abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221017714
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 19:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb het idee dat Kobo readers gewoon niet stuk kunnen of zo. De mijne is inmiddels tien jaar oud en vertoont nog nul slijtage. En ik lees dagelijks.

En ik heb een paar maanden terug de kleuren Kobo gekregen (mijn moeder vond het nodig dat ik beneden op de bank eentje had liggen en één in bed _O- ), ook echt super fijn. Heb het idee dat die e-ink echt verbeterd is :Y

Vloeken in de kerk: een ereader vind ik fijner lezen dan een papieren boek :@
Ha dat is nog eens leuk meedenken van je moeder :D

Ik lees nog steeds papieren boeken, want stiekem vind ik het altijd zo’n goed gevoel om de voortgang fysiek te zien. Maar verder ben ik wel fan van eboeken, in bed lezen is toch makkelijker met een ereader dan tobben met een dikke pil. Alleen als ik met vakantie ga neem ik nog wel een fysiek boek mee voor het geval mijn ereader me in de steek laat :')
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_221051563
Ik lees nu voor het eerst een in het Nederlands vertaalt boek op de kobo en ik vind de vertaling vrij matig eerlijk gezegd. Is dat iets wat bij meerdere vertaalde boeken zo is? Of heb ik gewoon een matige vertaling te pakken.
pi_221051910
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 16:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik lees nu voor het eerst een in het Nederlands vertaalt boek op de kobo en ik vind de vertaling vrij matig eerlijk gezegd. Is dat iets wat bij meerdere vertaalde boeken zo is? Of heb ik gewoon een matige vertaling te pakken.
Verschilt per vertaler natuurlijk :P
Tap tap tap
pi_221051936
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 10:36 schreef LeNeHe het volgende:

[..]
Ha dat is nog eens leuk meedenken van je moeder :D

Ik lees nog steeds papieren boeken, want stiekem vind ik het altijd zo’n goed gevoel om de voortgang fysiek te zien. Maar verder ben ik wel fan van eboeken, in bed lezen is toch makkelijker met een ereader dan tobben met een dikke pil. Alleen als ik met vakantie ga neem ik nog wel een fysiek boek mee voor het geval mijn ereader me in de steek laat :')
Snap ik helemaal. Maar een ereader laat toch zien op hoeveel procent je zit?
Slim om een papieren boek mee te nemen op vakantie :Y Is vakantie zonder lezen wel vakantie ;) (überhaupt; een dag niet gelezen is een dag niet geleefd ;) )

Net begonnen aan een papierenboek. De voorkeur van de e-reader zat erin dat ik even geen boek had die bij mijn bui aansloot. Papier heeft wel meer "sfeer en beleving". Het is meer knus.

Stiekem ook een papieren boek gekocht gisteren :@

Misschien vind ik beide opties even fijn en best?
pi_221052043
Ja klopt, daar zit het hem ook niet in hoor. Ik heb een soort belachelijk niet reële angst dat het ding vastloopt en niet meer te maken is en dat ik dan zonder boek zit :@
Want inderdaad wat is vakantie zonder boek :D
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_221052065
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2026 17:20 schreef LeNeHe het volgende:
Ja klopt, daar zit het hem ook niet in hoor. Ik heb een soort belachelijk niet reële angst dat het ding vastloopt en niet meer te maken is en dat ik dan zonder boek zit :@
Ik denk niet of die angst irreëel is! Een elektrisch apparaat kan ineens moeilijk doen, meer kans daarop dan bij een boek van papier ;) . 'k Heb wel eens een reader helemaal op de fabrieksinstellingen moeten zetten, want de update fout ging. Dat heb ik nog nooit meegemaakt met papier :+

Dus enkel verstandig van je! Niet kunnen lezen is super vervelend :o :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')