nog een keer gekeken en het is wel close, armen gaan omlaag terwijl ze die kwartslag draai naar de jury maakt.quote:
Ja blijkbaar hebben ze zelf geoordeeld dat het onvoldoende was, mag hopen dat ze dat op Olympisch niveau wel volledig volgens de regels toepassen.quote:Op maandag 5 augustus 2024 13:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
nog een keer gekeken en het is wel close, armen gaan omlaag terwijl ze die kwartslag draai naar de jury maakt.
Ik miste inderdaad die tweede keer armen omhoog ja. Als dat verplicht is snap ik dat wel hierquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
nog een keer gekeken en het is wel close, armen gaan omlaag terwijl ze die kwartslag draai naar de jury maakt.
Is het op zich niet, armen bij de afsprong 1x omhoog en naar de jury draaien is doorgaans voldoendequote:Op maandag 5 augustus 2024 13:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik miste inderdaad die tweede keer armen omhoog ja. Als dat verplicht is snap ik dat wel hier
Volgens mij nog steeds niet, ik zie het iig zeldenquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Loont het hier alweer om meer dan 2 vluchtonderdelen achter elkaar te doen?
Vind het echt mooi hoe dat nog leeft in de breinen van veel Nederlandersquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
En nog steeds iedere keer als ik dan bij de afsprong iemand zonder hup zie staan hoor ik van Zetten schreeuwen in mijn hoofd.
Dit was wellicht iets te optimistisch gedacht danquote:Op maandag 5 augustus 2024 13:42 schreef Moira het volgende:
Maar wederom een herenfinale waar ze de D-score op het laatst nog omhoog gooien, dus ik verwacht wel een podium met 15+ scores eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |