En nu komt de clue... die mand er achter heeft nooit bestaan !!quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:33 schreef pullup het volgende:
Duurde even voordat ik doorhad dat hij vol zat
Kan me geen mand herinnerenquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En nu komt de clue... die mand er achter heeft nooit bestaan !!
Dat blijkt dus niet te kloppen en dit te zijn, zonder die mand en altijd al geweest:
[ afbeelding ]
Zo'n beetje 80% van de wereldbevolking ookquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:38 schreef pullup het volgende:
Moet wel toegeven dat als je me gevraagd had met die twee plaatjes wat het juiste logo was ik voor die met mand zou hebben gekozen
Grappig,zie het nu ook.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En nu komt de clue... die mand er achter heeft nooit bestaan !!
Dat blijkt dus niet te kloppen en dit te zijn, zonder die mand en altijd al geweest:
[ afbeelding ]
Daar moet je wel altijd mee uitkijken btwquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De Hoorn des overvloed gevuld met laaghangend fruit
Yepquote:
Moet ik daar het gordijn voor open doen?quote:
Effe terugscrollenquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Moet ik daar het gordijn voor open doen?
Alleen fruitquote:
Je gordijn terugscrollen?quote:
Oprollen lukt welquote:
Hoi.quote:
quote:
Verschrikkelijk mens is datquote:
Het is een T-shirtmerk?quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:02 schreef marc0871 het volgende:
Fruit of the Loom![]()
![]()
Een paar jaar geleden een doos met 20 witte t-shirts van gekocht, om mijn tanende voorraad van de vorige bestelling aan te vullen.
Gaat wel op, dacht ik.
Vorige maand de laatste van de oude voorraad weggegooid en ik heb er nog 12 om mee te beginnen.
Zo duurt het nog wel 5 jaar voor ik de laatste ga gebruiken.
Goed spul.
https://www.needen.nl/fruit-of-the-loom-sc190-heavy-t-54324
Nope,dit is een nogal een vervelend mens.quote:
Onder andere.quote:
Maar dan echtquote:Op zondag 4 augustus 2024 12:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nope,dit is een nogal een vervelend mens.
Ik heb er ooit een tasje van gehadquote:Op zondag 4 augustus 2024 12:10 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Onder andere.
Hoodies,
Fleece,
Ondergoed,
Casual ware.
Hoi Annie.quote:
Ze is dus echt zo?quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nope,dit is een nogal een vervelend mens.
Yep, heb al eerder filmpjes van haar gezien.quote:Op zondag 4 augustus 2024 12:14 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ze is dus echt zo?
Dan is haar kind nu al verloren.
Daar leek het wel op.quote:
quote:
Ze blijft wel heel fout op foto's plakkenquote:
Zeur niet zo.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:20 schreef D. het volgende:
Ik wil een tv ophangen
Maar dan is het makkelijker als ik eerst ga behangen, en dan ook maar gelijk mijn bureau een nieuw laagje verf
Hoop werk, tv ophangen
Lijkt me niet nee.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:29 schreef D. het volgende:
[..]
Constateren dat iets een hoop werk is is niet zeuren
Het is echt een hoop werk.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:29 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor, je kondigt een klus aan.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:29 schreef D. het volgende:
[..]
Je hoeft niet te behangen natuurlijkquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:20 schreef D. het volgende:
Ik wil een tv ophangen
Maar dan is het makkelijker als ik eerst ga behangen, en dan ook maar gelijk mijn bureau een nieuw laagje verf
Hoop werk, tv ophangen
Hey engine, heb je al vakantie?quote:
Dat kan ook al veel werk zijnquote:Op zondag 4 augustus 2024 13:36 schreef maily het volgende:
[..]
Nee hoor, je kondigt een klus aan.
En je hebt er over nagedacht.
Hey Dotquote:
Vakantie nog tegoed dus, iedereen straks weer aan het werk en jij lekker vrijquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:14 schreef engine het volgende:
[..]
Hey Dot![]()
Niet bepaaldVeel gewerkt afgelopen week en moet nog een paar dagen door. Vandaag wel even vrij gelukkig.
Ik ga half september naar Argentinië voor twee maanden. Zit eraan te denken om daar nog een week vakantie te nemen als het werk klaar is. Maar voor die tijd neem ik ook nog wel ergens een week vakantie.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vakantie nog tegoed dus, iedereen straks weer aan het werk en jij lekker vrij
O dat doe je goed, dan zit je daar al en kost je de reis niets, Groot gelijkquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga half september naar Argentinië voor twee maanden. Zit eraan te denken om daar nog een week vakantie te nemen als het werk klaar is. Maar voor die tijd neem ik ook nog wel ergens een week vakantie.
Waar ergens in Argentinie wordt je te werk gesteld, tis nogal grootquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga half september naar Argentinië voor twee maanden. Zit eraan te denken om daar nog een week vakantie te nemen als het werk klaar is. Maar voor die tijd neem ik ook nog wel ergens een week vakantie.
Kloptquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar ergens in Argentinie wordt je te werk gesteld, tis nogal groot
Het is allemaal voor een hoger doelquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hoeft niet te behangen natuurlijk
Zou hier ook moeten gebeuren maar kan er niet bij.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:57 schreef D. het volgende:
Ook maar het plafond witten, en kozijn verven
Ah OK, geen idee hoe het daar is , ligt tegen de Andes aan.. misschien dat @flipsen je misschien nog kan voorzien van wat nuttige informatie en bezienswaardigheden aldaarquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:31 schreef engine het volgende:
[..]
Klopt![]()
Tucuman. Richting de grens met Chili.
Staat in je notes wanneer je weer vrij komt.quote:
Daarom ken ik ze niet. Het is niet voor damesquote:Op zondag 4 augustus 2024 12:10 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Onder andere.
Hoodies,
Fleece,
Ondergoed,
Casual ware.
Schijnen nog best groot te zijn in het promotionele circuit (bulk om custom te bedrukken)
https://www.needen.nl/fruit-of-the-loom-b6348
quote:
Middag schoonheid.quote:
Alles goed vandaag?quote:
Lekker even rustig aan doen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja, alleen beetje moe van het fietsen
Niks wat een vrouw niet kan dragenquote:Op zondag 4 augustus 2024 15:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Daarom ken ik ze niet. Het is niet voor dames
Doe ikquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker even rustig aan doen.
Kan beter.quote:
Je hebt een note gehad waarin ook staat wanneer en hoe laat je weer vrij komt.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:50 schreef mario390 het volgende:
mario werd van onzin niet lief behandelt
Kleine ddingetjes maar bij elkaar voel ik mij een beetje lusteloos.quote:
mario moet ophouden met dit gezeur over zijn ban, mail maar.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:50 schreef mario390 het volgende:
mario werd van onzin niet lief behandelt
quote:
Mehquote:
Oh gelukkig het is klaarquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:09 schreef engine het volgende:
Nu bij wielrennen even de medailles ophalen
Komt hopelijk snel weer goedquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kleine ddingetjes maar bij elkaar voel ik mij een beetje lusteloos.
(nog) geen last vanquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hebben jullie al wespen gezien dit jaar? Ik nog geen één..
Ik ook niet. Wel bijtjes en vliegen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
nu je het zegt, ik heb er ook nog geen een gezien.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
die ogenquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:35 schreef pullup het volgende:
Geen wespen nog gezien gelukkig
[ afbeelding ]
in mijn andere kamer bij de buitenvenster heb ik schon somige keer moeten wespennest kaputtmaken zijn elke dag daar 5 - 9 wespenquote:
Daar moet je altijd mee uitkijkenquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
in mijn andere kamer bij de buitenvenster heb ik schon somige keer moeten wespennest kaputtmaken zijn elke dag daar 5 - 9 wespen
Ha jij verwijderd zequote:Op zondag 4 augustus 2024 17:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
in mijn andere kamer bij de buitenvenster heb ik schon somige keer moeten wespennest kaputtmaken zijn elke dag daar 5 - 9 wespen
De maand augustus is net begonnen hé.. maar nee nog niet gezienquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dat zijn aardig wat vaar km'squote:Op zondag 4 augustus 2024 17:38 schreef Deisyy het volgende:
Mijn kind is na 4 weken weer veilig thuis. 1200 km achter de rug.
[ afbeelding ]
Normaal zie je ook wel een enkeling zo nu en dan in de zomer... en de plaag in AUG ... maar ik heb er nog geeneen gezienquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
De maand augustus is net begonnen hé.. maar nee nog niet gezien
Heel sterkquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:38 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso weinig insecten, bijen wel weer iets meer..quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Normaal zie je ook wel een enkeling zo nu en dan in de zomer... en de plaag in AUG ... maar ik heb er nog geeneen gezien
Brandweer bellenquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:38 schreef mario390 het volgende:
ik weest erder niet hoe ik dat doen zoll, daar zeg de mutti doe jalousie naar boven dann gaat het nest kaputt
Wat goed !! Leuk avontuur.. En respectquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:38 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Eens... Ook bijen en vliegen stukken minder... zowel op de planten, rundum hause en op de motorkapquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sowieso weinig insecten, bijen wel weer iets meer..
Yeah!!quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:38 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
ik weet niet hoe dat in belgie gaat, maar in nederland komt de brandweer daar niet voor.quote:
Zie wel als ik buiten zit elke keer 1 of 2 witte vlinders heel af en toe een gele..quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eens... Ook bijen en vliegen stukken minder... zowel op de planten, rundum hause en op de motorkap
Ik heb ze een keer met een deo spuit en een aansteker weg gehaald... dan komt de brandweer vanzelfquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik weet niet hoe dat in belgie gaat, maar in nederland komt de brandweer daar niet voor.
Niet? Ik had het tegen mario maar de quote ontbrakquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik weet niet hoe dat in belgie gaat, maar in nederland komt de brandweer daar niet voor.
Vlinders ook niet veel nee, buren hebben allebij een vlinderstruik... maar inderdaad op een paar witjes na.. zie ik die ook niet veel.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zie wel als ik buiten zit elke keer 1 of 2 witte vlinders heel af en toe een gele..
het waren 4 mooie weken, maar ze vonden het de laatste dagen wel mooi geweest, ze wonen in arnhem, dus hadden net over de grens al af kunnen slaan, maar hebben het toch afgemaakt tot rotterdam.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:44 schreef Puzzie het volgende:
Hopelijk heeft ze het ook erg naar haar zin gehad, maar dat zal vast
Op mijn vlinderstruikje helaas ook nog niet..quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vlinders ook niet veel nee, buren hebben allebij een vlinderstruik... maar inderdaad op een paar witjes na.. zie ik die ook niet veel.
hebben de wenkbrauwen dat ook overleefd?quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb ze een keer met een deo spuit en een aansteker weg gehaald... dan komt de brandweer vanzelf
Karakter, door naar de afvoerputquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
het waren 4 mooie weken, maar ze vonden het de laatste dagen wel mooi geweest, ze wonen in arnhem, dus hadden net over de grens al af kunnen slaan, maar hebben het toch afgemaakt tot rotterdam.
het was ontzettend mooi om ze daar op te wachten
sorry dat ik antwoordquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Niet? Ik had het tegen mario maar de quote ontbrak
ja vlinders, er zat gusteren eentje op me te wachten bij de voordeurquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zie wel als ik buiten zit elke keer 1 of 2 witte vlinders heel af en toe een gele..
de wespen zijn niet in nest zondern vliegen daar heromquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Dat nest past één wesp in
Zekerquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
hebben de wenkbrauwen dat ook overleefd?
Ah dat is wel mooiquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ja vlinders, er zat gusteren eentje op me te wachten bij de voordeur
tssss, mooie stad hoorquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Karakter, door naar de afvoerput
Mijn kleindochter zou zeggen; Arrenem'quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
het waren 4 mooie weken, maar ze vonden het de laatste dagen wel mooi geweest, ze wonen in arnhem, dus hadden net over de grens al af kunnen slaan, maar hebben het toch afgemaakt tot rotterdam.
het was ontzettend mooi om ze daar op te wachten
Das mooiquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ja vlinders, er zat gusteren eentje op me te wachten bij de voordeur
gelukkig gaat de klep boven de vuilniswagen pas openquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker![]()
Was nog grappig, ik de rest verwijderd en in de kliko gegooid... loop ik er een week later langs... zoemt dat ding enorm
Bleek dat het nest nog vol larven zat en die waren uitgekomen... heb hem zo aan de straat gezet
inderdaad, het zijn er een stuk minder, jammer wel.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat is wel mooi
Vroeger zag je ze zoveel meer, of het nou komt omdat mensen steeds minder planten en struiken in de tuin hebben of door het weer geen idee. zonde is t wel
quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat is wel mooi
Vroeger zag je ze zoveel meer, of het nou komt omdat mensen steeds minder planten en struiken in de tuin hebben of door het weer geen idee. zonde is t wel
schattigquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn kleindochter zou zeggen; Arrenem'
Daar woont zij tegenwoordig ook met haar mama![]()
Ik kan me voorstellen dat je iets wil afmaken![]()
Wel heel erg stoer van haar![]()
Had er net eentje op m'n schoenquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
vergeet de vaccinaties nietquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Blijft een vaag gebied die terug gang van insecten...
Van planten tot landbouwgif.. of misschien zelfs de straling van onze telefoons en wifi... Wie zal het zeggen...
Maar het valt wel op
Altijd link ja, ook voor wespenquote:
Ik heb tot haar vierde verjaardag op haar gepast en nu gaat ze naar de 'grote' school in augustus , zoon zal haar nu alleen nog in de weekenden en vakanties zien. Mijn zoon en schoondochter hebben mij altijd alle ruimte gegeven om mijn eigen band met haar haar op te bouwen en het eerste jaar was het nogal wennen ,maar ik heb alle vertrouwen dat het contact met mijn schoondochter anders maar wel uit gaat bouwen naar een wat normaler contact na de scheiding . Ze hebben allebei hun dochter op 1 staan en daar handelen ze naar . Ik heb daar veel bewondering voorquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
schattig
ik hoop voor jou dat jij je kleindochter nog steeds regelmatig kan zien nu ze verhuisd is.
Man man man die lopen 30 jaar achterquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:16 schreef mario390 het volgende:
2 nederlandse dance op polse tv 2 brothers... en 2 unlimited
quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee hoor.. altijd geldig.. die zijn unlimited
wat fijn dat ze beiden hun dochter op de eerste plaats zetten, dat is zoals het hoort, maar helaas vaak anders.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb tot haar vierde verjaardag op haar gepast en nu gaat ze naar de 'grote' school in augustus , zoon zal haar nu alleen nog in de weekenden en vakanties zien. Mijn zoon en schoondochter hebben mij altijd alle ruimte gegeven om mijn eigen band met haar haar op te bouwen en het eerste jaar was het nogal wennen ,maar ik heb alle vertrouwen dat het contact met mijn schoondochter anders maar wel uit gaat bouwen naar een wat normaler contact na de scheiding . Ze hebben allebei hun dochter op 1 staan en daar handelen ze naar . Ik heb daar veel bewondering voor
En zo hoort het ook. Perfect dat ze dat doen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb tot haar vierde verjaardag op haar gepast en nu gaat ze naar de 'grote' school in augustus , zoon zal haar nu alleen nog in de weekenden en vakanties zien. Mijn zoon en schoondochter hebben mij altijd alle ruimte gegeven om mijn eigen band met haar haar op te bouwen en het eerste jaar was het nogal wennen ,maar ik heb alle vertrouwen dat het contact met mijn schoondochter anders maar wel uit gaat bouwen naar een wat normaler contact na de scheiding . Ze hebben allebei hun dochter op 1 staan en daar handelen ze naar . Ik heb daar veel bewondering voor
Roep ik al een maand ofzoquote:Op zondag 4 augustus 2024 18:54 schreef pullup het volgende:
Tsja dat krijg je van die vervuilde Seine
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/08/04/triatlon/
Ja die gaan goedquote:
Ze moeten ophouden met janken,quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:54 schreef pullup het volgende:
Tsja dat krijg je van die vervuilde Seine
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/08/04/triatlon/
Ze gaan alle 4 met een medaille terugkomenquote:
U is goedquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze gaan alle 4 met een medaille terugkomen
Mooi man .. we willen ze alle vier op de fotoquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha zal ik voor zorgen maar zal nog wel even duren voor ze terug zijnquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi man .. we willen ze alle vier op de foto
Zeer netjes!quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Fascistische hordesquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
T is ondertussen wel groot feest in Engeland![]()
Moeten die er niet verplicht uit dan zodat ze de anderen niet lastig vallen?quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:34 schreef pullup het volgende:
Het leuke van dat het roeien in de eerste week al klaar is is dat je daarna heerlijk alle sporten die er zijn kan gaan bekijken gratis en voor niets, overal gratis eten in het dorp en in dat rare TeamNL huis. Het is een echt luilekkerland dan. Die komen nog even niet terug hehe
Je vroeg vanmiddag of het een act was.quote:
Maurits hebben ze er gelukkig uitgemikt met zijn losersvluchtquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moeten die er niet verplicht uit dan zodat ze de anderen niet lastig vallen?
Ik ga dat niet bekijkenquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je vroeg vanmiddag of het een act was.
Check hier nog 2 filmpjes:
https://videre.fail/lama-angelina-tui-laat-me-in-de-steek/
Losersvlucht is wat anders,quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Maurits hebben ze er gelukkig uitgemikt met zijn losersvlucht
Er is wel voldoende sociale controle over het algemeen om dit te reguleren
@schommelstoel was dat.Mijn excuus.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga dat niet bekijkenDie van vanmiddag was erg genoeg. Overigens dacht ik niet dat het een act was haha dat was iemand anders
Ja die losers vlucht was wel voor een groot deel ook met die reden bedacht, En zo groot is dat dorp ook weer niet, veelal zitten wel de sporten wat in eigen wijkjesquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Losersvlucht is wat anders,
maar kan me voorstellen dat ze wel verhuizen naar een ander deel bv.
Ja ik ben wat cynischer geworden helaas, dat soort wanproducten bestaan gewoonquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:Schommelstoel was dat.Mijn excuus.
als er eigen wijkjes zijn is het toch juist wel groot?quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die losers vlucht was wel voor een groot deel ook met die reden bedacht, En zo groot is dat dorp ook weer niet, veelal zitten wel de sporten wat in eigen wijkjes
Naja slecht geformuleerdquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
als er eigen wijkjes zijn is het toch juist wel groot?
Team NL heeft best een groot wijkje.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
als er eigen wijkjes zijn is het toch juist wel groot?
HERE COMES FEMKE BOL.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:48 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zie net de laatste 200 meter van de 4*400, maar dan met commentaar uit verschillende landen,
ook die gingen uit hun dak
Ja erg grappigquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:48 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zie net de laatste 200 meter van de 4*400, maar dan met commentaar uit verschillende landen,
ook die gingen uit hun dak
Finkie Booquote:
Die stem.quote:
Echt hoorquote:
Ze slaan gewoon random mensen in elkaar.Walgelijk.quote:
Dus volgende keer zelf weer mee als koots?quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:53 schreef pullup het volgende:
Deze gaven ze de coaches mee overigens in Sydney![]()
[ afbeelding ]
Was echt leuk bedacht, een boemerang in de kleur van de medaille die je haalde met de datum er op.
Soms mis ik het wel haha
In Peking kreeg je een knuffel mee, heb ik niet meer helaas
Neh ik vrees dat alles wat te centraal georganiseerd is, zie me er niet meer zo snel tussen komen zoals toenquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus volgende keer zelf weer mee als koots?
ZE moeten hun mond houden en jou meenemen als koots. Die van jou halen wel allemaal een medaillequote:Op zondag 4 augustus 2024 19:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Neh ik vrees dat alles wat te centraal georganiseerd is, zie me er niet meer zo snel tussen komen zoals toen
Ze nemen ook massaal de dekbedden mee.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:53 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Was echt leuk bedacht, een boemerang in de kleur van de medaille die je haalde met de datum er op.
Soms mis ik het wel haha
Ik steun deze motie.quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ZE moeten hun mond houden en jou meenemen als koots. Die van jou halen wel allemaal een medaille
Die heb ik ook nog steedsquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze nemen ook massaal de dekbedden mee.
Er was een minister die zei dat Nederland wel een leuk doelwit is.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
De eerste (10) 'Nederlandse F16's' vliegen nu boven de Oekraine.
Gaat Rusland nu wraak nemen op ons?
87,mooie leeftijd.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:12 schreef mario390 het volgende:
overledene nederlandse
https://www.kleinezeitung(...)ilien-an-ihre-mieter
Dat was hier ook al op het nieuws.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:11 schreef mario390 het volgende:
https://l.facebook.com/l.(...)u3S8UbEdoi0RFXR4Jvz2
Is het ook, de haven vanquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er was een minister die zei dat Nederland wel een leuk doelwit is.
Ga jij evenquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was hier ook al op het nieuws.
Ja dat geloof ik , gewoon ook voor je eigen ego ... een goeie oppeperquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha zal ik voor zorgen maar zal nog wel even duren voor ze terug zijn
Peper ja?quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik , gewoon ook voor je eigen ego ... een goeie oppeper
Ik zag gisteren ergens een post van een jaar terug dat ze 2 dagen na afloop van hun event het dorp moesten verlaten .. maar verder wel alle andere accreditaties behouden .. is dat nog steeds zo of moeten ze dan toch een ander onderkomen zoekenquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:34 schreef pullup het volgende:
Het leuke van dat het roeien in de eerste week al klaar is is dat je daarna heerlijk alle sporten die er zijn kan gaan bekijken gratis en voor niets, overal gratis eten in het dorp en in dat rare TeamNL huis. Het is een echt luilekkerland dan. Die komen nog even niet terug hehe
quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Op de deurmat tegen hondendrolleuh.
Niet Olympisch gerelateerd neem ik aanquote:Op zondag 4 augustus 2024 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
T is ondertussen wel groot feest in Engeland![]()
Gister was er iemand die met haar vader belde: "Al moet ik op een bankje slapen maakt me niet uit,ik heb een Medaille",Volgens mij die BMX dame.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag gisteren ergens een post van een jaar terug dat ze 2 dagen na afloop van hun event het dorp moesten verlaten .. maar verder wel alle andere accreditaties behouden .. is dat nog steeds zo of moeten ze dan toch een ander onderkomen zoeken
Dat krijgt hij makkelijk weg.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
Nou had ik zin in een ijsJE, maar damn![]()
Doet ie het?quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:53 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Soms mis ik het wel haha
ja dat hoorde ik ookquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gister was er iemand die met haar vader belde: "Al moet ik op een bankje slapen maakt me niet uit,ik heb een Medaille",Volgens mij die BMX dame.
Die BMX dames wonen in mijn dorpjequote:Op zondag 4 augustus 2024 20:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gister was er iemand die met haar vader belde: "Al moet ik op een bankje slapen maakt me niet uit,ik heb een Medaille",Volgens mij die BMX dame.
Ik heb al.quote:
allemaal of de Smuldertjes?quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die BMX dames wonen in mijn dorpje
De Smuldertjesquote:
Ze vinden je dorp leuker?quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De Smuldertjes
Sinds kort hoor, daarvoor woonden ze in het dorpje waar ik werk.
Ja,lijkt me logisch.quote:
Cool dudequote:Op zondag 4 augustus 2024 20:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ben die gekke oude man
Florijn was hetquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat weet jij dan weer.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:53 schreef FreshFruit het volgende:
Zouden ze een boete krijgen?
https://www.dumpert.nl/item/100099515_e93e9265
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
Liggen jullie wel eens in een hangmat?
En zo ja, hoe kom je er in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ik weet niet precies hoe ze het nu doen, in Sydney en Peking zaten we die eerste week buiten het dorp omdat de roeibaan te ver weg was en gingen we daarna het dorp in . Volgens mij zaten die roeiers ook apart, weet niet of ze het dorp in mochtenquote:Op zondag 4 augustus 2024 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag gisteren ergens een post van een jaar terug dat ze 2 dagen na afloop van hun event het dorp moesten verlaten .. maar verder wel alle andere accreditaties behouden .. is dat nog steeds zo of moeten ze dan toch een ander onderkomen zoeken
Die was een stukje gaan autorijden toch?quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja nu je het zegt .. Pa had niet gekeken
Mooiquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:13 schreef chufi het volgende:
Dat is idd een legend ...
https://www.nu.nl/sport-o(...)oe-aan-erelijst.html
Mooi ook dat zijn zoon tweede is geworden.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:13 schreef chufi het volgende:
Dat is idd een legend ...
https://www.nu.nl/sport-o(...)oe-aan-erelijst.html
Ah wordt gereekst dusquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooi ook dat zijn zoon tweede is geworden.
Yep. De appel valt niet ver van de boom.Zijn heel leuke mensen ook.quote:
Je kent ze ook nogquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yep. De appel valt niet ver van de boom.Zijn heel leuke mensen ook.
Ik heb ze weleens ontmoet ja.quote:
Zo wat wonnen we?quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:00 schreef pullup het volgende:
Die Belgen laten tenminste gewoon het atletiek zien
NOS niet ? of hebben die een special?quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:00 schreef pullup het volgende:
Die Belgen laten tenminste gewoon het atletiek zien
Ik schakel net in en kansloos iddquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:29 schreef engine het volgende:
Die Brazilianen slaan ace na ace. Het is gewoon saai.
Ik ben afgehaakt, het was weer allemaal geswitchquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
NOS niet ? of hebben die een special?
Is meestal de eerste dag al.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:35 schreef engine het volgende:
🥇🥈🥉 21.50 uur: Atletiek, finale, 100 meter, mannen
Dat is al vroeg in het atletiektoernooi?
Owquote:
quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
Spijtig dat het weer bijna afgelopen is.
Hopelijk kan ik nog ergens het boogschieten herbekijken.
En die schutter uiteraard.
Ja ik ook bij de NOS .. misschien de late nite show met Dionne want het is een rustige OS sportavondquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt, het was weer allemaal geswitch
`ik kijk de 100 m zo nog en dan vind ik het mooi geweestquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook bij de NOS .. misschien de late nite show met Dionne want het is een rustige OS sportavond
Die Koreaanse was coolerquote:
Heen Lyles volgens Gregoryquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:43 schreef pullup het volgende:
[..]
`ik kijk de 100 m zo nog en dan vind ik het mooi geweest
Kijk ik ook nog ff en dan plat. Dit is ook een held......quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:43 schreef pullup het volgende:
[..]
`ik kijk de 100 m zo nog en dan vind ik het mooi geweest
Hij lijkt zelfs op jou.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk ik ook nog ff en dan plat. Dit is ook een held......
[ afbeelding ]
Ha ha ha. Hoor ik vaker.quote:
Thompson volgens den Belgquote:
Omgquote:Op zondag 4 augustus 2024 21:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja ...quote:
die kop ...quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een Duindorper.quote:
Zo heb ik streams gekeken van IShowSpeed die door Europa reist. Waarom weet ik eigenlijk ook niet. Ik denk omdat hij een van de best bekeken youtubers is en eigenlijk alleen maar wat rond rent en schreeuwt. Het gaat eigenlijk nergens over.quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ...
Ik volg (sinds een paar maanden) een Koreaanse travelster op Twitch ... die gaat maar door ... ik begon in Vegas , daarna San Francisco bay , Singapore, Kathmandu, Japan, Taiwan , Indonesië , Maleisië, Korea, China, Engeland, Nederland, Belgie, Luxemburg, Frankrijk, IJsland, Noorwegen, Italie en nu Zwitserland....
mogelijk heb ik nog wat gemist , maar soms zijn het fantastische streams ..
Wat een sukkel is dat.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Zo heb ik streams gekeken van IShowSpeed die door Europa reist. Waarom weet ik eigenlijk ook niet. Ik denk omdat hij een van de best bekeken youtubers is en eigenlijk alleen maar wat rond rent en schreeuwt. Het gaat eigenlijk nergens over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |