abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214565868
Trump says he’ll debate Harris on Fox News or not at all after weeks of back-and-forth over ABC News event

Former President Donald Trump said Saturday he would not debate Vice President Kamala Harris at all if she did not agree to attend a new Fox News debate next month, the latest in the public jockeying between the campaigns over when, if ever, the two candidates will meet on stage.

“I’ll see her on September 4th or, I won’t see her at all,”; the former president wrote Saturday on his Truth Social platform.

https://edition.cnn.com/2(...)mp-debate/index.html
  zondag 4 augustus 2024 @ 19:50:52 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_214565981
Trump heeft gelogen over zijn oor? Er is geen stuk weg.

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 4 augustus 2024 @ 19:53:16 #3
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_214566051
quote:
84s.gif Op zondag 4 augustus 2024 19:50 schreef Starhopper het volgende:
Trump heeft gelogen over zijn oor? Er is geen stuk weg.

[ afbeelding ]
Tamelijk curieus, maar mensen die verder overal een complot in zien vinden dit opeens helemaal niet vreemd.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 4 augustus 2024 @ 20:02:37 #4
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_214566276
ja, hij is nu bang gezien zijn tegenstander jonger is dan 95. :')

Trump kan geen debat winnen van Harris, dus hij wil het wel op zijn propagandazender hebben.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  zondag 4 augustus 2024 @ 20:04:49 #5
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_214566326
quote:
17s.gif Op zondag 4 augustus 2024 20:02 schreef Mikeytt het volgende:

Trump kan geen debat winnen van Harris, dus hij wil het wel op zijn propagandazender hebben.
Ja , want in de voorverkiezingen 4 jaar geleden , deed ze het prima
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 4 augustus 2024 @ 20:09:32 #6
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214566445
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2024 20:04 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Ja , want in de voorverkiezingen 4 jaar geleden , deed ze het prima
Boeit niet, Biden flopte 3x eerder in voorverkiezingen.
  zondag 4 augustus 2024 @ 20:15:28 #8
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_214566614
quote:
17s.gif Op zondag 4 augustus 2024 20:02 schreef Mikeytt het volgende:

Trump is een bangepoepert. Het enige wat hij kan doen is het op haar huidskleur en geslacht gooien :')
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 4 augustus 2024 @ 20:18:30 #9
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_214566703
quote:
84s.gif Op zondag 4 augustus 2024 20:15 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Trump is een bangepoepert. Het enige wat hij kan doen is het op haar huidskleur en geslacht gooien :')
yep, en weet blijkbaar ook niet dat biracial mensen bestaan :')
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_214566920
quote:
84s.gif Op zondag 4 augustus 2024 20:15 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik blijf je een bijzonder user vinden, 4 jaar geleden wilde je trump nog pijpen zo blij was je met hem en nu is het een debiel

Heb jij eigenlijk wel een ruggengraat?
  dinsdag 6 augustus 2024 @ 18:36:38 #12
402274 Cruzinats
abschiebehauptmeister
pi_214599206
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 17:50 schreef Za het volgende:
[ x ]
Kamala komt ondanks haar leeftijd en afkomst (india) heel corporate en elitair over. Het zijn allebei natuurlijk geen 'of the people' people, maar Trump doet het toch goed!
  dinsdag 6 augustus 2024 @ 18:41:28 #13
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_214599272
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 19:53 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Tamelijk curieus, maar mensen die verder overal een complot in zien vinden dit opeens helemaal niet vreemd.
En vice versa zien de mensen die overal oprechte goedheiligheid inzien hier weer een complot in.

Even je oor laten beschieten omdat het klaarblijkelijk kan. Sure.

Want complotten doen alleen Trump en oom vlad.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_214599370
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 18:36 schreef Cruzinats het volgende:

Kamala komt ondanks haar leeftijd en afkomst (india) heel corporate en elitair over. Het zijn allebei natuurlijk geen 'of the people' people, maar Trump doet het toch goed!
Trump is heel gemoedelijk en naturel, die vent Adin is zo fake, vreselijk. Wat een contrast.
  dinsdag 6 augustus 2024 @ 18:50:54 #15
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_214599397
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 18:41 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
En vice versa zien de mensen die overal oprechte goedheiligheid inzien hier weer een complot in.

Even je oor laten beschieten omdat het klaarblijkelijk kan. Sure.

Want complotten doen alleen Trump en oom vlad.
Er zijn maar erg weinig 'mainstreamers' die hier een complot in zien, itt tot andersom.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_214600443
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 18:36 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Trump was een arme worstenboer uit Oss.
  dinsdag 6 augustus 2024 @ 22:14:26 #17
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214603931
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 20:28 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Ik blijf je een bijzonder user vinden, 4 jaar geleden wilde je trump nog pijpen zo blij was je met hem en nu is het een debiel

Heb jij eigenlijk wel een ruggengraat?
Dat vind ik dan weer interessant. Blijkbaar als je op iemand zou willen stemmen of stemt, moet je ten alle tijden achter die persoon blijven staan, want anders heb je geen ruggengraat. Maar als zo'n kandidaat enorm incapabel blijkt te zijn, lijkt het mij juist van meer ruggengraat getuigen als je daar niet blijft hangen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 7 augustus 2024 @ 00:38:42 #18
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_214605531
Waarom is er een topic over Trump in NWS? Moet dat niet gewoon in POL?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_214606311
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 00:38 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Waarom is er een topic over Trump in NWS? Moet dat niet gewoon in POL?
Er is er ook een over Biden/Harris op NWS, beide zijn continu in het nieuws.
  woensdag 7 augustus 2024 @ 07:16:01 #20
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_214606537
pi_214606788
TrumpGOD for President _O_
pi_214607151
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 05:01 schreef Za het volgende:

[..]
Er is er ook een over Biden/Harris op NWS, beide zijn continu in het nieuws.
En de te oude oranje verkrachter niet nee. Die is zijn grip op de media volkomen kwijt lijkt het. ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door xpompompomx op 07-08-2024 09:08:58 ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_214607272
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 09:03 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En de te oude oranje verkrachter niet nee. Die is zijn grip op de media volkomen kwijt. ^O^
Ik denk dat zijn fans vooral heel boos worden als en vooral de manier waarop hij telkens weer in het nieuws komt...
Die rare keuze voor JD Vance als vice-president, die zelf zijn grootste fans pijnlijk en weird vinden.
Zn rechtszaken en veroordelingen.
Opmerkingen die hij doet dat als maar genoeg mensen op hem stemmen in November, deze daarna nooit meer hoeven te stemmen.

Het is gewoon allemaal de schuld van de Mainstream Media dat Trump zo slecht in beeld gebracht word, terwijl het wel lijkt alsof de Democraten en reeeler en normaler alternatief zijn.

En de MSM heeft ook helemaal geen aandacht voor zijn politieke en inhoudelijke voorstellen, zijn nieuwe Healthcare Plan, wat hij met Social Security gaat doen, Infrastructure en hoe hij de Belasting voor de rijken verder wil verlagen.
Schandelijk!
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 7 augustus 2024 @ 09:18:32 #24
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_214607297
quote:

[..]
En de te oude oranje verkrachter niet nee. Die is zijn grip op de media volkomen kwijt lijkt het. ^O^
Dat krijg je op die leeftijd he. Veel te oud om president te zijn. Het is voor iedereen beter wanneer hij achter de geraniums plaatsneemt, behalve dan voor de geraniums.
Huilen dan.
pi_214607747
Trump is bang en boos en heeft een volle luier en wil eigenlijk dat Biden zich weer verkiesbaar stelt:

[ Bericht 4% gewijzigd door xpompompomx op 07-08-2024 10:30:08 ]
  woensdag 7 augustus 2024 @ 10:29:33 #26
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_214608005
Dit is toch gewoon een ordinaire feesboek post van de gemiddelde tokkie? Of is Donald 5D chess aan het spelen?
pi_214609920
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 09:16 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Ik denk dat zijn fans vooral heel boos worden als en vooral de manier waarop hij telkens weer in het nieuws komt...
Hij komt in het nieuws, als in dat nieuws wordt niet gebracht?

quote:
Die rare keuze voor JD Vance als vice-president, die zelf zijn grootste fans pijnlijk en weird vinden.
'Weird', bijzondere woordkeuze. Kun je even vertellen hoe je daartoe gekomen bent?

quote:
Opmerkingen die hij doet dat als maar genoeg mensen op hem stemmen in November, deze daarna nooit meer hoeven te stemmen.
Nee, hij zei dat de christenen van het soort dat normaal nooit stemt deze keer wel op hem moeten gaan stemmen.

quote:
Het is gewoon allemaal de schuld van de Mainstream Media dat Trump zo slecht in beeld gebracht word, terwijl het wel lijkt alsof de Democraten en reeeler en normaler alternatief zijn.
De mainstream media is inmiddels al zo vaak betrapt op hem slecht en vals in beeld brengen. Hoezo lijkt het alsof de Democraten een normaler alternatief zijn? En wat is 'reeeler' in dit verband? Net zo reeel als in 2016 toen een overwinning voor Trump niet reeel werd beschouwd? Of als die incel die ongestoord 8 schoten mocht lossen van secret service niet had gemist, dan was het alternatief van de Democraten nog een stuk reeeler geweest.

[ Bericht 2% gewijzigd door Weltschmerz op 07-08-2024 16:08:12 ]
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_214609986
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 10:03 schreef xpompompomx het volgende:
Trump is bang en boos en heeft een volle luier en wil eigenlijk dat Biden zich weer verkiesbaar stelt:
[ afbeelding ]
Die gaat een meltdown krijgen live op TV wanneer Kamala Harris met hem in debat gaat.
pi_214610069
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 10:03 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Hussein :')
pi_214610089
https://www.theguardian.c(...)arris-election-polls *O*

Kan niet wachten op de Za's van Fok forum die huilend topics gaan aanmaken dat de verkiezingen gestolen zijn :')
pi_214610124
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 12:57 schreef Simmertje het volgende:

Kan niet wachten op de Za's van Fok forum die huilend topics gaan aanmaken dat de verkiezingen gestolen zijn :')
2016 all over.

pi_214610379
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 12:47 schreef Weltschmerz het volgende:

Hoezo lijkt het alsof de Democraten een normaler alternatief zijn?
Zeer goede vraag. Ik zou zeggen, denk daar maar eens goed over na :)

Wat vind je overigens van Trump’s Healthcare plan?
Zou het niet goed zijn als de MSM daarover meer zou berichtten?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_214610537
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 13:15 schreef RM-rf het volgende:

[..]
We zien overal dat het zogenaamd gematigde centrum links of centrum rechts aan een radical verandering van het land werkt.
quote:
Het zou goed zijn als de MSM meer over de inhoud zou berichten, en dan bedoel ik ook berichten ipv lastercampagnes aan elkaar te rijgen met leugens.
pi_214610636
Als Nederlander een Trump fan zijn _O-
Dat zou hetzelfde zijn als Nederlander een Poetin fan zijn... _O-

Oh wacht... -O-
pi_214610893
quote:

[..]

Dat kan niet, dat plan komt over 2 weken....horen we sinds 2016.
pi_214610965
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 13:27 schreef Zoddie het volgende:
Als Nederlander een Trump fan zijn _O-
Dat zou hetzelfde zijn als Nederlander een Poetin fan zijn... _O-

Oh wacht... -O-
Het gaat ze ook niet om Trump of Poetin. Allemaal hebben ze een zelfde overeenkomst en dat is een ontiegelijke haat tegen buitenlanders en alles wat vreemd en nieuw is. Maar deze dictators geeft hun een excuus om het goed te praten.
pi_214610967
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 13:22 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
We zien overal dat het zogenaamd gematigde centrum links of centrum rechts aan een radical verandering van het land werkt.
Dat heet politiek... wat denk je dat dan moet gebeuren, dat er niks meer veranderd mag worden?

En wat betreft inhoudelijke berichtgeving ben ik het helemaal met je eens.... enkel, kun je aangeven welke politieke voorstellen uit het GOP-programma nu vooral meer belicht moeten worden?
Neem je kans en gun de GOP eens die constructieve aandacht voor hun daadwerkelijke beleidsplannen, ik ben volledig oor!
pi_214611042
quote:

[..]
quote:
Het zou goed zijn als de MSM meer over de inhoud zou berichten, en dan bedoel ik ook berichten ipv lastercampagnes aan elkaar te rijgen met leugens.
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 13:52 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Dat heet politiek... wat denk je dat dan moet gebeuren, dat er niks meer veranderd mag worden?
Als jij voor radicale demografische, staatkundige, economische en sociale verandering bent dan mag dat, maar poseer dan niet als het gematigde centrum.

quote:
En wat betreft inhoudelijke berichtgeving ben ik het helemaal met je eens.... enkel, kun je aangeven welke politieke voorstellen uit het GOP-programma nu vooral meer belicht moeten worden?
Neem je kans en gun de GOP eens die constructieve aandacht voor hun daadwerkelijke beleidsplannen, ik ben volledig oor!
Minder oorlogen ben ik wel voor.
pi_214611173
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 13:57 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Als jij voor radicale demografische, staatkundige, economische en sociale verandering bent dan mag dat, maar poseer dan niet als het gematigde centrum.
Met alle respect, maar ik zie niet de grond dat jij wil bepalen wat ik wel of niet over mijn politieke mening mag zeggen...

Kun je dat uitleggen (los ervan dat ik relatief weinig over mijn eigen mening post, mijn meer geliefde onderwerp zijn eerder bestuursprocessen die veeleer losstaan van iemand ideologische basis)
pi_214611286
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 14:04 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Met alle respect, maar ik zie niet de grond dat jij wil bepalen wat ik wel of niet over mijn politieke mening mag zeggen...
Daar is dan ook geen sprake van, ik vind dat de media radicaal en gematigd en reeel en wensdenken vals portretteren, zowel in de VS als hier. Dat is mijn mening over een deel van jouw mening.

quote:
Kun je dat uitleggen (los ervan dat ik relatief weinig over mijn eigen mening post, mijn meer geliefde onderwerp zijn eerder bestuursprocessen die veeleer losstaan van iemand ideologische basis)
En ik ben erg geinteresseerd in de propaganda. Ik heb niet zoveel met conservatieve republikeinen, maar het verraad door de Democraten stoort mij.
pi_214612748
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 12:57 schreef Simmertje het volgende:

Heb ik dat gedaan dan in 2020?

Ik heb wel aanschouwd hoe de Simmertjes van Fok en elders weenden in de straten en op tv, toen "de gevaarlijke gek" president werd, ons in een wereldoorlog zou storten. Elke dag gejank op tv, elk programma, elke host, elke gast, gebrainwashed, helemaal van het padje.

Ik vind Trump fantastisch, en dat vond ik ook toen hij president werd, het kwam me allemaal bevreemdend over, mensen die hier schreeuwend de straat op gingen.
pi_214612830
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 15:51 schreef Za het volgende:
[ x ]
Oh lekker dan, die zitten straks elkaar af te trekken over hoe geweldig de ander wel niet is.
pi_214612912
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 15:50 schreef Za het volgende:

[..]
Heb ik dat gedaan dan in 2020?

Ik heb wel aanschouwd hoe de Simmertjes van Fok en elders weenden in de straten en op tv, toen "de gevaarlijke gek" president werd, ons in een wereldoorlog zou storten. Elke dag gejank op tv, elk programma, elke host, elke gast, gebrainwashed, helemaal van het padje.
Ik had het er destijds met een Amerikaan over, en die zei dat de VS met de Democraten waarschijnlijk heel veel kleine oorlogjes zou hebben, maar de Trump de grote oorlog met de rode knop zou kunnen veroorzaken. Inmiddels zijn het de Democraten die naast hun kleine oorlogen verdomd dicht tegen de grote oorlog aanschurken.

quote:
Ik vind Trump fantastisch, en dat vond ik ook toen hij president werd, het kwam me allemaal bevreemdend over, mensen die hier schreeuwend de straat op gingen.
Ik niet, maar hij deed duidelijk een uitgestoken hand in zijn overwinningsspeech, die werd bruut afgeslagen. Hij moest en zou in en in slecht zijn. Ik kende hem nog van Oprah en het is niet mijn type economie en samenleving waar hij voor stond maar het was geen onredelijk mens.

En ook absoluut geen racist trouwens, integendeel.
pi_214641916
Wat een ontiegelijke Loser en Droeftoeter is Trump, Bah
pi_214642051
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 20:09 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Boeit niet, Biden flopte 3x eerder in voorverkiezingen.
Democraten doen wel weer een steal. Geen zorgen.

Beide kandidaten willen liever een debat op een voor hun vriendelijke platform. Fox is dan wat beter voor Trump.

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 14:08 schreef CofyFerkeert het volgende:
Wat een ontiegelijke Loser en Droeftoeter is Trump, Bah
Er is niets beters helaas. Maar niet getreurd. Trump heeft al trouw gezworen aan de Aipac. We hebben hem al gezien met het keppeltje op bij de beroemde klaagmuur. Dus de democraten krijgen hun oorlog met Iran wel. En de amerikaanse oorlogsindustrie blijft zo verzekerd van hun megadeals. Niet veel zal dus gaan veranderen onder Trump.

Ik snap dus niet dat linkse stemmers zo uit hun slof schieten terwijl niets gaat veranderen. Ook niet met de wet op abortus. Maw. Trump derangement syndrome is real :)

[ Bericht 12% gewijzigd door WheatWaffles op 09-08-2024 14:28:00 ]
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 14:29:14 #47
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214642161
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 14:20 schreef WheatWaffles het volgende:

[..]

Pleur eens op naar BNW met je monddiarree.
pi_214642212
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 14:20 schreef WheatWaffles het volgende:

[..]

Weer? Hebben ze dat vaker gedaan en zo ja waar en wanneer dan? :?
pi_214642451
quote:

[..]
Trump is nooit veroordeeld geweest voor verkrachting. Wel moest hij daarna miljoenen betalen omdat hij stormy daniels en of die carol gek political operatives noemden (terecht dat zijn het ook). Die voelden zich gekrenkt en gooiden het op defamation.
pi_214644117
quote:
5s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 14:32 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Weer? Hebben ze dat vaker gedaan en zo ja waar en wanneer dan? :?
Team Trump kreeg zaak omdat de rechters zijn aanklachten afwezen, net nadat het bewijs even snel werd vernietigd (stemmachines gewist, stembiljetten in de shredder). Het is duidelijk. Een uitgestelde telling, extra stemmen uit het niets getoverd. Geloof je werkelijk dat Senile Joe nog meer stemmen heeft gekregen en nog populairder was dan Obama of welke andere President in de geschiedenis van de VS?
pi_214644132
Go Kamala
pi_214644285
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 18:48 schreef Za het volgende:

[..]
Trump is heel gemoedelijk en naturel, die vent Adin is zo fake, vreselijk. Wat een contrast.
Za ziet dingen op geheel eigen wijze. Hoe kun je zo blind zijn?
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 18:19:24 #53
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_214646086
twitter
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:22:59 #54
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214650607
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 13:52 schreef RM-rf het volgende:
welke politieke voorstellen uit het GOP-programma nu vooral meer belicht moeten worden?
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 13:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Minder oorlogen ben ik wel voor.
:s)
  vrijdag 9 augustus 2024 @ 21:25:57 #55
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214650722
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 16:39 schreef WheatWaffles het volgende:

[..]
Team Trump kreeg zaak omdat de rechters zijn aanklachten afwezen, net nadat het bewijs even snel werd vernietigd (stemmachines gewist, stembiljetten in de shredder). Het is duidelijk. Een uitgestelde telling, extra stemmen uit het niets getoverd. Geloof je werkelijk dat Senile Joe nog meer stemmen heeft gekregen en nog populairder was dan Obama of welke andere President in de geschiedenis van de VS?
Kom op, hoe vaak dat al niet is ontkracht, best wel knap om dat vol te blijven houden. Makkelijk ook, gewoon denken dat de rechters ook in het complot zitten, tuurlijk. En er was geen bewijs van grootschalige fraude, dat verzin je er zelf bij. De zaken werden juist niet behandeld wegens gebrek aan bewijs.

En die laatste zin is ook je eigen spoken maken en daar dan bang van worden. Je kunt ook stellen dat Trump wel een enorme idioot moet zijn als ie verliest van zo'n seniele man (eigen woorden), die nóg meer stemmen kreeg dan Don zelf. Maar hoe dan ook, als je jezelf gaat wijs maken dat mensen toen niet op Biden wilden stemmen (of tegen Trump), ja dan is het niet gek dat je jezelf ook laat wijsmaken dat de vreemde conclusie zou zijn: dan zijn de verkiezingen gestolen (ipv blijkbaar had ik het mis). 8)7
pi_214674226
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 04:07 schreef Za het volgende:
[ x ]
En gelukkig heeft Trump ook nog een niet gebeurde helikoptercrash overleedt. _O_
pi_214674625
De Titanic soundtrack draaien tijdens een rally is dan wel weer heel toepasselijk.

Dat het geen Amerikaanse zangeres is en dat die zangeres er nooit toestemming voor zou geven, is ook wel typisch Trump.

[ Bericht 30% gewijzigd door TheFreshPrince op 11-08-2024 13:00:02 ]
pi_214674741
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2024 04:07 schreef Za het volgende:
[ x ]
Het universum laat de laatste maand ook wel subtiel merken dat ze Trump niet ziet zitten.
  zondag 11 augustus 2024 @ 13:04:09 #60
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_214674788
In z'n golfkarretje :') :') :') :')

twitter
pi_214674854
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 18:48 schreef Za het volgende:

[..]
Trump is heel gemoedelijk en naturel

pi_214717426
Kijk nou, Trump heeft zijn healthcare plan gevonden! Het is Obamacare!

quote:
Donald Trump at his rally says: “I’m going to keep the Affordable Care Act. Unless we can do something much better, we’ll keep it.”

Under Trump, Republicans sought to repeal the ACA but failed to do so.

https://www.washingtonpos(...)pdates-harris-trump/
pi_214718068
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 00:55 schreef Tijger_m het volgende:
Kijk nou, Trump heeft zijn healthcare plan gevonden! Het is Obamacare!
[..]

Dat doet bijna vermoeden dat ze daadwerkelijk nu een Plan hebben voorliggen wat zijn ultraconservatieve financiers a la de Heritage Foundation, willen doordrukken als het ze lukt hem tot president te maken...

Maar Trump weet dat als bekend wordt wat ze willen gaan uitvoeren, het hem eerder stemmen gaat kosten, omdat geen zinnig persoon daarvoor zal stemmen.
pi_214718446
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 09:00 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Dat doet bijna vermoeden dat ze daadwerkelijk nu een Plan hebben voorliggen wat zijn ultraconservatieve financiers a la de Heritage Foundation, willen doordrukken als het ze lukt hem tot president te maken...

Maar Trump weet dat als bekend wordt wat ze willen gaan uitvoeren, het hem eerder stemmen gaat kosten, omdat geen zinnig persoon daarvoor zal stemmen.
Wie wil hij kroonprins(es) maken?
pi_214726677
WTF was dit?

Ik hou van deze man, maar WTF?
  donderdag 15 augustus 2024 @ 23:18:10 #69
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_214726793
link?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  donderdag 15 augustus 2024 @ 23:22:46 #71
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_214726897
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 23:15 schreef Za het volgende:
Ik hou van deze man,
Van Steve?
pi_214728368
Volkomen gestoord, die man. |:(
Is dat zo?
pi_214728522
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 23:15 schreef Za het volgende:
WTF was dit?

Ik hou van deze man, maar WTF?
Dit is nou Trump.

Aangenaam kennis te maken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_214728565
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2024 21:25 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Kom op, hoe vaak dat al niet is ontkracht, best wel knap om dat vol te blijven houden. Makkelijk ook, gewoon denken dat de rechters ook in het complot zitten, tuurlijk. En er was geen bewijs van grootschalige fraude, dat verzin je er zelf bij. De zaken werden juist niet behandeld wegens gebrek aan bewijs.

En die laatste zin is ook je eigen spoken maken en daar dan bang van worden. Je kunt ook stellen dat Trump wel een enorme idioot moet zijn als ie verliest van zo'n seniele man (eigen woorden), die nóg meer stemmen kreeg dan Don zelf. Maar hoe dan ook, als je jezelf gaat wijs maken dat mensen toen niet op Biden wilden stemmen (of tegen Trump), ja dan is het niet gek dat je jezelf ook laat wijsmaken dat de vreemde conclusie zou zijn: dan zijn de verkiezingen gestolen (ipv blijkbaar had ik het mis). 8)7
Je zou echt moeten stoppen met dit soort misselijke leugens. Er is wel bewijs. Je kan luisteren naar Trump die aan het bellen is met officials en ze het bevel geeft om stemmen voor hem "te vinden".

Hoe hij dat later succesvol (voor zijn achterban tenminste) heeft weten om te draaien is mij nog steeds een raadsel.
pi_214728586
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2024 09:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dit is nou Trump.

Aangenaam kennis te maken.
Als je daar nu pas achter komt terwijl je "van die man houd" dan is het wel redelijk hopeloos, lijkt mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')