En nu komt de clue... die mand er achter heeft nooit bestaan !!quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:33 schreef pullup het volgende:
Duurde even voordat ik doorhad dat hij vol zat
Kan me geen mand herinnerenquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En nu komt de clue... die mand er achter heeft nooit bestaan !!
Dat blijkt dus niet te kloppen en dit te zijn, zonder die mand en altijd al geweest:
[ afbeelding ]
Zo'n beetje 80% van de wereldbevolking ookquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:38 schreef pullup het volgende:
Moet wel toegeven dat als je me gevraagd had met die twee plaatjes wat het juiste logo was ik voor die met mand zou hebben gekozen
Grappig,zie het nu ook.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En nu komt de clue... die mand er achter heeft nooit bestaan !!
Dat blijkt dus niet te kloppen en dit te zijn, zonder die mand en altijd al geweest:
[ afbeelding ]
Daar moet je wel altijd mee uitkijken btwquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De Hoorn des overvloed gevuld met laaghangend fruit
Yepquote:
Moet ik daar het gordijn voor open doen?quote:
Effe terugscrollenquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Moet ik daar het gordijn voor open doen?
Alleen fruitquote:
Je gordijn terugscrollen?quote:
Oprollen lukt welquote:
Hoi.quote:
quote:
Verschrikkelijk mens is datquote:
Het is een T-shirtmerk?quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:02 schreef marc0871 het volgende:
Fruit of the Loom![]()
![]()
Een paar jaar geleden een doos met 20 witte t-shirts van gekocht, om mijn tanende voorraad van de vorige bestelling aan te vullen.
Gaat wel op, dacht ik.
Vorige maand de laatste van de oude voorraad weggegooid en ik heb er nog 12 om mee te beginnen.
Zo duurt het nog wel 5 jaar voor ik de laatste ga gebruiken.
Goed spul.
https://www.needen.nl/fruit-of-the-loom-sc190-heavy-t-54324
Nope,dit is een nogal een vervelend mens.quote:
Onder andere.quote:
Maar dan echtquote:Op zondag 4 augustus 2024 12:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nope,dit is een nogal een vervelend mens.
Ik heb er ooit een tasje van gehadquote:Op zondag 4 augustus 2024 12:10 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Onder andere.
Hoodies,
Fleece,
Ondergoed,
Casual ware.
Hoi Annie.quote:
Ze is dus echt zo?quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nope,dit is een nogal een vervelend mens.
Yep, heb al eerder filmpjes van haar gezien.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:14 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ze is dus echt zo?
Dan is haar kind nu al verloren.
Daar leek het wel op.quote:
quote:
Ze blijft wel heel fout op foto's plakkenquote:
Zeur niet zo.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:20 schreef D. het volgende:
Ik wil een tv ophangen
Maar dan is het makkelijker als ik eerst ga behangen, en dan ook maar gelijk mijn bureau een nieuw laagje verf
Hoop werk, tv ophangen
Lijkt me niet nee.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:29 schreef D. het volgende:
[..]
Constateren dat iets een hoop werk is is niet zeuren
Het is echt een hoop werk.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:29 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor, je kondigt een klus aan.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:29 schreef D. het volgende:
[..]
Je hoeft niet te behangen natuurlijkquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:20 schreef D. het volgende:
Ik wil een tv ophangen
Maar dan is het makkelijker als ik eerst ga behangen, en dan ook maar gelijk mijn bureau een nieuw laagje verf
Hoop werk, tv ophangen
Hey engine, heb je al vakantie?quote:
Dat kan ook al veel werk zijnquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:36 schreef maily het volgende:
[..]
Nee hoor, je kondigt een klus aan.
En je hebt er over nagedacht.
Hey Dotquote:
Vakantie nog tegoed dus, iedereen straks weer aan het werk en jij lekker vrijquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:14 schreef engine het volgende:
[..]
Hey Dot![]()
Niet bepaaldVeel gewerkt afgelopen week en moet nog een paar dagen door. Vandaag wel even vrij gelukkig.
Ik ga half september naar Argentinië voor twee maanden. Zit eraan te denken om daar nog een week vakantie te nemen als het werk klaar is. Maar voor die tijd neem ik ook nog wel ergens een week vakantie.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vakantie nog tegoed dus, iedereen straks weer aan het werk en jij lekker vrij
O dat doe je goed, dan zit je daar al en kost je de reis niets, Groot gelijkquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga half september naar Argentinië voor twee maanden. Zit eraan te denken om daar nog een week vakantie te nemen als het werk klaar is. Maar voor die tijd neem ik ook nog wel ergens een week vakantie.
Waar ergens in Argentinie wordt je te werk gesteld, tis nogal grootquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga half september naar Argentinië voor twee maanden. Zit eraan te denken om daar nog een week vakantie te nemen als het werk klaar is. Maar voor die tijd neem ik ook nog wel ergens een week vakantie.
Kloptquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar ergens in Argentinie wordt je te werk gesteld, tis nogal groot
Het is allemaal voor een hoger doelquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hoeft niet te behangen natuurlijk
Zou hier ook moeten gebeuren maar kan er niet bij.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:57 schreef D. het volgende:
Ook maar het plafond witten, en kozijn verven
Ah OK, geen idee hoe het daar is , ligt tegen de Andes aan.. misschien dat @flipsen je misschien nog kan voorzien van wat nuttige informatie en bezienswaardigheden aldaarquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:31 schreef engine het volgende:
[..]
Klopt![]()
Tucuman. Richting de grens met Chili.
Staat in je notes wanneer je weer vrij komt.quote:
Daarom ken ik ze niet. Het is niet voor damesquote:Op zondag 4 augustus 2024 12:10 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Onder andere.
Hoodies,
Fleece,
Ondergoed,
Casual ware.
Schijnen nog best groot te zijn in het promotionele circuit (bulk om custom te bedrukken)
https://www.needen.nl/fruit-of-the-loom-b6348
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |