Ik heb een beetje moeten overgeven in mijn mond bedanktquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
3 man in de baan
Allemaal door!
Ruben vindt alles wat beweegt leuk.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Scheefpoeper Ruben vindt (of moet ik zeggen vond) dat ook.
Minder.quote:
De rest heeft de start niet eens gehaald (om wat voor reden dan ook). Dus ja, derde is nog steeds knap.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:22 schreef Redefine het volgende:
Ik ben derde geworden in mijn race! Hoeveel deden er mee?
Daarom, het gaat om de uitslag. Niet om het hoe en watquote:Op maandag 5 augustus 2024 11:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De rest heeft de start niet eens gehaald (om wat voor reden dan ook). Dus ja, derde is nog steeds knap.
Dus over een paar jaar gaat hij met een discuswerpster?quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ruben vindt alles wat beweegt leuk.
Je weet het maar nooit.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dus over een paar jaar gaat hij met een discuswerpster?
Die Chinese kogelstootster neem ik aan.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dus over een paar jaar gaat hij met een discuswerpster?
Misschien valt die op ouder en is Astapchuk wat voor hem.quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Chinese kogelstootster neem ik aan.
Die zijn een grandioos groot succes met veel gemotiveerde deelnemers!quote:Op maandag 5 augustus 2024 11:30 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Wat is er gebeurd met de herkansingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |