Ik post een filmpje van Harris die zit te giechelen. Heb je nog meer analyses?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:03 schreef JAM het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent een trol die hier alleen maar komt om mensen tegen te spreken, wat ze dan ook te melden hebben, die het überhaupt allemaal geen reet kan schelen, toch? Daar hadden we het vorige keer toch over gehad?
Dit is de reden (komt uit de laatste Morning Consult poll):quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Daarom verbaast het mij ook. Maar misschien bleek al uit de data dat Trump aanvallen op zijn leeftijd niet werkt. Ze zijn er ook snel mee opgehouden.
Moment hoor, ik zal het even opzoeken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:04 schreef Brubbie het volgende:
[..]
Ik post een filmpje van Harris die zit te giechelen. Heb je nog meer analyses?
...weet je nog? Dat het je aan je allemaal aan je reet zou roesten en dat je de kritiek op Trump saai vond?quote:
In dit topic? Jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:10 schreef JAM het volgende:
Ah ja, daar waren we @:Brubbie :
[..]
...weet je nog? Dat het je aan je allemaal aan je reet zou roesten en dat je de kritiek op Trump saai vond?
Nou, gaat om dat hij dat heeft uitgevoerd voor alleen de hogere inkomens.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 11:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Geen zin in een lang verhaal dus ik pik er twee uit waar we geen ellenlange discussie over hoeven te hebben (hoop ik):
Belastingverlaging klopt. Staat tegenover dat iedereen dat roept. Ok, lang geleden was er een presidentskandidaat die als speerpunt belastingverhoging had. Die heeft geloof ik in slechts 1 staat gewonnen...
Ja, daar kan ik me wel in vinden, als het daar om gaat.quote:Dat hij scholen met vaccinatieprogramma's wil sluiten is onzin. Hij wil scholen die vaccinatie verplicht stellen niet meer financieel steunen. Vrij terecht, want onderwijs moet gewoon voor iedereen toegankelijk zijn, ook voor kinderen met gekkies als ouders. Temeer daar het alternatief home schooling is en het lijkt mij dat je dat zeker niet moet overlaten aan gekkies.
Welke partij in de VS is vooral voor beleid op basis van uitsluiting op basis van huidskleur of vaccinatiestatus?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, gaat om dat hij dat heeft uitgevoerd voor alleen de hogere inkomens.
. overigens riep Bush ooit "read my lips, no new taxes" of iets dergelijks, en even later ging de belasting toch omhoog.
[..]
Ja, daar kan ik me wel in vinden, als het daar om gaat.
Je mag kinderen niet uitsluiten.
Dat is allemaal nog beter dan mogelijk onschuldigen willen laten ombrengen omdat je je statistieken belangrijker vindt...quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 15:55 schreef JAM het volgende:
[..]
Begrijpelijk ook. Je kan iemand zijn leeftijd maar moeilijk kwalijk nemen. Dan al het andere (weet je wel, vrouwen verkrachten, fraude plegen, staatsgrepen plegen, staatsgeheimen verdoezelen, jezelf verrijken met publieke middelen, etcetera, etcetera), daar hebben ze toch wel een punt.
'we' vanuit Harris gezien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:02 schreef Brubbie het volgende:
[..]
Ah, jij ziet het ook echt als 'we'. Vandaar dat je zo vreemd reageert op zaken. Is het persoonlijk? Voor mij niet echt
Daar moet een president juist toe in staat zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is allemaal nog beter dan mogelijk onschuldigen willen laten ombrengen omdat je je statistieken belangrijker vindt...
Ik denk de christelijke arbeiderspartij.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:36 schreef Brubbie het volgende:
[..]
Welke partij in de VS is vooral voor beleid op basis van uitsluiting op basis van huidskleur of vaccinatiestatus?
Dus zeg maar, welke kant van het spectrum daar maakt het je moeilijker om als Aziaat een universiteit binnen te komen bijvoorbeeld?
Dan schudden we elkaar de hand.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:35 schreef Wantie het volgende:
Ja, daar kan ik me wel in vinden, als het daar om gaat.
Je mag kinderen niet uitsluiten.
Niet om je statistieken op te poetsen. Kom op man!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:40 schreef Brubbie het volgende:
[..]
Daar moet een president juist toe in staat zijn.
Partijen zeggen daar niet zoveel met een figuur als Trump als bepalende factor voor de helft van het politieke spectrum. Maar het trackrecord van de Republikeinen is niet bepaald hoopgevend wat dit betreft.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:36 schreef Brubbie het volgende:
[..]
Welke partij in de VS is vooral voor beleid op basis van uitsluiting op basis van huidskleur of vaccinatiestatus?
Dus zeg maar, welke kant van het spectrum daar maakt het je moeilijker om als Aziaat een universiteit binnen te komen bijvoorbeeld?
Je moet letterlijk over lijken kunnen gaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niet om je statistieken op te poetsen. Kom op man!
Je mag zeggen wat je wil jongen!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:26 schreef Brubbie het volgende:
Die VP is een slimme keuze
@:JAM, mag ik dit zeggen? Graag aangeven of je dit okay vindt
Wat een vreemdsoortige vergoeilijking toch weer! Overigens weet ik ook niet waar je het over hebt hoor. Dat moet je even toelichten, als ik u niet ontrief.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is allemaal nog beter dan mogelijk onschuldigen willen laten ombrengen omdat je je statistieken belangrijker vindt...
Die mensen runnen de (grotere) universiteiten en lobbyen voor wering van scholen op basis van vaccinatiestatus?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 16:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik denk de christelijke arbeiderspartij.
Dus je weet niet waar het over gaat, maar wel dat het niet klopt…quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:18 schreef JAM het volgende:
[..]
Wat een vreemdsoortige vergoeilijking toch weer! Overigens weet ik ook niet waar je het over hebt hoor. Dat moet je even toelichten, als ik u niet ontrief.
Oke, maar was dit niet juist de bedoeling? Een moderate democrat die dan wat meer aanspreekt voor het politieke midden die ook de waarde van de Democraten in zijn districtje kan uitvoeren?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:44 schreef HeatWave het volgende:
Crosspost, deze keer niet in het TDS bolwerk :
[ afbeelding ]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Om maar even tegengas te bieden aan het nu alweer ondraaglijke kritiekloze gedweep van de Pro-Harris crowd.
Waarom niet? Mannen worden met wat pech nu eenmaal kaal en een kleurtje in het haar wordt vaak ook raar naar gekeken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 17:53 schreef Za het volgende:
Met alle respect, maar je zou niet zeggen dat deze mensen even oud zijn.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |