik er zeer waarschijnlijk niets van zien.quote:Op maandag 5 augustus 2024 15:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Voor de verandering eens niet het meest stompzinnige onderdeel tijdens de spelen. (dat gaat breaking worden)
Hoezo zou ze niet gaan turnen?quote:Op maandag 5 augustus 2024 15:13 schreef BlauwePhlox het volgende:
Ik ben benieuwd of Biles gaat turnen eerlijk gezegd.
die ga je sowieso niet zien deze OSquote:Op maandag 5 augustus 2024 15:11 schreef Moira het volgende:
[..]
Ritmische gymnastiek is een sport die samen met het kunstschaatsen nog niet uit de Sovjet 1980s tijd is gegroeid. Allemaal mishandelde Russische meisjes met eetstoornis aan de top, vind ik zelf niet zo chill om te zien.
Ja dat scheelt wat dat betreft wel weer ietsquote:Op maandag 5 augustus 2024 15:14 schreef TAmaru het volgende:
[..]
die ga je sowieso niet zien deze OS
Oooh dat heb ik helemaal gemist joh, hopelijk niks ernstigsquote:Op maandag 5 augustus 2024 15:14 schreef BlauwePhlox het volgende:
[..]
Val tijdens het inturnen. Dat na het balkfiasco…
In Tokio werd Rusland onttroond, dat was wel grappigquote:Op maandag 5 augustus 2024 15:14 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja dat scheelt wat dat betreft wel weer ietsMaar net zoals in turnen ook decennia lang is geweest nemen andere landen die tactieken over omdat ze denken dat dat nodig is voor goud.
Viel lichamelijk mee zo te zien, maar ze stond wel te overleggen met haar coaches.quote:Op maandag 5 augustus 2024 15:15 schreef Moira het volgende:
[..]
Oooh dat heb ik helemaal gemist joh, hopelijk niks ernstigs
ik mis de Russen sowieso helemaal niet, ik kan me ook niet veel echt mooie sporters uit Rusland herinneren die ik op de OS aan het werk heb gezienquote:Op maandag 5 augustus 2024 15:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In Tokio werd Rusland onttroond, dat was wel grappig
quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, dat worden een hoop penalties.
Sowieso een van mijn favoriete elementen trouwens.quote:Op maandag 5 augustus 2024 15:20 schreef BlauwePhlox het volgende:
Wooow die uitvoering van de Biles, zo mooi!
Een pittige?quote:Op maandag 5 augustus 2024 15:21 schreef kilon het volgende:
Het zal alsnog wel goud worden. Maar als het een echt hoge score wordt heb ik daar een mening over.
denk in totaal wel een punt voor die 2 sprongseries, maar kan ze normaal gesproken hebben op vloerquote:Op maandag 5 augustus 2024 15:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik denk het niet, kan zomaar -0.9 aftrek zijn
Natte katten zijn altijd chagrijnig toch?quote:
Lijkt me ook. Wel een hele mooie oefening hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2024 15:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk die Braziliaan en Simone zilver.
Wie pakt dan het goud?quote:Op maandag 5 augustus 2024 15:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk die Braziliaan en Simone zilver.
Altijd Andrade.quote:Op maandag 5 augustus 2024 15:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben vergeten voor wie ik moest juichen.
Andrade, dus we zijn blijquote:Op maandag 5 augustus 2024 15:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben vergeten voor wie ik moest juichen.
Hier staat Voineaquote:Op maandag 5 augustus 2024 14:29 schreef Moira het volgende:
JONGONS duimen jullie even met me mee voor een brons voor Chiles straks?
En als dat niet mag van jullie dan aub Voinea
Goud zou wel geweldig voor haar zijnquote:Op maandag 5 augustus 2024 15:24 schreef Moira het volgende:
Rebeca fair en square ook een keertje net bóven Simone ipv net ónder
Eerste OS dat iemand zo dicht op haar zit dat ze daadwerkelijk over haar heen kunnen gaan als ze tiendes laat liggen
Hoi!quote:Op maandag 5 augustus 2024 15:28 schreef Moira het volgende:
LAATSTE OEFENING VAN DEZE OS IK ZIE JULLIE OVER 1,5 MINUUT DOEI
Kijk gewoon een andere sport als je dit allemaal zo kut vind.quote:
De score was matigquote:Op maandag 5 augustus 2024 15:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Kijk gewoon een andere soort als je dit allemaal zo kut vind.
Er is nog sportklimmen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 15:28 schreef Moira het volgende:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 15:28 schreef Moira het volgende:
ik moest wel gniffelen om het radio commentaar. die dame was helemaal in de mood "kijken met welke straatlengte voorsprong Biles en dan keihard HUH!? als het op 0.033 mis loopt. jammer maar helaas, feli Andrade dan maar?quote:Op maandag 5 augustus 2024 15:24 schreef Moira het volgende:
Rebeca fair en square ook een keertje net bóven Simone ipv net ónder
Eerste OS dat iemand zo dicht op haar zit dat ze daadwerkelijk over haar heen kunnen gaan als ze tiendes laat liggen
Ze heeft normaal gesproken ongeveer een punt voorsprong en dat was nu ook net het verschil met de 2 uitstapjes.quote:Op maandag 5 augustus 2024 15:31 schreef Sabata het volgende:
[..]
ik moest wel gniffelen om het radio commentaar. die dame was helemaal in de mood "kijken met welke straatlengte voorsprong Biles en dan keihard HUH!? als het op 0.033 mis loopt. jammer maar helaas, feli Andrade dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |