Dat zeg ik dan ook nergens. Alleen dat ik het snap dat je die dan als kanshebber voor goud invultquote:Op donderdag 8 augustus 2024 07:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zou m'n geld eerder op Bol in zetten hoor. Een medaille voor Van Rouwendaal is helemaal niet zeker
quote:
Maar die staan dat toch alleen maar om een andere redenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 07:45 schreef heywoodu het volgende:
Mensen die op de brug staan hebben het goed bekeken.
Ja, als ik bijvoorbeeld Cunha was zou ik niet morgen de vlucht naar huis boeken nee, om het zo maar te zeggen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 07:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Kan me niet voorstellen dat dat water schoon is
Die evalueert pas in januari of ze stopt!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 07:49 schreef DeLuna het volgende:
Sharon godin![]()
Wat er ook gebeurt vandaag, die heeft wel echt een fantastische carrière gehad
De kans dat Lammerts goud wint is misschien wel het kleinste van allemaal. Als de opzet zoals de iQFOiL was, dan wel. Maar de kans dat zij drie races wint zonder dat de nummer 1 al een race wint lijkt mij vrij klein.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 07:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je moet dan ook in kansen denken ipv in specifieke onderdelen met een ja/nee
Bol, keirin, omnium en Lammerts hebben bij elkaar best wel kans dat het goud oplevert. Ik verwacht ook echt geen drie keer goud vandaag hoor, want Van Rouwendaal gaat alvast niet winnen, maar goed, met 5-6 onderdelen waar het meer dan alleen een miniem waterkansje is kun je wel een beetje hopen
Zeker jaquote:Op donderdag 8 augustus 2024 07:49 schreef DeLuna het volgende:
Sharon godin![]()
Wat er ook gebeurt vandaag, die heeft wel echt een fantastische carrière gehad
Gewoon samen lekker een nummertje opnemen.quote:
Ja. Afstanden bij dit onderdeel zijn vaak vertekend. Dat zie je ook als in de finishstraat zijn. Dan denk je dat ze er zo zijn, maar duurt het alsnog wel even.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 07:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat gaatje lijkt veel kleiner dan het is volgens mij
Ze hebben het wel 'gedicht'quote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Afstanden bij dit onderdeel zijn vaak vertekend. Dat zie je ook als in de finishstraat zijn. Dan denk je dat ze er zo zijn, maar doet het alsnog wel even.
Lekker door de takken.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:04 schreef TLC het volgende:
Lekker in rioolwater zwemmen, niks mis mee
Ik vermoed dat velen straks met verwonde rechterarm het water uitkruipenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:01 schreef Redefine het volgende:
Lijkt mij toch niet fijn zwemmen zo met je armen half in die bosjes.
Het was in 2016 en 2021 niet beter las ik.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:04 schreef TLC het volgende:
Lekker in rioolwater zwemmen, niks mis mee
Hup zwemmer die ik niet kan zienquote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hup zwemmer die ik niet kan zien
Vast welquote:Op donderdag 8 augustus 2024 08:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]zou je hier ook nog voor moeten betalen eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |