Ik zie ook goede kansen voor de Kerstman als hij zich verkiesbaar stelt, maar dat lijkt mij even waarschijnlijk als Trump die ophoudt met op de man spelen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mits ze op kunnen houden met kleutergedrag en steeds maar op de man spelen.
Trump houdt van winnen. Dus wellicht dat ze hem kunnen overreden om het 50/50 te maken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:36 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik zie ook goede kansen voor de Kerstman als hij zich verkiesbaar stelt, maar dat lijkt mij even waarschijnlijk als Trump die ophoudt met op de man spelen.
Sinds 2016 is dit zo'n beetje Trumps M.O. als het om beleid gaat, en een bijna 80-jarige verleert zijn streken niet zomaar ...quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Trump houdt van winnen. Dus wellicht dat ze hem kunnen overreden om het 50/50 te maken.
Vragen kan altijd, maar de geschiedenis leert dat hij die act echt maximaal een dag volhoudt voor hij weer op Twitter kruipt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Trump houdt van winnen. Dus wellicht dat ze hem kunnen overreden om het 50/50 te maken.
Overigens, waarom denk je dat Harris nog slechter is dan Trump voor Europa?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zit dus helemaal niet in een bubble. Ik lees dagelijks de NY Times, maar kijk ook een paar keer per week naar de Daily Wire. Ik zie MSNBC en FOX. Uiteraard kijk ik ook trouw naar een van de weinige programma's waar iedereen aan bod komt zoals Real Time.
Verder heb ik werkelijk niets met MAGA. Alleen denk ik dat Harris nog slechter is voor Europa dan Trump.
Trump is niet alleen slecht voor europa, Trump is nog veel slechter voor de USA, de volgende staatsgreep zal hem misschien wel lukkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zit dus helemaal niet in een bubble. Ik lees dagelijks de NY Times, maar kijk ook een paar keer per week naar de Daily Wire. Ik zie MSNBC en FOX. Uiteraard kijk ik ook trouw naar een van de weinige programma's waar iedereen aan bod komt zoals Real Time.
Verder heb ik werkelijk niets met MAGA. Alleen denk ik dat Harris nog slechter is voor Europa dan Trump.
Hoe noem jij campagne voeren op 'Ik ben niet Trump' eigenlijk? Lijkt mij ook een behoorlijke vorm van 'op de man spelen'.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:36 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik zie ook goede kansen voor de Kerstman als hij zich verkiesbaar stelt, maar dat lijkt mij even waarschijnlijk als Trump die ophoudt met op de man spelen.
Wat gaat Harris beter/anders doen voor Europa?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:43 schreef Hexagon het volgende:
Trump beter voor Europa? Ohja de Russen in het Kremlin wonen ook in Europa.
Zorgen dat er meer wapens naar Oekraine gaan en de Russen wel 3x nadenken voor ze nog een ander land aanvallen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:03 schreef Brubbie het volgende:
[..]
Wat gaat Harris beter/anders doen voor Europa?
En hoe gaat dat anders opgelost worden? Door het gewoon weg te geven? Wat Oekraine zelf ook niet wil?quote:Op dit ogenblik lijkt het erop dat zij aan de kant staat van: laten we Oekraïne gewoon helemaal leegbloeden en net zo lang doorgaan tot de Russen ooit aftaaien.
Is nou typisch iets wat eventueel wel anders opgelost kan worden.
Ik reageer alleen maar op VEM die zegt dat Trump een goede kans heeft als hij niet meer op de man speelt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:56 schreef Brubbie het volgende:
[..]
Hoe noem jij campagne voeren op 'Ik ben niet Trump' eigenlijk? Lijkt mij ook een behoorlijke vorm van 'op de man spelen'.
Of is dat volgens jou wat anders?
Meer wapens geven aan wie? En wat is het einddoel? Rusland pijn doen zo te lezen. Ten koste van alles is nu het devies. Dat levert dus vooral doden op. En goedkoop land voor Westerse beleggers. Als mooie bonus een plek om real-time wat (oude en nieuwe) wapens en technieken te testen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zorgen dat er meer wapens naar Oekraine gaan en de Russen wel 3x nadenken voor ze nog een ander land aanvallen.
Nee, door net als bij alle andere oorlogen tot een papieren akkoord te komen.quote:[..]
En hoe gaat dat anders opgelost worden? Door het gewoon weg te geven? Wat Oekraine zelf ook niet wil?
Door het op de man spelen moet de zittende president nu onder druk aftaaien in de race.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:08 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik reageer alleen maar op VEM die zegt dat Trump een goede kans heeft als hij niet meer op de man speelt.
Dat hele 'hueheueheheu Harris doet dat toch ooohooooookkkk' mag je lekker bij je houden, want daar ging het niet over.
Dus?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:10 schreef Hexagon het volgende:
Sowieso, dat het bij Trump om de persoon gaat heem hij helemaal aan zijn eigen gedrag te danken.
Wat jij wilt, pikkepijp.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:12 schreef Brubbie het volgende:
[..]
Door het op de man spelen moet de zittende president nu onder druk aftaaien in de race.![]()
Maar je geeft ook geen antwoord, omdat je wel weet wat het antwoord is. Wel leuk
Het einddoel is dat de Russen ophouden met hun agressie richting het westen. En dat is goed voor Europa ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:11 schreef Brubbie het volgende:
[..]
Meer wapens geven aan wie? En wat is het einddoel? Rusland pijn doen zo te lezen. Ten koste van alles is nu het devies. Dat levert dus vooral doden op. En goedkoop land voor Westerse beleggers. Als mooie bonus een plek om real-time wat (oude en nieuwe) wapens en technieken te testen.
Humanitair verantwoord hoor, allemaal. Goed voor Europa
Er is geen papieren akkoord mogelijk zonder dat Poetin volledig uit Oekraine opflikkert.quote:Nee, door net als bij alle andere oorlogen tot een papieren akkoord te komen.
Of doorgaan tot je a la de Nazi's echt totale overgave afdwingt, maar dat is al helemaal niet goed voor Europa want daar is een veel groter front en een grotere wereldwijde strijd voor nodig. En dan ga je er vanuit dat dat überhaupt een mogelijkheid is.
De wereldpolitiek is niet eerlijk en het gaat niet over wat Oekraïne wil. Dat is een behoorlijk kinderachtige redenatie. Je moet dan denken aan Rusland dat een stuk land heeft tot aan het water daar, wat ze nu ook al ruime tijd bezetten.
Helaasch.
Maar die double speak van war = peace is nogal ziekelijk.
Overigens heb ik ook mijn twijfels of Trump bij eventuele herverkiezing vrede kan bewerkstelligen daar. Dat zou dan meer komen omdat hij totaal onberekenbaar is, wat op het wereldtoneel ook 'eng' is.
Het einddoel van de Russen is hetzelfde, maar dan naar het oosten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het einddoel is dat de Russen ophouden met hun agressie richting het westen. En dat is goed voor Europa ja.
[..]
Er is geen papieren akkoord mogelijk zonder dat Poetin volledig uit Oekraine opflikkert.
En is dat op de man spelen of niet?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dus gaat de campagne terecht over zijn persoon.
Tja je kan je broek laten zakken voor Poetin maar dat is nergens voor nodig. Dan heb je over een paar jaar weer hetzelfde gezeik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:19 schreef Brubbie het volgende:
[..]
Het einddoel van de Russen is hetzelfde, maar dan naar het oosten.
Helaas zit dat er niet in en is er nu een opening dat kan uitlopen tot een veel groter conflict. En als je dan als enige oplossing ziet: meer wapons!! dan wordt er inderdaad niets opgelost.
Stap van je moreel verheven paard af en kijk naar de werkelijkheid, in plaats van naar wat je zou willen.
Maar goed, Harris gaat dus dat zooitje daar ook niet oplossen.Meer wapens, meer BlackRock-land voor investeerders en meer dooien. En dat terwijl Rusland niet 'opflikkert' uit Oekraïne, zo lang je alleen speelgoed stuurt naar het Oekrainse leger kan er niet gewonnen of verloren worden. Tenzij de poppetjes aan een van de twee kanten op zijn.
Mag jij raden waar die sneller op gaan zijn..
Het is dus, zoals met alles: wat de ander doet, doet Trump nog veel erger. Bij vrijwel elke slechte eigenschap die je kan bedenken is Trump er de overtreffende trap in. Daarom, als ik Amerikaan was zou 'ik ben geen Trump' de nummer 1 reden zijn om op iemand te stemmen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:19 schreef Brubbie het volgende:
[..]
En is dat op de man spelen of niet?
Voorlopig ben jij degene die op een fake moreel verheven paard zit. De meesten van ons zijn gewoon van de realpolitik. Langzaam Rusland leeg laten bloeden. En ja, dat gaat ten koste van Oekrainse levens. Maar minder dan Rusland lekker dat land laten houden. Dan gaan ze paar miljoen Oekrainers die er nog zitten op Russische wijze omvolken. Zijn ze nu al mee bezig overigens. Dat is waar jij voor bent. Dat hebben ze al eens eerder uitgevoerd in Oekraine en dat zijn ze nog niet vergeten aldaar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:19 schreef Brubbie het volgende:
Stap van je moreel verheven paard af en kijk naar de werkelijkheid, in plaats van naar wat je zou willen.
Ja, maar gezien zijn gedrag kan dat ook niet anders.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:19 schreef Brubbie het volgende:
[..]
En is dat op de man spelen of niet?
Het grappige is juist dat 'de man' de hele reden is dat Trump zo groot is geworden als politicus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |